Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teillä töissä täysin kouluttamattia kahvinkeittäjiä

Vierailija
07.09.2023 |

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks Matti löytyy. En tiiä osaako se keittää kahvia, kun meillä on automaatti.

Vierailija
2/19 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelin, että oikeastiko ma ahanm uuttajalakimies kuvittelee, että meillä on kahvinkeittäjän vakansseja. Jopa Espan lakitoimistoissa kahvit keitetään ihan itse tai sen asian hoitavat harkkarit, ei suinkaan joku palkattu työntekijä.

Tai sittenkin olettaako lakimies, että kahvinkeitto on semmoinen maaha ntulijalle sopiva työ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi firmaan palkattaisiin nimenomaan kielitaidoton nigerialainen kahvinkeittäjä, kun suomenkielisiä suomalaisiakin on tarjolla?

Ensin hoidetaan oman maan asiat kuntoon, sitten katsotaan, liikeneekö jotain ulkomaalaisillekin.

Vierailija
4/19 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun pitää itse keittää kahvia Oman työn ohessa

Vierailija
5/19 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sana kouluttamaton on ilmeisesti liian vaikea.

Vierailija
6/19 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kahvinkeittäjiä, mutta esim autojen fiksaajia / pesureita. Riittää kun on ajokortti ja osaa käyttää esim. imuria ja siivousrättiä, autopesuria / painepesuria.

Vierailija
7/19 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sana kouluttamaton on ilmeisesti liian vaikea.

On se kahvinkeittäjille...

Vierailija
8/19 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimistomummo on

2 h per pv

Seniora jolle koodarit uskaltaa puhua suomea

Eli kielikylpyä niille

Vierailija
9/19 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummallinen kuvitelma työnteosta Suomessa. Monessako toimistossa meillä on erikseen kahvinkeittäjä?

Vierailija
10/19 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisikin toimistossa kahvinkeittäjä

Ne ajat on ohi

Jos keittää kahvia kahvilassa alkaa jo tarvita mm hygieniapassia

Vierailija
11/19 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä palkataan ihan niihin hommiin

Jos osaa puolaa ja suomea ja englantia niin joo

Venäjä tai Viro Suomen ja englantia lisäksi on kyllä myös hyvä

Vierailija
12/19 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ihme, että ma ahanmuu ttajat ei työllisty, jos ulkomailla opiskellut lakimies olettaa meiltä löytyvät tehtäviä, jotka poistuivat jo joskus 2000-luvun alussa. Joku pullantuoksuinen toimistomummo saattaa löytyä, muuten kiertävä kahvikeittovuoro on arkea, jos käytössä ei ole kahviautomaattia.

Vierailija
13/19 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täähän olisi mainio keino työllistää väkeä: kahvinkeittäjä, työajat 15 min aamulla klo 8 ja 15 min iltapäivällä klo 14.

Vierailija
14/19 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän päivän yliopistosankarit, ei välttämättä ole eläessään edes koskenut kahvipannua.

Vierailija
15/19 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yks Matti löytyy. En tiiä osaako se keittää kahvia, kun meillä on automaatti.

Eli automatti.

Vierailija
16/19 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesällä -82 keittelin lukion jälkeen kahveja, kun ne kuului siivoojan töihin, samoin tiskien tiskaaminen käsin. Seuraavana kesänä tuolla jo luovuttiin yhden siivoojan työpanoksesta ja oli hankittu niin tiskikone kuin kahviautomaatti ja kesälomittajaa ei enää tarvittu. Yksi vakituisista jäi eläkkeelle, eikä hänen tilalleen otettu uutta. Uskon, että hommat hoituivat ihan hyvin ilman häntäkin, kun noita hommia ei enää tarvinnut tehdä.

Vierailija
17/19 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kummallinen kuvitelma työnteosta Suomessa. Monessako toimistossa meillä on erikseen kahvinkeittäjä?

Entisessä työpaikassa työtehtäviini kuului kahvinkeitto toimistoihmisille. Valituksia tuli milloin mistäkin jos oli liian väärin keitetty. Yritäpä keittää sopivaa kahvia niin monelle ihmiselle. Tuo oli yksi isoin syy miksi irtisanouduin, tunsin itseni orjaksi keittäessäni kahvia ja teetä muilla. Joka kerta vitutti aamu ja iltapäiväkahvit, teki mieli räkäistä keittimeen.

Nyt olen työpaikassa jossa keitän vain itselleni ja jos on toinen työkaveri

Vierailija
18/19 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kahvinkeittäjä on suorittanut rakennusinsinöörin tutkinnon (ei AMK tosin). Sama kaveri ottaa kopioita, yms.

Vierailija
19/19 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on. Pomo päätti palkata ja sysäsi minun vastuuksi saada viestit perille vaikka ei auta vääntää edes rautalangasta. En silti ottanut vastuuta, koska ei ole minun vastuu ja sillä selvä. Pomo saa itse vääntää rautalangasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kaksi