Treffipalstalla/ryhmässä 65v pappa etsii
40-60v naista :D (näyttää vanhemmalta jopa) no eipä ihme ettei kukaan tykkäile, mies ei vain tajua, vaikka joku on yrittänyt joskus vähän vihjaistakin. Mikä näitä pappoja vaivaa?
Kommentit (81)
Mitä vanhempi pukki, sitä kovempi sarvi ...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän jokainen pappa saa etsiä just sellaista seuraa kun haluaa. Toinen asia on sitten löytyykö,
En tiedä, mihin treffipalstaan nyt viittaat, mutta esim. Facebookin sinkkuryhmistä miesten kuvat herättää aina lähinnä v*ttuilua siinä, missä naiset saa tykkäyksiä. Riippumatta siitä, minkä ikäistä seuraa nämä sedät hakee.
Olen kyllä nähnyt v**uilua naisillekin. Ilmeisesti sitten valeprofiileja, jotka jotkut ovat selvittäneet?
Mutta vanhan näköinen pappa joka ei huoli kuin paljon nuoremman :D No onnea vaan...No hän haluaa myös seksiä. Jos seksitön suhde olisi haussa, niin silloin kävisi vanhempi mummeli.
Mikä teidät miehet saa kuvittelemaan, että 65-vuotias mies olisi seksikäs nuoremman naisen silmissä? Ettekö ollenkaan huomaa omaa vanhenemistanne?
N60
Voihan sellainen arkipäiväisen näköinen nainen kelpuuttaa tuollaisen ikääntyneen oloisen miehen. Tuskin hän mitään missityyppiä on hakemassa.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän jokainen pappa saa etsiä just sellaista seuraa kun haluaa. Toinen asia on sitten löytyykö,
En tiedä, mihin treffipalstaan nyt viittaat, mutta esim. Facebookin sinkkuryhmistä miesten kuvat herättää aina lähinnä v*ttuilua siinä, missä naiset saa tykkäyksiä. Riippumatta siitä, minkä ikäistä seuraa nämä sedät hakee.
Kehtaako joku liittyä niihin sinkkuryhmiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerros ap hieman itsestäsi. Kiinnostaa tietää millainen nainen tekee tällaisen aloituksen maanantaiaamuna.
Ongelmainen, vähän ilta meni pitkäksi. Yli viisikymppinen, silti ei valkotukkainen kumara papan näköinen kiinnosta. Ja ihmetyttää mikseivät ikäisensä kelpaa, luultavasti moni näyttäisi jopa parikymmentä vuotta nuoremmalta kuin hän.
Voisko johtua jostain muusta kuin ulkonäöstä? Sinä olet hieno esimerkki siitä miten myrkyllisiksi naiset vanhemmiten muuttuvat.
Joo niin, hän haluaa 25 vuotta nuoremman, on varmaan kyse muusta kuin ulkonäöstä.
Ja myrkyllinen olen joo, kun ei minulle kelpaa vanha ukko, jolle ei kelpaa ikäisensä nainen :D
Antaa kaikkien valita mieleisensä kumppani.
Totuushan on se, että 65-vee on jo vanhuuseläkkeelle pääsevä.
Jos ei sitä itse ymmärrä, niin on vähän tyhmä, tai sitten niin rikas, että arvelee korvaavansa rahalla muut puutteet.
10 vuotta eteenpäin ja voi olla jo hoidossa dementian takia. Se on kylmä totuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerros ap hieman itsestäsi. Kiinnostaa tietää millainen nainen tekee tällaisen aloituksen maanantaiaamuna.
Ongelmainen, vähän ilta meni pitkäksi. Yli viisikymppinen, silti ei valkotukkainen kumara papan näköinen kiinnosta. Ja ihmetyttää mikseivät ikäisensä kelpaa, luultavasti moni näyttäisi jopa parikymmentä vuotta nuoremmalta kuin hän.
Voisko johtua jostain muusta kuin ulkonäöstä? Sinä olet hieno esimerkki siitä miten myrkyllisiksi naiset vanhemmiten muuttuvat.
Joo niin, hän haluaa 25 vuotta nuoremman, on varmaan kyse muusta kuin ulkonäöstä.
Ja myrkyllinen olen joo, kun ei minulle kelpaa vanha ukko, jolle ei kelpaa ikäisensä nainen :DAntaa kaikkien valita mieleisensä kumppani.
No antaa antaa... mutta kun ei saa edes yhtään tykkäystä, raasu ei kai tajua mistä se johtuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kyllä nähnyt v**uilua naisillekin. Ilmeisesti sitten valeprofiileja, jotka jotkut ovat selvittäneet?
Mutta vanhan näköinen pappa joka ei huoli kuin paljon nuoremman :D No onnea vaan...No hän haluaa myös seksiä. Jos seksitön suhde olisi haussa, niin silloin kävisi vanhempi mummeli.
Mikä teidät miehet saa kuvittelemaan, että 65-vuotias mies olisi seksikäs nuoremman naisen silmissä? Ettekö ollenkaan huomaa omaa vanhenemistanne?
N60
Voihan sellainen arkipäiväisen näköinen nainen kelpuuttaa tuollaisen ikääntyneen oloisen miehen. Tuskin hän mitään missityyppiä on hakemassa.
Kukaan nainen ei ole niin arkipäiväisen näköinen edes 40-60v että kelpuuttaa valkotukkaisen 85v näköisen papan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja myrkyllinen olen joo, kun ei minulle kelpaa vanha ukko, jolle ei kelpaa ikäisensä nainen :DAntaa kaikkien valita mieleisensä kumppani.
No antaa antaa... mutta kun ei saa edes yhtään tykkäystä, raasu ei kai tajua mistä se johtuu.
Tuskin tuon ikäinen mistään tykkäyksistä sen kummemmin välittää. Hakee ja jos ei löydä, on yksin. Parempi näin kuin tyytyminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä sen takaa että papalla toimii?
Mikä takaa että muuten niin täydellinen AP saa huuhdeltua hiekan römpsästään?
Isoisälläni oli 75+ ikäisenä 50+ tyttöystävä, mutta isoisäni oli kyllä todella komea, pitkä, vahvan, terveen ja huomattavasti nuoremman näköinen mies. Suhde kesti muutaman vuoden (naisella oli käsittääkseni ongelmia väkivaltaisesta ex-miehestä, jonka häätämisessä isoisäni auttoi), minkä jälkeen isoisälläni oli vain hieman nuorempi tyttöystävä, joka oli erittäin viehättävä taidemaalari, mutta hän valitettavasti menehtyi pian. Pian sen jälkeen isoisänikin kuoli suorilta jaloilta, sairastamatta päivääkään. (Kunpa itse kuolisin samalla tavalla.)
Itse olen huomannut, että hyvin hoikat eläkeikäiset ovat poikkeuksetta vanhuksen näköisiä. Miehissä on jo 55+ ikäluokassa vanhuksen oloisia sen vuoksi, että harrastavat jotain kovaa rääkkiä, joka vie rasvan kehosta. Silloin muuttuu todella vanhan näköiseksi (sama koskee naisia). Ne jotka ovat terveen näköisiä, eivät tietenkään myöskään ole valtavan lihavia, vaan sopivassa lihassa, ei laihoja. Mutta ikä ja sairaudet usein vievät ruokahalun eikä sille mitään voi. Laihuus tuo olemukseen vanhuksen haurautta, se viestii heikosta terveydestä. Ja valkoiset hiukset tietysti vanhentavat myös.
Ihminen on kuitenkin tärkein, ei kukaan odotaakaan, että näytetään nuorilta ikuisesti. Oudon vaikutelman ihmisestä se kuitenkin antaa, jos hyvin vanhalta näyttävä julkisesti etsii lastensa ikäistä seuraa. Isoisäni löysi tuon nuoren tyttöystävänsä kesämökin naapurista eikä deitti-ilmoituksesta.
Vierailija kirjoitti:
Naisten pitäis keksiä joku yhtä vahvaa myötähäpeää aiheuttava cope. Mitä vanhempi narttu, sitä tiukempi torttu.
No en tiedä, ite oon 45-vuotias nainen ja en todellakaan olisi kiinnostunut 65-vuotiaasta miehestä. En, vaikka olisi kuinka nuorekas ja vaikka ja mitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä itse olen kuullut, niin ne on noi vanhemmat miehet, keillä on ongelmia suoriutumisen kanssa, ei naiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisten pitäis keksiä joku yhtä vahvaa myötähäpeää aiheuttava cope. Mitä vanhempi narttu, sitä tiukempi torttu.
:D :D :D
Kiitos nauruista!
T. Vanhempi narttu 54 v.
Vierailija kirjoitti:
Miehet hätääntyvät vanhuudenturvastaan kuudenkympin korvissa. Avioeron jälkeen on tullut kokeilluksi itsenäisä elämää. Se tuntui kovin vaivalloiselta ruoka- ja pyykkihuoltoineen, siivouskin vielä. Pikku kremppoja on myös alkanut ilmaantua.
Ratkaisu on nuorempi nainen, josta olisi seuraa, seksiseuraakin. Nainen hoitaisi talouden ja toimisi myös omaishoitajana, jos terveys pettää.
No juuri näinhän se on. 😂😂😂 Kyllä on kuvitelmat papoilla!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet hätääntyvät vanhuudenturvastaan kuudenkympin korvissa. Avioeron jälkeen on tullut kokeilluksi itsenäisä elämää. Se tuntui kovin vaivalloiselta ruoka- ja pyykkihuoltoineen, siivouskin vielä. Pikku kremppoja on myös alkanut ilmaantua.
Ratkaisu on nuorempi nainen, josta olisi seuraa, seksiseuraakin. Nainen hoitaisi talouden ja toimisi myös omaishoitajana, jos terveys pettää.
Ja olisi tyytyväinen siihen, että joku elättää. Se omanikäinen kun on tehnyt 40 vuotta töitä ja saa kelpo eläkkeen, ei se enää vaivaudu piikomaan.
No ei kyllä vaivaudu alle kuuskymppisetkään. Jos meinaa säästyä kotitöiltä niin se on palkattava ulkopuolista apua sen hoitamaan.
Vierailija kirjoitti:
No en tiedä, ite oon 45-vuotias nainen ja en todellakaan olisi kiinnostunut 65-vuotiaasta miehestä. En, vaikka olisi kuinka nuorekas ja vaikka ja mitä.
Eiköhän tuo ole sukupuolesta ja suuntautumisesta riippumatta varsin yleinen näkökulma. Deittisivujen ja -sovellusten kohdalla suhtaudun noihin ikähaitareihin ehkä vapaammin, etten pidä niitä minään merkinnä minkä ihmisten toinen varsinaisesti hakee. Enemmän näen sen minkä ikäiselle voi olla valmis tutustumaan. Sukupuolesta riippumatta varsin tavalliselta tuntuu malli, jossa oma ikä +2-5 vuotta on se haitarin yläraja ja sitten alaspäin haitari venyykin 5-10 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Olen 60-vuotias nainen ja jos jäisin sinkuksi, en enää huolisi yli kuusikymppistä miestä. Mieluummin vaikka yksin ja vapaus harrastaa seksiä nuorempien kanssa.
Juuri näinhän tuo mieskin tekee
Ja olisi tyytyväinen siihen, että joku elättää. Se omanikäinen kun on tehnyt 40 vuotta töitä ja saa kelpo eläkkeen, ei se enää vaivaudu piikomaan.