Lähes jokainen suomalainen on valmis seurustelemaan demarin kanssa, puolet suomalaisista ei kelpuuta persua..
Kommentit (40)
Puolet ei kelpuuta persua, puolet päättyy eroon...veikkaan että vassarin huoliminen johtaa todennäköisesti eroon kun virheen huomaa.
Demarit loisii muiden rahoilla, myös parisuhteessa.
"Minä olen maailman valo"
-Jeesus Kristus juutalaisten kuningas.
En tiedä yhdenkään kumppanini äänestyspäätöstä. Tapailin yhtä kivaa tyttöä,joka oli huolissaan tietystä ahdistelusta ja pohti maahanmuuttoa - saattoi olla persu. Hän tiesi, että itse olen aktiivinen antirassetouhuissa. Emme puhuneet puoluepolitiikkaa.
Mitä väliä? Kuka muka tietää toisen äänestyskäyttäytymisen?
Vierailija kirjoitti:
Niin ketkä onkaan niitä suvaitsevaisempia? Demarit vai persut?
Persulle kyllä kelpais kuka tahansa kunhan jonkun sais ja monestihan ne väkisin yrittää ottaakin, mutta kun meille muille ei kelpaa mikä tahansa. Eikä tarvitse kelvatakaan.
Vierailija kirjoitti:
Eli muut kuin persut ovat kaikkein suvaitsemattomimpia.
Etpä näy logiikkaa lukeneen. Negaation negaatio on positiivinen.
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama. Pitäisikö minun seurustella ihmisen kanssa, joka toivoo ministereiden päiden leikkausta? Ei kiitos.
Ei tarvitse, eikä mun tarvitse seurustella tyypin kanssa, jonka mielestä vihervasemmistoakat pitää joukkoraiskata tai ampua saunan taa. Kumpaakin sun aateveljet on mulle tarjonneet, myös "kaverien kanssa kylään tuloa" jne.
Vierailija kirjoitti:
Viriilejä vanhuksia seurusteluiässä kun demareissa on suomen vanhin äänestäjäkunta - eläkeiän kynnyksellä.
Kyse taisi olla aatemaailmasta, ideologiasta ja arvoista. Ei sieltä tarvinnut valita itselleen paria.
Maria O. kirjoitti:
Löytyykö yhtään homoseksuaalia?
Ai, ei se (homoilu) ollutkaan puoluepoliittinen näkemys, vaan vihreitten sisäänrakennettu olemus.
Niin kuin vihreitten ohjelmassa sanotaan:
"Kikkelit anukseen ja Fatima Diarree siihen päälle".
Vihreistä enemmistö on kyllä ihan heteronaisia, mutta persuista ei voi tietää. Ja jos sulle jonkun homous onkin ongelma, niin Vihreille ei ole.
En oikeasti voisi käydä edes treffeillä vihervasemmistolaisen maailmankuvan omaavan naisen kanssa. Ainakaan jos tulisi puhetta politiikasta. Se äkäinen asenne ja kieroutunut käsitys maailmasta ja tasa arvosta on kestämätöntä itselleni. Yhden kerran olen tehnyt poikkeuksen, kuuntelin tyynesti naisen kehitysyhteistyö paasaamista koko illan koska halusin sänkyyn hänen kanssaan, vasta aamulla kerroin olevani persujen äänestäjä, vieläkin hymyilyttää se kiljuminen kiihkeän yön jälkeen:)
Yksi kerta tuota kuitenkin riitti.
Eli eikö tää tarkoita sitä että oikeisto mukaanlukien persut ovat kaikkein suvaitsevaisempia seurustelukumppania valitessaan, ja vasemmisto on kaikkein suvaitsemattomin koska rajaa seurustelukumppanit puoluekannan mukaan?
Vierailija kirjoitti:
Niin.
Aidosti s uv aitsevais et eli oikeisto voisi seurustella kaikkien kanssa, vihervasemmisto vain itsensä.Hy vesig naloin ti haisee.
Erikoinen ajatuksenjuoksu. Kaikkein suosituin aateryhmäkö muka ei voisi seurustella lähes kenen kanssa tahansa, paitsi rikollisuuteen ja rasismiin taipuvaisen tollopuolueen äänestäjän.
On syynsä sille, miksei persuja haluta. Ne syyt ovat persujen oma käytös ja arvot.
Kuka nyt rollaattori-ikäisen demarin kanssa lähtee seurustelemaan, paitsi Lindtman.
Vierailija kirjoitti:
En halua persumiestä. Perust pettää aina. Myös suhteessa
Eikö niitä tunnetuimpia pettäjiä viime aikoina ole olleet demarit....??
Toki seurustelisin demarin kanssa, jos se tarkoittaa demarilaisittain, että sosialisoidaan hänen varansa meidän molenpien hyväksi=D
Vierailija kirjoitti:
Toki seurustelisin demarin kanssa, jos se tarkoittaa demarilaisittain, että sosialisoidaan hänen varansa meidän molenpien hyväksi=D
Taksikuskinko varoilla aiotte elää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En halua persumiestä. Perust pettää aina. Myös suhteessa
Eikö niitä tunnetuimpia pettäjiä viime aikoina ole olleet demarit....??
Halla-aholla on kaksi vaimoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taksikuskinko varoilla aiotte elää?
Noup. Haluan sellaisen valtion-virkanaisen. Niillä hyvät liksat ja vakivirka tulee olla=D
Itse en ole valmis seurustelemaan millään tavoilla eläinrääkkäyksen hyväksyvän "ihmisen" kanssa.
Käsittämätöntä, että ihmiset kuvittelevat eduskuntapuolueiden olevan niin erilaisia, ettei eri puolueiden kannattajat löytäisi yhteistä säveltä suurimassa osassa asioita. Niistä lopuistakin voi olla sovussa eri mieltä. Itse olen äänestänyt useimmiten persuja ja emäntä vihreitä. Ei ole koskaan aiheuttanut ristiriitoja tai halveksuntaa kumpaankaan suuntaan.