Häiritseekö teitä jos joku teidän kaveri ei seuraa teitä IG:ssä?
Siis jos joku teidän kaveri seuraisi kaikkia muita, mutta ei sinua. Häiritsisikö tämä? Kyseessä siis harrastusporukka. Ja olen siis nainen ja tämä toinen mies. Ja tämä mies seuraa kaikkia muita porukan naisia, paitsi ei minua. Jotenkin tämä ottaa omaan naiseuteen :D
Kommentit (38)
Ei häritse ,koska en luonut mitää some tiliä .Päin vastoin kaverini ystävät,lähi suku häirtsee kun minulla ei some tilejä ja en ole siellä peukutamassa heitä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmiset aina kommentoivat aiheen vierestä? Onhan se nyt ihan eri asia, jos joku kaveri, varsinkaan joku joka ei ylipäätään ole kovin aktiivinen somessa, ei tykkää postauksista. Instassa ei nykyään postauksia edes näe kuin pieni osa seuraajista, joten tykkäysten puutteesta on turha pahastua tai tehdä mitään johtopäätöksiä.
Aihe ei myöskään liity mitenkään siihen, ettei kaveriporukka ole somessa ollenkaan, joten en tajua miksi siitä pitää aina tulla someketjuihin pätemään.
Ap:n pointti taisi olla ihmiset, jotka ylipäätään seuraavat porukasta kaikkia paitsi yhtä. Miten tuollaista voisi olla ottamatta henkilökohtaisesti?
-ei ap
Ai miksikö? No tämä on keskustelupalsta. Siksi. Haetaan näkökulmia.
Jos sinun maailmankuvaan ei mahdu kuin osa viesteistä, niin ohita loput?
Käyttääkö ko. henkilö aktiivisesti instaa? Itsellä varsin satunnaisesti seurattavia instassa, kun en niitä käytännössä koskaa lisäile. Tykkään jostain kuvasta kerran kahteen vuoteen. Pariin kertaan olen lisännyt jotain ehdotettuja fb-kavereita ja sellaisia, jotka tuttuja, jotka seuraa mua. Instassa käyn satunnaisesti, jos haluan katsoa jotain ideointikuvia tai julkkiksia, jos ollut linkki muussa julkaisussa.
Ei millään lailla häiritse. Enemmän häiritsee face mukamas kaverit jotka hädin tuskin tervehtivät irl mutta facessa ovat esittävänsä hyvänäkin ystävänä.
Vierailija kirjoitti:
Seuraan Instassa päivitysten mielenkiinnon mukaan enkä kaveruuden mukaan. En edes seuraa kovin montaa kaveria. Juu ei haittaa jos minua ei seurata.
Sama täällä enkä edes katsele, ketsä minua seuraavat. Onkohan muilla excelit vai miten varmistatte, miten monta tykkäystä keneltäkin kukakin saa, onko tähän joku valmisohjelma?
Jos hän on aktiivinen somessa niin olisi outoa ettei seuraa. Voihan olla myös mahdollista, ettei hän muista ettei ole laittanut tiliäsi seurantaan. Hän saattaa luulla seuraavansa sinua mutta ettet itse vaan koskaan julkaise mitään.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän se kertoo ettet ole kaverillesi pätkääkään kiinnostava jos ei viitsi seurata mutta muita kyllä seuraa. Some kertoo oikeastaan hyvin ketkä kaverit ovat oikeasti kiinnostuneita sinusta kaverina. Eihän siinä muita syitä ole seurata muita mutta ei sinua. varsinkin jos sinä seurannut kaveria niin varmasti on tietoinen että sinullakin tili.
Monet jostain syystä vähättelee somen kaveripyyntöjä ja seuraamista, ehkä vähättelijät ovat juuri niitä joiden kohdalla ikävästi paljastuu kenestä eivät ole kiinnostuneita kaverina.
Häiritsevintä on, ettei ole kavereille kiinnostava kuin somessa. Nähkää niitä ystäviänne livenä eikä kulissien takana.
Nykyään näköjään tyypeille on tärkeämpää mitä somessa tapahtuu kuin oikeassa elämässä.
Ei todellakaan! Melkein parempi, ettei seuraa, vaan mukavampaa on tosielämän yhteys. Enkä toisekseen ole edes instassa.
Ei häiritse.
Mulla on käärme insta, postaan instaani käärmeistäni kuvia. Yhdellä kaverillani on kamala käärmefobia joten ei seuraa instaani.
Vierailija kirjoitti:
Mun hyvä ystävä ei koskaan tykkää mun julkaisuista, ja syyksi sanoi, et oho, ettei ne näämmä tule hänen fiidiin. Et kyllä se voi noinkin olla :D
vanhat rouvat
Mulla tätä tapahtuu jatkuvasti. Jostain syystä fiidini näyttää mulle päiviä vanhoja juttuja tosi monelta muulta jota seuraan, mutta eräältä ystävältäni en näe mitään lähes koskaan. Pitää itse mennä hänen profiiliinsa katsomaan postauksia ja tykätä siellä.
Ap, ymmärrän fiiliksesi. Vaikka sikäli koko some on teennäistä keinotekoista sontaa, mutta sillon kun itsekin siellä hetken harhailin niin muistan miten omituisen fiiliksen toi se, ettö joku tuttu/kaveri ei joko alkanut seuraamaan takasin tai sitten ei päästänyt seuraajaksi yksityiselle tililleen.
Vaikka tiedostaa, että somella ei sikäli ole mitään tekemistä tosielämän kanssa, mutta kyllä tuo erikoisen jännitteen jättää.
Tässä siis taas hyvä esimerkki miksi kannattaa koko some jättää pois. Se ei vain sovi ihmiselle oikeasti. Vääristää kaikkea.
Vierailija kirjoitti:
Ap, ymmärrän fiiliksesi. Vaikka sikäli koko some on teennäistä keinotekoista sontaa, mutta sillon kun itsekin siellä hetken harhailin niin muistan miten omituisen fiiliksen toi se, ettö joku tuttu/kaveri ei joko alkanut seuraamaan takasin tai sitten ei päästänyt seuraajaksi yksityiselle tililleen.
Vaikka tiedostaa, että somella ei sikäli ole mitään tekemistä tosielämän kanssa, mutta kyllä tuo erikoisen jännitteen jättää.
Tässä siis taas hyvä esimerkki miksi kannattaa koko some jättää pois. Se ei vain sovi ihmiselle oikeasti. Vääristää kaikkea.
Jep, kiteytit hyvin mun fiilikset. Tuntuu vain pahalta. Itse kyllä seuraan kaikkia tuttuja takaisin.
Ap
Ehkä hän ei ole itse pyytänyt ketään seuraamaan, mutta on vastannut noiden naisten seuraamispyyntöön hyväksyvästi.
Miksi et itse lähetä hänelle seuraamispyyntöä instassa? Sama kai se on kumpi pyytää?
Järjetön ajatuskin, että pitäisi koko ajan seurata jonkun toisen ihmisen elämää.
Tässä omassakin on aivan tarpeeksi.
En tiedä, olisinko eri mieltä, jos minun nuoruudessa olisi ollut some.
No on tuo ihana kuulla.
Ap