Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä hinnalla voi alesta löytää Reimatec-haalarin?!?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
21.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

maksoin 46,40e 116 kokoisesta toppahaalarista

Vierailija
2/9 |
21.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

122cm kokoisesta toppahaalarista 69e, ja se oli kyllä paras ale mihin törmäsin.

Pieniä babymallin kokoja voi saada tosi edullisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
22.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen huomannut että esim 92cm-104 jopa 110cm haalarit menevät parhaiten kaupaksi, voiko olettaa että 110-116cm ja 122-128cm ja 80-86cm on KUNNON (-50%) alessa vielä ??? Mitä mieltä olette ?

Vierailija
4/9 |
22.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olivat loppu kaikista paikoista missä hyvät alennukset. Ostin sitten 128cm joka olikin viimeinen kappale siinä liikkeessä ja ale oli -40%. Eli itse en uskalla jättää ihan viime tinkaan kun voi sitten jäädä ihan ilman...

Vierailija
5/9 |
22.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten en kyseistä haalaria ole talveksi ostanut... muita vettäpitäviä saa halvemmalla :)

Vierailija
6/9 |
22.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

..muutamaa myyjää jututtanut ja heidän mukaan 110cm on isoissa eka koko, jota usein jää hyviin -50-60% alennusmyynteihin. Välikausihaalareista vähän pienempiäkin, koska osa suosii jo kaksiosaisia. Toppapuolella pienistä koko 80 on suosittu ja siitä 98 asti myydään joskus normaalihinnallakin. Ja varsinkin, jos etsii kokoja 92-98, kannattaa olla alen ensimmäisillä päivillä liikkeellä. Nuo koot kuluu lapsilla kauden aikana, joten niitä ostellaan/joudutaan ostamaan yhdelle lapselle useampia kappaleita. Joinakin vuosina on joku väri, joka ei ostajia miellytä ja näitä saa sitten halvemmallakin ja pidempään. Esim. viime kevään beige-keltainen oli monessa paikassa sellainen.

Vierailija
7/9 |
22.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostin syksyllä 74 cm Reimatecin pojan haalarin 49,90 ¿. Minusta oli hyvä ostos, kun syksy ja talvi on ollut aivan inhottavan loskainen ja kurainen. Ei ole tarvinnut kuriksia vääntää päälle : )

Vierailija
8/9 |
25.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen reimatec- haalari jonka ostin maksoi 30e, koko 80cm ja kyseessä oli vk-haalari, kauppa Prisma. Toppahaalarin myöskin kokoa 80cm ostin jj:sta, maksoin 64,50, eli oli -50% alessa. Nyt ostin hobbarista tuon toppahaalarin, maksoi suunnilleen 50e, koko 92cm. Meidän Perhe- lehden tarjous jossa sai kylkiäisenä vk-haalarin oli myöskin pakko käyttää, joten minä olen suht halvalla selvinnyt noiden haalareiden kanssa.

Vierailija
9/9 |
26.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta kokemuksesta voin sanoa että koot 110-122 menee toppapuvuista nopeasti alessa, sen ikäiset pitää vielä talvella haalaria.

Viime vuonna löysin -50% 128 koon reimatec+ puvun ja -40% 128 ja 116 koon reimatec+ puvut. Nuo puvut on nyt tänä vuonna käytössä.

Itse en ole törmännyt oikean kokoiseen isommalla alella kuin -50% (esim nytkin hobbarista loppu koko tytön 134 jota olisin voinut harkita). Emme asu pääkaupunkiseudulla, sieltä varmaan löytyy helpommin oikea koko, täällä koot menee jo -30-40% alessa hyvin. Tuo viime vuoden -50% löytö oli juuri pääkaupunkiseudulta, muut täältä.