Oletko nähnyt ruokarobotin tiellä?
Kommentit (73)
Pyärätiellä näin, söpöltä näytti. :)
Mutta eikö niitä/ niistä varasteta?
Olen. Hymyilyttää aina. Ovat niin sulosia.
Rauhassa saavat kulkea.
Monta kertaa. Naurettavaa miten söpöjä ne on mun mielestä, herättää ihan samanlaisen reaktion kuin eläimet vaikka järkeni sanoo että se on vain elektroninen laatikko.
Aasiassa myös ravintolassa tarjoilemassa. Suomessa ei kai vielä ole...
Jalkakäytävällä olen nähnyt. Jäin pohtimaan 817että eikö niitä yritetä ryöstää.
Tukholmassa kokeena eräs robotti möi jäätelöä eli ei myynyt kun ei kukaan ostanut .Häipyi yhtä nopeasti kuin monteeerattiin jäätelökauppaan.
Viikonloppuna oltiin alikulkutunnelissa vain minä ja ruokarobotti "pimeässä". Oli hauskaa. Nytkähti kohdallani mutta jatkoi matkaa ihan seinän vieressä.
Vierailija kirjoitti:
Monta kertaa. Naurettavaa miten söpöjä ne on mun mielestä, herättää ihan samanlaisen reaktion kuin eläimet vaikka järkeni sanoo että se on vain elektroninen laatikko.
Just sanoin miehelleni viikonloppuna että jännä että ne on robotteja mutta silti niin suloisia!
Ei liiku täällä niitä. Meilläpäin ihmiset käy itse kaupassa
Elämää kannattaa elää eikä valittaa joka asiasta
Olis tehnyt noista vaikkapa kissan näköisiä, niin olisivat vielä hassumpia. Mitähän tulevaisuudessa...?
Kyllä ne aluksi nostivat hymyn melkein kaikkien huulille. Nyt niihin on tottunut.
Kerran seisoin suojatien reunassa yhdessä robotin kanssa, ja kun auto pydähtyi päästääkseen meidät kadun yli, huomasin puhuvani robotille: No niin pikkuinen, nyt mennään nyt on turvallista.
Pitäisikö minusta olla huolissaan?
Ilmainen taksi, kun istahtaa päälle ja menee minne robottikin menee.
Monta kertaa, jo ihan normaalia pk-seudulla.
Viikoittain näen, ovat hellyttäviä. Kerran painoin meille molemmille suojatien nappia ja sanoin ääneen vihreän valon syttyessä että mennäänpäs yli.
Nyt on tullut sellaisia jotka hieman osaavat puhuukin, niitä en ole vielä kohdannut.
Vierailija kirjoitti:
Mutta eikö niitä/ niistä varasteta?
Yhdysvalloissa ainakin noita on alettu ryöstämään ihan urakalla. Tekijät... noh ihonväri hieman tummempi
Siis söpöjä näin monen mielestä? Kartoittavat ja kuvaavat jatkuvasti ympäristöä, tervetuloa teknodystopia... mutta ei haittaa kun on niin söpöä sanoo lammas
Pääseekö ne rotvallin reunasta ylös/alas jos ei ole madallusta ?
En nyt autotiellä mutta pyörätiellä kymmeniä kertoja!