Jos nainen ei enää halua seksiä, niin kannattaako juttua jatkaa? Ennen halusi
Kommentit (9)
Voin kertoa vain omasta puolestani mistä moinen johtui. Ei välttämättä päde juuri sinun kumppanisi kohdalla, mutta saat ehkä ideoita asiassa etenemiseen.
Aluksi uusi ihminen innosti ja se, että kumppani hieman kömpelösti huomioi minua niin haitannut, vaan pistin sen alun jännityksen ja tutustumisvaiheen piikkiin. Kun ajan kuluessa yritystä ottaa myös minun nautintoni huomioon ja perehtyä siihen mistä juuri minä pidän, ei ilmennyt väheni myös oma halukkuuteni. Mies kyllä teki aloitteen seksiin, mutta kaikki päättyi aina siihen kun hänet oli tyydytetty. Kun sitten vaadin, että myös minusta huolehditaan ja minun nautintoni eteen tulee myös nähdä vaivaa, miehen into lopahti.
Vierailija kirjoitti:
Väljä sylinteri. Pitäs olla paksumpi työntövarsi.
Kaikin mokomin mies voi mennä huijaamaan itseään maksullisen naisen luo erityisesti köyhään kehitysmaahan. Korkeakantoinen kiljunta on sekoitus onnea (jee, pääsen pois) ja kauhua (ei saatana)
Juttele naisesi kanssa. Yllättävän nopeasti seksihalut kadonneet.
Kenenkään ei tarvitse jäädä seksittömään suhteeseen ellei sellaista itse halua.
Naisesi haluaa kertoa jotakin, mutta sinä et ymmärrä. Hän haluaa tukeasi päästäkseen jonkin harrasteseuransa puheenjohtajaksi/tai päästäkseen siitä eroon. Ehkä hän haluaa, koiran, kissan käärmeen tai jonkun niveljalkaisen. Uusi auto voi olla myös toivomuksissa tai halvemmassa vaihtoehdossa vain väri. Ehkä hän onkin vain jotain hajuvettä vailla? Pahimmassa tapauksessa haluaa miehelleen suuren kullin, mikä taas on sinänsä hankala toteuttaa ja muutenkin yhdentekevä, koska sen koolla ei ole kuitenkaan väliä.
Mäkeen vaan moiset lahnat, ja uutta eukkoa alla.
Kyllä sullekin halukas nainen löytyy!
Sulla löystyy?