Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tinder-mies kuolasi Jonnaa, 24, netissä kasvotusten luvassa oli järkytys

Vierailija
04.09.2023 |

https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000009809853.html
Luin tuon artikkelin ja aloin heti miettimään että minkä tasoisia miehiä Jonna treffailee?
Jonna itse on alhaisen tason nainen joten kelpuuttaako hän alhaisen tason miestä kumppaniksi?
Jonna on lihava joten kelpaako sille lihava mies?
Vai kelpaako Jonnalle vain itseään tasokkaampi mies eli normaalipainoinen ja koulutettu?

Kommentit (2541)

Vierailija
2321/2541 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MIkä siinä on että naiset jaksaa panostaa hiuksiin ja vaatteisiin,mutta ei ruokavalioon?

Hetikun itse pitääkin tehdä jotain niin  ei pysty  tai ehdi tai ei ole rahaa siihen.

Miksi kaljut miehet ei viitsi panostaa hiuksiin? Miksi lyhyet ei pidä korkokenkiä? Hemmetin laiskaa. Kertoo myös elämänhallinnan pahoista ongelmista ja oudoista prioriteeteista.

Ja ennenkaikkea kertoo terveydestä!!! Siis , kuka haluaa olla sellaisen henkilön kanssa, jonka elämäntavat ovat niin epäterveet, että siitä tulee kaljuksi ja lyhyeksi?

Typerä kommentti. Lihavalla nyt vain on epäterveet elintavat ja siitä ei mihinkään pääse. Lihavuus kertoo siis paljonkin terveydestä.

Ja kalju ja lyhyt on kitukasvuinen. Ei lisääntymismatskua.

Vierailija
2322/2541 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MIkä siinä on että naiset jaksaa panostaa hiuksiin ja vaatteisiin,mutta ei ruokavalioon?

Hetikun itse pitääkin tehdä jotain niin  ei pysty  tai ehdi tai ei ole rahaa siihen.

En tiedä. Samaa ihmettelen, että miksei voi miehet panostaa hiuksiin. Kalju kiiltäen tuolla viiletetään pilaamassa maisemat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2323/2541 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jonna yliarvioi tasonsa, voitte selitellä sitä ihan miten haluatte mutta hän on alemman tason nainen koska hän on ylipainoinen. Ylipainoisen naisen on todella vaikeaa löytää kumppani joka on normaalipainoinen ja sama homma se on ylipainoisilla miehillä. 

Tämän takia ylipainoiset usein pariutuu keskenään koska ylipainoisen ihmisen on vaikea saada kumppaniksi se normaalipainoinen.

Kas kummaa kun mulla ylipainoisella naisella on kuitenkin suurin osa miehistä ollut normaalipainoisia. Niin panot, tapailut, seurustelut kuin aviomies. Myös kiinnostuneissa normaalipainoisia.

Ja kas kummaa, paksulle naiselle ei paksu mies kelpaa.

Kaljulle miehelle pitäisi kyllä kelvata kalju nainen. Loogista.

Vierailija
2324/2541 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaljun miehen tunnistaa tyhjästä päästä.

Vierailija
2325/2541 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on tosi paljon Jonnan kaltaisia naisia eli pullukoita jotka yliarvioivat oman tasonsa, sitten tulee juuri tuollaisia avautumisia kuten mitä Jonnalla nyt oli. Pullukkanaiset luulee että he pystyvät saamaan sen keskitason miehen eli normaalipainoisen joka on amk koulutukseltaan mutta kyllä ne miehet katselee myös keskitason naisia eli ei pullukoita. 

Vierailija
2326/2541 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jonna yliarvioi tasonsa, voitte selitellä sitä ihan miten haluatte mutta hän on alemman tason nainen koska hän on ylipainoinen. Ylipainoisen naisen on todella vaikeaa löytää kumppani joka on normaalipainoinen ja sama homma se on ylipainoisilla miehillä. 

Tämän takia ylipainoiset usein pariutuu keskenään koska ylipainoisen ihmisen on vaikea saada kumppaniksi se normaalipainoinen.

Kas kummaa kun mulla ylipainoisella naisella on kuitenkin suurin osa miehistä ollut normaalipainoisia. Niin panot, tapailut, seurustelut kuin aviomies. Myös kiinnostuneissa normaalipainoisia.

Ja kas kummaa, paksulle naiselle ei paksu mies kelpaa.

Kaljulle miehelle pitäisi kyllä kelvata kalju nainen. Loogista.

Mistä päättelet, että ei kelpaa?

Vierailija
2327/2541 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehet ovat olleet selkeästi kiinnostuneita netissä, silloin kun ovat nähneet vasta Jonnan kuvat, mutta menettäneet sitten kiinnostuksensa heti kun ovat nähneet Jonnan livenä, niin kyllähän tässä voisi hypätä sellaiseen johtopäätökseen että ne kuvat eivät ole siinä tapauksessa antaneet realistista kuvaa siitä, miltä Jonna oikeasti näyttää. 

Tuossa vain minun kaksi senttiäni, voin olla ihan väärässäkin.

Vierailija
2328/2541 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä. Samaa ihmettelen, että miksei voi miehet panostaa hiuksiin. Kalju kiiltäen tuolla viiletetään pilaamassa maisemat.

Jotenkin siinä on kyllä koko mies pilalla. Semmonen kaljukalle ei vaan sytytä, ei niin millään. Ei oo normaalia, että miehen pää tuntuu vauvan pyllyltä. Ei ei ei.

Vierailija
2329/2541 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos miehet ovat olleet selkeästi kiinnostuneita netissä, silloin kun ovat nähneet vasta Jonnan kuvat, mutta menettäneet sitten kiinnostuksensa heti kun ovat nähneet Jonnan livenä, niin kyllähän tässä voisi hypätä sellaiseen johtopäätökseen että ne kuvat eivät ole siinä tapauksessa antaneet realistista kuvaa siitä, miltä Jonna oikeasti näyttää. 

Tää. Epäilen että Jonna ei livenä näytä samalta kuin kuvissa eli livenä vielä isompi kuin mitä kuvissa. 

Vaikka se on ilmoittanu profiilissa olevansa plussakokoinen niin varmaan profiilissa sillä lukee myös että se on liikunnallinen. 

Jonna huijasi miehiä tinderissä ja sit livenä miehet huomas huijauksen ja sen jälkee miehet sanonu aika kärkkäisesti asiat miten ne on.

Vierailija
2330/2541 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä yleensä heivaan deittimiehet koska luonne ei miellytä.

Vierailija
2331/2541 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi voi pikkuiset, ainoa mies joka teitä rakastaa ja tervetulleeksi kotiin toivottaa on Jeesus.

Olet oikeassa. Minua odottaa kotona Jèsus, oma latinoversioni Momoasta.

Vierailija
2332/2541 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Deittailetko lihavia miehiä? Jos vastaat kyllä niin oletko itse lihava? Jos vastaat että et deittaile niin miksi sitten miesten pitäisi deittailla lihavaa naista? 

Vierailija
2333/2541 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten ne miehet ei vaan osaa lukea. Hän kun kertoo kokonsa tekstissä.

Vierailija
2334/2541 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä siinä on tunnelma heti pilalla, jos baarissa kalju tai lyhyt mies lähestyy. Mitä se oikein luulee itsestään?

Vierailija
2335/2541 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Deittailetko lihavia miehiä? Jos vastaat kyllä niin oletko itse lihava? Jos vastaat että et deittaile niin miksi sitten miesten pitäisi deittailla lihavaa naista? 

Kultapieni: ihminen saa deittailla ihan ketä haluaa.

Vierailija
2336/2541 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää. Epäilen että Jonna ei livenä näytä samalta kuin kuvissa eli livenä vielä isompi kuin mitä kuvissa. 

Vaikka se on ilmoittanu profiilissa olevansa plussakokoinen niin varmaan profiilissa sillä lukee myös että se on liikunnallinen. 

Jonna huijasi miehiä tinderissä ja sit livenä miehet huomas huijauksen ja sen jälkee miehet sanonu aika kärkkäisesti asiat miten ne on.

Momoa odotti kotona. Piti olla yäk,että puolikaljut suomipygmit jättää.rauhaan. Kännissä ja läpällä sopi treffit.

Vierailija
2337/2541 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Me deittaillaan vaan Jason Momoita. Lihava, lyhyt ja kalju on ihan nou nou.

Vierailija
2338/2541 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten ne miehet ei vaan osaa lukea. Hän kun kertoo kokonsa tekstissä.

Jos sanoo olevansa pluskokoinen niin monet varmaan ajattelee että se on kurvikas eikä lihava? 

Vierailija
2339/2541 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Me deittaillaan vaan Jason Momoita. Lihava, lyhyt ja kalju on ihan nou nou.

Samma här. Miksipä sitä muita?

Vierailija
2340/2541 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa on tosi paljon Jonnan kaltaisia naisia eli pullukoita jotka yliarvioivat oman tasonsa, sitten tulee juuri tuollaisia avautumisia kuten mitä Jonnalla nyt oli. Pullukkanaiset luulee että he pystyvät saamaan sen keskitason miehen eli normaalipainoisen joka on amk koulutukseltaan mutta kyllä ne miehet katselee myös keskitason naisia eli ei pullukoita. 

Kaljut ja lyhyet miehet yliarvoivat oman tasonsa aina. Niitä kun ei halua kukaan.