Lidlin kalkkunafilee haisee niin kamalalle että joudun heittämään sen roskiin
Sellainen iso pakkaus heidän oman merkin kalkkunafilettä. Oli heti sellainen vanhan valkosipulin haju joka vain pahenee.
Arjen luksusta!
Kommentit (13)
Kannattaisiko palauttaa?
Olen tänä vuonna reklamoinut useita tuotteita, koska valmistajat haluvat tietää virheistä.
No mä jouduin heittämään K-supermarketin tarjouksesta ostetun naudan paahtopaistin roskiin, koska näytti epäilyttävältä ja haisi pahalta. Lidlin paistopisteen tuotteesta taas epäilen saaneeni ruokamyrkytyksen hiljattain.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaisiko palauttaa?
Olen tänä vuonna reklamoinut useita tuotteita, koska valmistajat haluvat tietää virheistä.
Minäkin olen reklamoinut todella usein ja sen takia aion nyt vain niellä tappiot ja levittää sanaa.
Ap
Kys tuotteessa on aina se meetvurstimainen haju! Se on ominaisuus. Osaan välttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaisiko palauttaa?
Minäkin olen reklamoinut todella usein ja sen takia aion nyt vain niellä tappiot ja levittää sanaa.
Ap
Levittää vauvapalstalla tietoa siitä, että ostit virheellisen tuotteen?
Mielenkiintoista.
Vierailija kirjoitti:
No mä jouduin heittämään K-supermarketin tarjouksesta ostetun naudan paahtopaistin roskiin, koska näytti epäilyttävältä ja haisi pahalta. Lidlin paistopisteen tuotteesta taas epäilen saaneeni ruokamyrkytyksen hiljattain.
Sama tällä mutta S-marketin karjalanpaisti lihat.Ei vaisnkaa. Alotuksen tekiä sapotoi Tällä Lidi ,syytä tai toisesta?Itse jos joku liike jostain syystä tuote ei sitä mitä pitäisi olla.Mene tuoteen kanssa ja kuitin mymälän takaisin ja pyydän mymälän vastaavan paikalle.Yhdessä selvitämme asian.Emme tämä sivusto.
Vierailija kirjoitti:
Kys tuotteessa on aina se meetvurstimainen haju! Se on ominaisuus. Osaan välttää.
Tämä. Siinä paksussa paketissa oleva kalkkuna haisee aina.
Lihatuotteet on pakattu suolikaasuun mikä haisee !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Siinä paksussa paketissa oleva kalkkuna haisee aina.
Vaimo on paksu kalkkuna ja haisee meetwurstille. Sattumaako?
Kannattaisi ostaa suomalaisesta lihasta tehtyjä tuotteita.
Valmistusmaa varmaan Turkki tai Romania🤮