Peniksen dilatointi
Miten on peniksen dilatointikokemuksia. Vai mikä on nimeltään se kun peniksen virtsajohtimeen työnnetään rst tai muovikeppiä, joskus jopa sähköä perään. Ilmeiseti miltei eturauhaseen asti. Eikö tulehdusvaara tai herkkien paikkojen rikkoutuminen oo läsnä. Kiinnostaa mutta jänskättää kokeilla
Kommentit (9)
Jep itellä oli sellainen 8cm pitkä poranterä mallinen, ei kärsinyt 2mm syvemmälle työntää "vihloi siihen" malliin että annoin olla koko touhun, läpällä tilasin netistä sellaisia miestenleluja isomman setin ni toi oli mukana. 99€ maksoi 28 lelua oli. Ovh olisi ollut 199e tuolla.
Sairaalassa piti pitää katetria ja ihan tarpeeksi arsesta. Vaikutti kaluunkin niin paljon, että normaali iso lepotila oli kutistunut huomattavasti.
En taatusti työnnä kulliin mitään vapaaehtoisesti.
Sukupuolitautiklinikalla joskus testeissä vanha hoitsu pyöräytti pumpulitikkua molon sisällä. Se ei tuntunut kylläkään kivalta. Monta päivää aristi.
Vierailija kirjoitti:
Sukupuolitautiklinikalla joskus testeissä vanha hoitsu pyöräytti pumpulitikkua molon sisällä. Se ei tuntunut kylläkään kivalta. Monta päivää aristi.
Tahallaan survoi sisään, kun vitutti tautista kullia rassailla!! Saman olen kokenut! Katseesta näki, että tahallaan teki!
No voin sanoa kun vasta olin vajaa vuosi sitten eturauhas tutkimuksessa ja peniksestä eli kärjestä sisään ja eturauhaseen asti kamera tungettiin, en mene enää ikinä. Ennen niin mahtava, kulli oli sen käsittelyn jälkeen kuin karrelle jäätynyt rusina.
Useamman vuoden harrastanut kyseistä touhua. Peniksen reikää saanut venytettyä 7mm->10mm. Kivaa touhua. Toivon että joskus sinne menisi vaimon sormi.
Oon koittanut. Pari ekaa kertaa oli kiihottavaa, mutta sen jälkeen ei niinkään enää. Jälkikäteen kirveli varsinkin kustessa, vaikka hygienia ja liukkarit oli kohdillaan En mennyt kalun juurta syvemmälle.
Olen tatuoinut terskaani: Exit only
Pumppaa uretaania sisään, saat kesto seisokin. Toimii takuulla.
En suosittele aloittaa niiden korujen kanssa jos noin vvähällä pohjalla tietosi on.
Se on helvetin kivuliasta sitä paitsi. Kaukana erektiosta.