mietin vaan..
kertokaahan,että minkä takia mua vaivaa miehen uusi nainen?! olemme eronneet tässä pari kuukautta sitten ja minä jätin miehen.. nyt ex seurustelee nippa nappa täysi-ikäisen tyttösen kanssa..ja asia vaivaa kovasti! itsellänikin on kyllä uusi mies kiikarissa.. enkä ex:ä takasin tällä hetkellä ottais,lienenkö kuitenkin mustasukkainen?!pelottaa,että mies unohtaa omat lapsensa kokonaan..tuntuu,että uusi " nainen" on tärkeämpi,kuin lapset..lapsia " kerkeää" nähdä (tai oikeastaan vaan isompaa) noin kerran viikossa max.5h kerrallaan. isommalla lapsella on kova ikävä isiä..
Kommentit (8)
eikö täällä kellään muulla ole mitään mielipidettä asiasta?
on ihan aiheellinen, sillä onhan hyvin yleistä että eron myötä miehet unohtavat entisen liiton lapset.
Erostanne on niin vähän aikaa vielä.
ex on 25v. ja on kyllä aika lapsellinen tapaus mielestäni..ehkä he sitten sopivat hyvin yhteen.. meidän suhteessa ongelmana oli sairaalloinen mustasukkaisuus ja satunnaiset lyömiset,lapsia ei ole koskaan lyönyt. nyt haukkuu minua kännikalaksi,ottanut olen n.2 kertaa/kk..lapset ollut sillon mummolassa..seurustelu aikoina otin vielä harvemmin..kun mies aina kuvitteli,että olen miehiä iskemässä.. taitaa mennä nyt jaaritteluksi tämä,mutta tuntuu vaan niin pahalle,lapsienkin puolesta! eikä oikein ole ketään kelle puhua..
en usko,että se on siitä kiinni,että nainen on nuorempi..pelkään vaan,että tämä nainen ei ainakaan kannusta ex:ä olemaan lasten kanssa..
ei taida täältä löytyä " juttuseuraa" ..kertokaa hyviä keskustelupalstoja..
tuskin..silloin asian ymmärtäisin.. mietityttää kovasti tuo naisen ikä..ymmärtääkö 18-v,sen että miehellä on lapsia..en voisi kuvitella naista " äitipuolena" ..