Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näin tissimiehenä en ymmärrä peppumiehiä

Vierailija
06.09.2023 |

Kiihotutteko miesten pepuista yhtä lailla? Samanlainen niillä on. Tissit on vaan naisella. Ja mehukkaat nännit

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on miehilläkin tissit.

Vierailija
2/19 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monilla suomalaisilla tissikkäillä ei juuri peppua olekaan, että ymmärtäähän tuon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peppumies vastaa:

Tykkään muodokkaista ja pyöreistä naisten pakaroista. Ne ovat aika eri näköiset kuin miesten pakarat.

Vierailija
4/19 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Peppumies vastaa:

Tykkään muodokkaista ja pyöreistä naisten pakaroista. Ne ovat aika eri näköiset kuin miesten pakarat.

Miten voi olla kun mulle opetettu että sukupuolilla ei ole eroja ollaan kaikki samaa?

Vierailija
5/19 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Peppumies vastaa:

Tuohon vielä isot täyteläiset rinnat niin kyllä on.

Vierailija
6/19 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika sokea täytyy olla jos ei näe eroa miehen ja naisten perseissä. Ihmisestä erottaa parin sadan metrin päästä onko miehen vai naisen lantio.

Vierailija
7/19 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Peppumies vastaa:

Miten voi olla kun mulle opetettu että sukupuolilla ei ole eroja ollaan kaikki samaa?

Kukahan sulle noin on opettanut? Uskotko kaiken, mitä luet netistä? Älä vastaa, mä en ole kiinnostunut.

Vierailija
8/19 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molempi parempi. Ja onneksi aikalailla jokaisella naisella jolla on peppu on myös tissit, ja toisinpäin.

Vierailija
9/19 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Peppumies vastaa:

Se koskee vain teitä muunsukupuolisia. 

Vierailija
10/19 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan miten vaan ap, ihan miten vaan. Eikä varmasti ole ainoa asia mitä et ymmärrä. Otan osaa.

Vierailija
11/19 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika sokea täytyy olla jos ei näe eroa miehen ja naisten perseissä. Ihmisestä erottaa parin sadan metrin päästä onko miehen vai naisen lantio.

Aika jännä, kun se ei antropologeillekaan ole aina selvää, eikä oikeuslääkäreille vaikka vierestä katsoisivat.

Vierailija
12/19 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No on miehilläkin tissit.

No ei ole. Tissi tarkoittaa "naisen rintaa".

Vierailija
13/19 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole koskaan tavannut tasokasta tissimiestä, tissimiehet on yleensä sosio-ekonomisesti alhaalla olevia.

Vierailija
14/19 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä ei ole mitään uutta, että mies ei ymmärrä edes toista miestä. Sehän on melko normi miehillä, ettei ne ymmärrä.

Vierailija
15/19 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ole koskaan tavannut tasokasta tissimiestä, tissimiehet on yleensä sosio-ekonomisesti alhaalla olevia.

Väkisinkin, kun niillä on vielä imetys kesken. Ne on oraalifiksoituneita, eivät vielä ole päässeet anaalivaiheeseen oppimaan kuivaksi ja huolehtimaan omasta hygieniastaan.

Vierailija
16/19 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tissimiehet ei ilmeisesti ymmärrä, että pillu on naisen lantiossa, pyllyn toisella puolen. Pyllymiehiä kiinnostaa ensisijaisesti naisen pillu. Siksi naisen pyllyn bongaa vaikka kilometrin päästä. On ihan miehen liskosaivoihin iskostettu naisen lantion muoto. 

Vierailija
17/19 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Peppumies vastaa:

Vähän ohi aiheen mutta kyllä joillain miehilläkin voi olla aika pyöreä peppu, riippuu vähän miten treenaa, liikkuu ym ruumiinrakenteesta. Itse olen naisena heikkona just miesten terhaikkaisiin pyöreähköihin peffoihin mitä joillain urheilijoilla näkee.

Mutta kyllähän siinä eroa on. Naisilla on myös enemmän kaiketi rasvaa ja leveämpi lantio. Lähinnä vaan että kaikkien miesten takapuoletkaan ei ole samanlaisia

Vierailija
18/19 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin varmasti. Niin tai näin, mutta mietin vaan:

Onko tämä asia sinulla (henk.koht.) sellainen,ns.fetissi.

ja onko se sinusta sitten millainen:

positiivinen vai negatiivinen 'asia/oire'tms. tässä sun elämässä?

Vierailija
19/19 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sydän symboli oli alunperin hedelmällisyyden tunnus.

Käytettiin myös ylösalaisin, kuvaa juurikin naisen pakaroita takaapäin.

Kyllä miehet ovat rakastaneet naisen peppua kauan ennen, kuin tissien merkitys seksuaalisesti korostettiin...

Housuja pidettiin säädyttöminä naisilla, koska paljastivat pyllyn muodot.

Onneksi trikoot keksittiin :p

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän neljä