Olen pahoillani, mutta...
Ķ.u.o.ł.e.n sisäisesti töissä, joissa työtehtävät ovat kuin aivoķuołłeełłe apınałłe suunnattuja. Tällaisia töitä ovat esim. kaupan alan työt, joissa ei ole mitään uutta ja haastavaa ikinä. En käsitä miten kukaan jaksaa tuollaista. Päivän suurin haaste on luokkaa "taittele pahvilaatikot ja laita pinoon niin, ettei se kaadu." Päästä keksitty esimerkki, mutta ymmärrätte pointin. Jos ette ymmärrä, olette aıvoķuołłeen apínan tasolla ja sovitte tuollaisiin hommiin oikein mainiosti.
Kommentit (7)
Miksi sitten jumitat työssä, joka ei sovi sinulle. Kukaan ei kiellä irtisanoutumista ja päätymään loputtomaan tukien hakuviidakkoon ja pakolliseen työnhakuun. Sekö olisi unelmaelämääsi?
Jos ap ei ole niin fiksu, että pystyisi ihmisten hommia tekemään, niin täytyy tyytyä apinan töihin.
Eikä kaupan töissä mitään häpeämistä ole. Siinä voi vaikka opetustohjelmia kuunnella kuulokkeilla niitä laatikkoja pinotesaan-sivistyy lähes ihmisen tasolle.
Vierailija kirjoitti:
Jos ap ei ole niin fiksu, että pystyisi ihmisten hommia tekemään, niin täytyy tyytyä apinan töihin.
Eikä kaupan töissä mitään häpeämistä ole. Siinä voi vaikka opetustohjelmia kuunnella kuulokkeilla niitä laatikkoja pinotesaan-sivistyy lähes ihmisen tasolle.
Voi v:n ıdıootti. Juuri sen fiksuuteni takia kaipaan haasteita, mikä siinä on niin vaikeaa ymmärtää?
Entä siinä, että tuo pahvilaatikkojuttu oli täysin keksitty esimerkki eikä liity työhön. Sanoin senkin aivan selkeästi.
Noh, tyh.mä mikä tyh.mä.
Käyttäjä44279 kirjoitti:
Miksi sitten jumitat työssä, joka ei sovi sinulle. Kukaan ei kiellä irtisanoutumista ja päätymään loputtomaan tukien hakuviidakkoon ja pakolliseen työnhakuun. Sekö olisi unelmaelämääsi?
En ole palkkatyössä.
Ahaa, mutta:
"-Lihavuuden aiheuttamat sairaudet lisäävät terveydenhuollon kuluja, vievät ikääntyneet aikaisemmin hoivan piiriin ja vähentävät työn tuottavuutta.
-Tutkimusten mukaan lihavuudesta johtuva vuosittainen lisäkustannus Suomelle on ainakin 5 miljardia euroa."
https://tervepaino.fi/mita-lihavuus-maksaa-suomelle/