Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Treffipalstalla/ryhmässä 65v pappa etsii

Vierailija
04.09.2023 |

40-60v naista :D (näyttää vanhemmalta jopa) no eipä ihme ettei kukaan tykkäile, mies ei vain tajua, vaikka joku on yrittänyt joskus vähän vihjaistakin. Mikä näitä pappoja vaivaa?

Kommentit (81)

Vierailija
61/81 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan nuori nainen ota vanhaa miestä, ellei ole rahaa ja valtaa miehellä.

Vierailija
62/81 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hopeakettu etsii tsirbulaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/81 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikä on vaan numero. 65-mies ei ole mikään pappa ja nelikymppinen nainen on jo vääjäämättä vaihdevuosi-ikäinen. Ihan hyvin voivat irstailla keskenään.

Vierailija
64/81 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-Kapanteri.- kirjoitti:

65 ei ole Suomessa kovin korkea ikä.  Suomalaisten keskim. ikä kasvaa syntyvyyden laskiessa ja loppuessa.

Huooh.

Totta kai eläkeläinen saa hakea deittiseuraa, siitä ei ole kyse.

Kyse on siitä, ettei ukoilla ole itsekritiikkiä eikä tajua realiteeteista sinkkumarkkinoilla.

65-v. ukko kun laittaa ikähaitariin 40-60 v nainen, hänelle ei tosiaan vastaa kukaan.

(Maksullisia ei lasketa.) Jos sama ukko hakisi 60-70 -vuotiaista, voisi jopa onnistaa. Vaikka se sama 60 v nainen, joka inhoten nyrpistää samalle 'wanhalle elostelijalle' nuoremmilla hakukriteereillä.

En minäkään haluaisi tutustua mieheen, joka ensisijaisesti etsii selvästi nuorempia.

Koen, ettei henkilö ole sinut ikänsä kanssa.

Minä kerran kysyin yhdeltä, jonka ikäkriteerit olivat 18-49 v: miksi haet teini-ikäisestä alkaen? Vastaus: 'no kun se oli mahdollista, kyllä minulle kelpaa nuorempikin'. Just joo.

Jos hakee 40-45 vuotiasta, niin on ikärasismia jättää 39 ja 46 pois. Kun laittaa koko skaalan, niin halukkaat kontaktoivat sitten itse.

Vierailija
65/81 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuusvitonen squash-karju on kovinta hottia nyt ja vielä monta vuotta. Kolmekymppinen kissa pysyy vielä vauhdissa, mutta nelivitonen marjamummo ei pysy.

Vierailija
66/81 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Kapanteri.- kirjoitti:

65 ei ole Suomessa kovin korkea ikä.  Suomalaisten keskim. ikä kasvaa syntyvyyden laskiessa ja loppuessa.

Huooh.

Kyse on siitä, ettei ukoilla ole itsekritiikkiä eikä tajua realiteeteista sinkkumarkkinoilla.

65-v. ukko kun laittaa ikähaitariin 40-60 v nainen, hänelle ei tosiaan vastaa kukaan.

(Maksullisia ei lasketa.) Jos sama ukko hakisi 60-70 -vuotiaista, voisi jopa onnistaa. Vaikka se sama 60 v nainen, joka inhoten nyrpistää samalle 'wanhalle elostelijalle' nuoremmilla hakukriteereillä.

En minäkään haluaisi tutustua mieheen, joka ensisijaisesti etsii selvästi nuorempia.

Minä kerran kysyin yhdeltä, jonka ikäkriteerit olivat 18-49 v: miksi haet teini-ikäisestä alkaen? Vastaus: 'no kun se oli mahdollista, kyllä minulle kelpaa nuorempikin'. Just joo.

Jos hakee 40-45 vuotiasta, niin on ikärasismia jättää 39 ja 46 pois. Kun laittaa koko skaalan, niin halukkaat kontaktoivat sitten itse.

Yhteydenotto on tosiaan täysin vapaaehtoista.

Mutta niihin (määrä, laatu) voi vaikuttaa laittamalla kohtuurealistisen ikähaitarin.

Koko skaala olisi 18-100 v. Tämä ei herätä luottamusta kuin maksullisessa Tanjassa.

Vierailija
67/81 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kumppanuusvanhemman hakusivustolla 50-75v. papat tarjosivat spermaansa ja ilmaisivat olevansa valmiita tulemaan isäksi.

50v. ei ole mikään pappa, mutta 75v. on. Ensimmäinen voi olla jälkimmäisen lapsi.

Hedelmöityshoitoihin ei huolita tuon ikäisten lahjoittajien spermaa. Ikärajat on ihan syystä.

Vierailija
68/81 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies haluaa nuorta jaksavaa tyttöä. Luonnollista on. Miehellä myös tarpeet.

Tietenkin se on luonnollista, mutta miehet helposti unohtavat sen, että tarpeet ne on naisillakin, eikä niitä täytä joku eläkeläinen.

Vierailija
69/81 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikä on vaan numero. 65-mies ei ole mikään pappa ja nelikymppinen nainen on jo vääjäämättä vaihdevuosi-ikäinen. Ihan hyvin voivat irstailla keskenään.

Sitä on hyvä valehdella itselleen vaikka mitä

Vierailija
70/81 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä on hyvä valehdella itselleen vaikka mitä

Jotenkin en jaksa uskoa, että tuon kommentin kirjoittaja oikeasti olisi sentään noin kujalla. Kunhan haluaa provosoida. 

Vierailija
71/81 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pappa haluaa vielä ehtoopuolen kokemuksia ennen lusikan nurkkaan heittämistä, niin miksi hakisi jotain rollaattori-mummoa 😂

Vierailija
72/81 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-Kapanteri.- kirjoitti:

Huooh.

Tuohan olisi miehelle lottovoitto jos 18 vuotiaan saisi, se on jokaisen miehen unelma omasta iästä riippumatta.

Vierailija
73/81 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän jokainen pappa saa etsiä just sellaista seuraa kun haluaa. Toinen asia on sitten löytyykö, 

En tiedä, mihin treffipalstaan nyt viittaat, mutta esim. Facebookin sinkkuryhmistä miesten kuvat herättää aina lähinnä v*ttuilua siinä, missä naiset saa tykkäyksiä. Riippumatta siitä, minkä ikäistä seuraa nämä sedät hakee. 

Olen kyllä nähnyt v**uilua naisillekin. Ilmeisesti sitten valeprofiileja, jotka jotkut ovat selvittäneet?

Mutta vanhan näköinen pappa joka ei huoli kuin paljon nuoremman :D No onnea vaan...

rahalla saa. ei kuulu sinulle eikä minulle.

Vierailija
74/81 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 41-vuotias. Isäni on 63-vuotias ja kovin vaikealta ajatukselta tuntuu että seurustelisin miehen kanssa joka on hänen ikäluokkaansa. Muutenkin minusta yli kymmenen vuoden ikäero on suuri.

Vierailija
75/81 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Kapanteri.- kirjoitti:

Huooh.

Tuohan olisi miehelle lottovoitto jos 18 vuotiaan saisi, se on jokaisen miehen unelma omasta iästä riippumatta.

Niinhän se olisi, paitsi että käytännössä mies ei saa sitä 18-vuotiasta, eikä saa sitten vanhempaakaan naista, koska avoimesti yrittää teinejä. 

Vierailija
76/81 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Kapanteri.- kirjoitti:

Huooh.

On kuule lottovoitosta kaukana pyörittää penskoja. Kokemusta on monestakin. Nelikymmppisenä naiset eivät ole enää kovin lapsellisia, mutta voivat olla vielä ihan käyttökunnossa.

Vierailija
77/81 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuusikymppisillä miehillä alkaa olla kaikenlaista kremppaa, mutta siitä huolimatta heillä on aika epärealistinen käsitys omasta mieskunnostaan. Sängyssä tulee sitten yllätyksenä, ettei "se" enää toimikaan, ja naisen tehtäväksi jää lohduttaa ja tsempata ja jossain vaiheessa ohjata hienovaraisesti lääkärin luo hankkimaan reseptiä.

Näin se valitettavasti menee.

Kokemusta on liikaakin.

Vierailija
78/81 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin nuorena 20 vuotta vanhemman kanssa. Nyt en voisi kuvitellakaan kun olen itse 40v. Siis olla 60 v. kanssa.

Vierailija
79/81 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin ei aukea tämänkään ketjun idea. Siis tarkoitus vain pilkata ja naureskella ihmiselle jonka ilmeisesti pystyy tunnistamaan jos kyseiseen sinkkuklubiin eksyy. Mitä ihmettä se AP:lta tai muiltakaan mammoilta on pois vaikka mies etsisi hevosta seurakseen?

Ei aloituksesta varmaan ketään voi tunnistaa, mutta muuten samaa mieltä. 40+ on kuitenkin keski-ikäinen, ei enää nuorisoa hänkään. Ja ikähaitari oli kuusikymppiseen asti. Itse voisin 55v. hyvinkin deittailla 65v. miestä tai vanhempaakin, jos hän muuten olisi sopiva ja jos olisin sinkku. 

Vierailija
80/81 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, voi, pitäisikö sun käydä vaihtamassa vaipat välillä ja sit päikkäreille.