Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko nähnyt ruokarobotin tiellä?

Vierailija
04.09.2023 |

Minä en.

Kommentit (73)

Vierailija
61/73 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen! Se tuumiskeli sorapyörätien risteyksessä etenemissuuntaa, poseerasi niin että kerkesin ottaa pari valokuvaa, lopulta peruutti ja valitsi sittenkin toisen tien. Niin se poistui ylämäkeen punainen viiri söpösti väpättäen.

Laita kuva tänne.Tukholmassa tuskin uskaltavat kun heti rikotaan ja pommitetaan!

Vierailija
62/73 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monta kertaa. Naurettavaa miten söpöjä ne on  mun mielestä, herättää ihan samanlaisen reaktion kuin eläimet vaikka järkeni sanoo että se on vain elektroninen laatikko. 

Tosi kiusaannuttavaa kun tuota alkaa ajatella. Tahalleen tietysti suunnitelleet sen niin söpöksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/73 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen! Se tuumiskeli sorapyörätien risteyksessä etenemissuuntaa, poseerasi niin että kerkesin ottaa pari valokuvaa, lopulta peruutti ja valitsi sittenkin toisen tien. Niin se poistui ylämäkeen punainen viiri söpösti väpättäen.

Laita kuva tänne.Tukholmassa tuskin uskaltavat kun heti rikotaan ja pommitetaan!

Voi, en tiedä miten se tehdään, muuten voisin laittaakin😊

Vierailija
64/73 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se kirjoitti:

Ei liiku täällä niitä. Meilläpäin ihmiset käy itse kaupassa

Toiset ilmeisesti haluavat tuhlata arvokasta aikaansa kaupoissa pyörimällä.

Ja toiset tuhlaamassa aikaansa vauva-palstalla.

Vierailija
65/73 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näen säännöllisesti kerran viikossa Ryynäsen myymäläauton , kun se rämistelee  tänne periferiaan.

Vierailija
66/73 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin jutun, että joku mies oli pelastanut ojaan kellahtaneen robotin, nostanut sen sieltä ojasta ja robo oli sanonut miehelle kiitos. Awww. 

Vierailija
67/73 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka on vastuussa, jos tällainen robotti aiheuttaa onnettumuuden?

No se robotti tietysti. Voi menettää ajo-oikeuden, joutua maksamaan sakkoja, törkeässä tapauksessa voivat jopa joutua robottivankilaan. Toimivatkohan robotit sitten myös tuomareina ja asianajajina?

Vierailija
68/73 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monta kertaa. Naurettavaa miten söpöjä ne on  mun mielestä, herättää ihan samanlaisen reaktion kuin eläimet vaikka järkeni sanoo että se on vain elektroninen laatikko. 

Tosi kiusaannuttavaa kun tuota alkaa ajatella. Tahalleen tietysti suunnitelleet sen niin söpöksi.

Tietysti. Söpön näköistä todennäköisesti potkitaan vähemmän, onhan se ihan fiksusti ajateltu.

Vierailija
69/73 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se kirjoitti:

Ei liiku täällä niitä. Meilläpäin ihmiset käy itse kaupassa

Toiset ilmeisesti haluavat tuhlata arvokasta aikaansa kaupoissa pyörimällä.

Ja toiset tuhlaamassa aikaansa vauva-palstalla.

Samallahan tätä selailee kun tekee netissä ruokaostoksia ja miettii mitä ensi viikolla syödään!

Vierailija
70/73 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, esim Haagassa näkyy paljon. 

Mutta jos autoilen ja robotti tulee suojatien luo odottamaan ylipääsyä, niin pelkään että se rullailee auton alle. Koska en nyt kuitenkaan ryhdy antamaan tietä robotille :D

Vierailija
71/73 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, esim Haagassa näkyy paljon. 

Mutta jos autoilen ja robotti tulee suojatien luo odottamaan ylipääsyä, niin pelkään että se rullailee auton alle. Koska en nyt kuitenkaan ryhdy antamaan tietä robotille :D

Eikö robotillekin pidä antaa tietä sehän on suojatien käyttäjä siinä missä muutkin. Erotellaanko tielaissa ihmiset muista suojatien käyttäjistä?

Vierailija
72/73 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tajuatteko, että ne skannaa koko ajan ympäristöään? Miettikää, minne ne tiedot ja ohilkulkijoiden kasvot rekisteröityvät (jonnekin Kiinaan?) ja miten niitä tietoja voi jatkossa hyödyntää...

Ei pitäis haitata, ellei ole jotain rötöksiä taustalla. Onhan noita tallentavia valvontakameroita lähes joka liikkeessä. Eli taitaa olla jokin pelko sinulla persiissä kun pelottaa kaupparobotin kamerat. Minnes luulet Teslan kuvien päätyvän. Behän kuvaa kaikki ohikulkijat parkissa ollessaan.

Vierailija
73/73 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis söpöjä näin monen mielestä? Kartoittavat ja kuvaavat jatkuvasti ympäristöä, tervetuloa teknodystopia... mutta ei haittaa kun on niin söpöä sanoo lammas

Ai että vakoilevat muka viattomasti liikuskellessaan?

On tuo mahdollista. Ainakin se että nyt näyttävät vielä kovin harmittomilta, mutta eivät välttämättä myöhemmin jos niitä alkaa lennellä ilmassa.