Tässä ketjussa yritän vastailla kuivan ilkeästi. Sano jotain!
Kommentit (53)
Vierailija kirjoitti:
Moromoro mitäs sulle kuuluu?
Yritäpä uudestaan sitten, kun olet opetellut yhdyssanat ja pilkkusäännöt! Ap
Vierailija kirjoitti:
Olet tylsä.
Itse lienet oikea juhlien keskipiste, kun sait aikaiseksi vain kaksi sanaa! Ap
Paskoin vahingossa siskon sängyn lakanoille ja äiti katto vierestä mitä hittoa nyt taas poika 😂 meillä oli äitin kanssa niin hauskaa. Vedettiin peitto vaan päälle ja odoteltiin iltaa kun sisko menee nukkumaan 😂
Tein naapurin möykkääjälle paskapellin eli paskansin uunipellille, levitin tasaiseksi kaulimella, pakastin ja kävin nakkaamassa jäätyneet paskalevyt postiluukusta.
Kukin valitsee käyntikorttinsa itse. Ap
Moi, mitä sulle kuuluu? Oletko jos syöny? Mihin aikaan sä meet nukkumaa? Onks sulla lemmikkiä?
Mulla on kissa, sen nimi on Kisse.
Minkä puolueen jäsenkirjoille treenaat tällä ketjulla?
Onks sulla ollu kiva päivä? Oliks ulkona? Olitko puistossa? Mä olin puistossa iskän kanssa. Kiipeilin telineessä tosi korkeelle. Ei pelottanu.
Kuinka vanha sä olet?
Oletko sä tyttö vai poika? Mä olen poika.
Onko sulla isä ja äiti
mullon vaan isä.
mun äiti muutti pois. Onko sun äiti kotona? Mun äiti ei oo
Vierailija kirjoitti:
Oletko sä tyttö vai poika? Mä olen poika.
Mulla on kikkeli ja pinppi.
miks sä et vastaa? Vai menitkö avaamaan ovea?
Vierailija kirjoitti:
Moi, mitä sulle kuuluu? Oletko jos syöny? Mihin aikaan sä meet nukkumaa? Onks sulla lemmikkiä?
Oletko ala-asteella? Kuuluisi parempaa, jos kirjoittaisit sanat kokonaisina. Tietenkin olen syönyt, eikös Suomessa syödä päivällinen aika aikaisin. Vai larppaatko jotain eteläeurooppalaista? Älä vie kissasi eduskuntatalolle. Ap
Ap, milloin lähetät minulle museokortin?
Mulla ei ole varaa ostaa sellaista ja olen miettinyt, mistä sen saisi pummilla? Voisiko joku lahjoittaa köyhälle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko ala-asteella? Kuuluisi parempaa, jos kirjoittaisit sanat kokonaisina. Tietenkin olen syönyt, eikös Suomessa syödä päivällinen aika aikaisin. Vai larppaatko jotain eteläeurooppalaista? Älä vie kissasi eduskuntatalolle. Ap
mitä on toi larpata?
Vierailija kirjoitti:
Minkä puolueen jäsenkirjoille treenaat tällä ketjulla?
Luovuus ei taida olla sinulla huipussaan. Ap
Moromoro mitäs sulle kuuluu?