Mitä ruokana tänään?
Kommentit (56)
Kaalilaatikkoa ja puolukkahilloa ja minttu suklaa jäätelöä
Lohta ja keitettyjä perunoita. Tätä voisin kyllä syödä joka toinen päivä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kasaripläjäys... makkarakastiketta! <3
spagetin kera. ja salaattia toki.
Mä teen joskus kanssa makkarakastiketta ja makaronia, kunnon retroruokaa, siis ruskea kastike.
Vaimo ei oikein tykkää, mutta kyllä mulle maistuu. Pitäisi vaan olla piimää juomaksi, niin kuin ennen mummolassa.
Siis nimenomaan ruskeaan kastikkeeseen, eihän muunlaista makkarakastiketta olekaan! :D
Makaronia, ricotta juustoa, punaista pestoa, höyrytettyä kukkakaalia ja vihreitä papuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kasaripläjäys... makkarakastiketta! <3
spagetin kera. ja salaattia toki.
Mä teen joskus kanssa makkarakastiketta ja makaronia, kunnon retroruokaa, siis ruskea kastike.
Vaimo ei oikein tykkää, mutta kyllä mulle maistuu. Pitäisi vaan olla piimää juomaksi, niin kuin ennen mummolassa.
Siis nimenomaan ruskeaan kastikkeeseen, eihän muunlaista makkarakastiketta olekaan! :D
Makkarakastike on hyvää silloin tällöin. Mä syön sitä perunoiden kanssa. En pastan.
Teen pitkästä aikaa siskonmakkarasoppaa, nam
Paistettuja perunoita ja kassleria bbq-kastikkeessa ja vihersalaattia.
Jaa-a. Mitä nyt lähikaupastaa löytyy.
Ajattelin juoda kahdeksan litraa kaljaa tänään. Neljä on jo mennyt ja toiset neljä haen pian kaupasta. Ei tartte syödä mitään.
Vierailija kirjoitti:
Mulla kävi sama mielessä. Siskonmakkarakeitto on kyllä hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla kävi sama mielessä. Siskonmakkarakeitto on kyllä hyvää.
Suolaista nakkia?
Savulihakeittoa.
.
Sain pitkästä aikaa savustettuja porsaanluita. Keittelin niistä lihat irti ja niistä sekä keitinliemestä tulee mielestäni varsin makoisa keitto (perunia ja porkkania). Lisukkeeksi maalaisruisleipää ja kermajuustoa.
Vierailija kirjoitti:
Ajattelin juoda kahdeksan litraa kaljaa tänään. Neljä on jo mennyt ja toiset neljä haen pian kaupasta. Ei tartte syödä mitään.
Nälkä onkin piilotettu jano.
Papu-nakkikeittoa.