Suomalaisia jotka ovat hetkessä pilanneet maineensa ja uransa ??
Kommentit (159)
Ehdottomasti Riikka Purra, Suomen epämiellyttävin poliitikko.
Anneli Jäätteenmäki
Carmen Mäkinen
Jari Sillanpää.
En ymmärrä, miten ihmeessä kristalliriippuvainen lapssekaantuja saa oman ohjelmankin!?
Vierailija kirjoitti:
Tytti.
tytti isohookana-asunmaa?
Tytti Junna?
Ville Vallattoman Tytti?
tytti tuppurainen?
tytti yli-viikari?
Kuka näistä?
Mikkel Näkkäläjärvi
https://www.seiska.fi/kotimaa/tapaus-mikkel-nakkalajarvi-nyt-puhuu-kiss…
Antti Lindtman, ottaessaan kissankiduttajan sihteerikseen. Uskomatonta mutta totta!
Vain suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siltsu
Tämähän se on. Olisi edes ollut pelkkä narkkari, se olisi voitu antaa anteeksi kun olisi mennyt rehabiin ja tehnyt selväpäisenä comeback-kiertueen, mutta se lapo-epäilys on liian paha. Siitä ei vaan pääse enää yli.
Mullakin tämä. olen 90-luvun lapsi ja Sillanpään iskelmäbiisit oli mulle todella, todella rakas ja lämmin osa mun lapsuutta. Huumeidenkäyttö olisi ihan ok, päihderiippuvaisuus on sairaus eikä tee ihmisestä pahaa. Mutta se että on YHTÄÄN ollut mukana tuollaisessa kyseenalaisessa jutussa mitä sen kännykän sisällöstä poliisille paljastui... Mulle on ihan sama vaikkei olisi ollut aktiviinen tekijä asiassa, niin silti rajat on ylitetty ja koko ihminen herättää niin suurta vastenmielisyyttä, että siinä meni osa lapsuutta pilalle.
Näkkäläjärvi kuuluisi tähän listaan. Harmi vaan, kun sattuu olemaan poliitikko oikeassa puolueessa, jolloin media on hänen puolellaan.
Jussi Parviainen
Jari Sillanpää
Tytti Yli-Viikari
Vaikea keksiä, mihin kukaan noista työllistyisi. Ihmiset suurin piirtein vaihtavat kadulla puolta, jos joku noista tulee vastaan.
Ensimmäiseksi tulee mieleen Keminmaan suuri pieni mies, Paavo Väyrynen! No, häntähän tuskin enää moni nuorempi muistakaan.