Halut ja sukupuoli
Tuli tässä mieleen, että onko teillä ollut raskauksissa eroa seksihalujen suhteen sen mukaan kumpaa sukupuolta odotatte?
AIHA
Kommentit (11)
Esikoinen oli poika, halut oli ihan katossa, olis voinut vaikka asua siellä sängyssä ;-) Nyt odotan kakkosta, joka veikattu tytöksi eikä vähempää voisi kiinnostaa, ei koskaan ole näin halutonta ollut ja jatkuu vaan kuukaudesta toiseen, valitettavasti.
28+5
Ekasta (poika) oli haluja vähintäänkin normaalisti tai paljonkin ja usein.
Nyt odotan toista eikä kiinnostaisi ollenkaan...Tähän tosin saattaa tehdä osansa tämä tajuton väsymys mutta en tiedä?? Tietoa tämän sukupuolesta ei tosin vielä ole:) Jospa se salaa toivomamme tyttö sitten olisi...
Mulla samalla tavalla, poikaa kun odotin niin haluja oli liikaakin. Nyt ultran mukaan tyttö tulossa ja kauheasti ei sänkypuuhat kiinnosta.
Mulla ihan päinvastoin, siksi ton kysymyksen heitinkin ilmaan.
Meillä 2 tyttöä ja pupuilla ois voinut alkuraskauden pahoinvoinnin jälkeen vaikka 3 kertaa päivässä ;) Nyt ei millään tee mieli. Sääliseksiä miehelle joudun kerta viikkoon antamaan. Tai siis annan vaikka hän kyl sanoo odottavansa.
Emme tiedä vielä kumpi nyt tulossa.
AIHA Kera tyttöjen ja masuasukin rv 18
itseni seksikkääksi ja seksihaluja oli tosiaankin. Nyt odotan tyttöä, eikä voisi seksi juuri vähempää kiinnostaa.
tytöistä halutti non-stoppina, nyt ei vois vähempi kiinnostaa. On tässä tainnut jo tovi viime kerrasta vierähtää....
ja en tiedä nyt kumpiko tulossa
kuumetta rv 15+
Itekkin oon tätä paljon miettiny....eka oli tyttö eikä mulla ollut koko raskausaikana mitään intoa sänkypuuhiin. Nyt on poika tulossa ja tuntuu, että olen jopa yli aktiivinen. Ainoo vaan, että meiltä meinataan sänkypuuhat kieltää supistelujen takia...harmi ;)
Helinä+poitsu 23+5
- ja aina vaan vahvistuu käsitykseni siitä, että nyt on tyttö tulossa. Tosin olen h-tin väsynyt ja huonovointinen (ollut jo 13 viikkoa!) eli voihan se haluttomuus johtua siitäkin, mutta kun nekin oireet useimmiten viittaa tyttöön!
lukea noita vastauksia nimittäin ekaa odotellessani mulla halut normaalit silloin tuli poika...nyt toista kun odotan niin ei ole pariin kuukauteen kyllä haluttanut pätkänvertaa ja välillä kyllä annan vaikka ei itteä haluttais..tämä toinen olisi kovasti toivottu tytöksi joten saapa nähdä ;)hyvältä alkoi vaikuttaa..
sanna rv 22+4
...ja ennestään on sekä tyttö että poika, joten tuon perusteella ei voi tämän tulokkaan sukupuolta veikata. Toki alunpah.voinneissa ei ole kauheesti kiinnostanut, mutta sitten ku olo helpottanut niin...mieskin on vähän jo kyllästyneenänäkin kuittaillut että " kiva" kun rouva on taas raskaana ;)
Pojasta oli kauheat halut ja nyt ihan kadoksissa ja siis tyttöä odotellaan :).
Ei varmaankaan kirjoittamaton sääntö :)