Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Selittäkää tää ilmiö! Saan pakit nelikymppisiltä mutta 10 vuotta nuoremmilta en

Vierailija
04.09.2023 |

Oman ikäiset ei halua mun kanssa edes kevyttä suhdetta, mutta nuorempien kanssa pääsen jopa tapailuasteelle.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmat on kalkkiksia. Et sä oikeasti oman ikäistäsi haluaiskaan.

Vierailija
2/12 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu. Tapailen 39 v naista ja olen 48 v itse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahdatko olla heidän mielestään tylsää ja kypsymätöntä seuraa? Tuossa iässä henkinen puoli merkitsee paljon enemmän kuin pelkkä nuoruuden fyysinen viehätysvoima.

Vierailija
4/12 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko mies vai nainen?

Lähtökohtaisesti 40v miehet etsii 30v naisia, koska moni haluaisi vielä perustaa perheen ja oman ikäisen kanssa se ei todennäköisesti ole enää realistista.

Vierailija
5/12 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempia sinkkuja on yksinkertaisesti paljon enemmän kuin yli 40-vuotiaita. Näin ollen on selvää, että saat suhteen todennäköisemmin alle kuin yli 40-vuotiaan kanssa.

Ei tässä ole mitään ilmiötä, joka kaipaisi selittämistä.

Vierailija
6/12 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu. Olen 47 v nainen.

Vierailija
7/12 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole (ollutkaan aikoihin) sinkku, mutta arvaan, että liittyy siihen, että iän myötä ihmisten sietokyky tuntuu laskevan vauhdilla. Toisinpäin voisi kuvitella, että treffielämässä rima nousee samasta syystä, muuttuu krantummaksi seuransa suhteen.

Vierailija
8/12 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoret tietämättömät haluaa kokeilla vanhempaa "milffiä" ihan vain kokeilumielessä eivätkä tiedä että nelikymppisillä naisilla on löysä römpsä eivätkä voi enää lisääntyä ja ovat rupsahtaneita, nelikymppiset miehet tietää tämän kaiken eikä tuhlaa heihin aikaa.

Vierailija
9/12 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ainakin osasyy lienee se, että ikäiseni pitävät minua liian outona ja kypsymättömänä, kun elämäntapani ei oikein vastaa normia. Vastaavasti en itsekään löydä kauheasti yhteistä ikäisteni kanssa, ja nuoremmat ovat myös minun silmääni usein viehättävämpiä.

Vierailija
10/12 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mahdatko olla heidän mielestään tylsää ja kypsymätöntä seuraa? Tuossa iässä henkinen puoli merkitsee paljon enemmän kuin pelkkä nuoruuden fyysinen viehätysvoima.

Minulle fyysinen viehätysvoima on edelleen hyvin tärkeää. Nuorena piti esittää parempaa kuin onkaan, mutta nyt on rohkeutta olla itselleen rehellinen.

Vierailija
11/12 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me 40 ollaan kranttuja eikä huolita enää mitä tahansa miestä. Pitää kolahtaa ja kunnolla että puolison ottaa. 30v on vielä nuori ja suhteellisen idealistisia jne.

Plus toki tuo että enemmän on sinkkuja 30v kuin 40v koska hyvät on jo varattuina.

Vierailija
12/12 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me 40 ollaan kranttuja eikä huolita enää mitä tahansa miestä. Pitää kolahtaa ja kunnolla että puolison ottaa. 30v on vielä nuori ja suhteellisen idealistisia jne.

Plus toki tuo että enemmän on sinkkuja 30v kuin 40v koska hyvät on jo varattuina.

Kyllä mä nelikymppisenä huolisin nelikymppisen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kahdeksan