Naiset ei halua parisuhdetta introverttisen miehen kanssa
Itse poistun kotoa ainoastaan, kun käyn kaupassa. Ja se on ongelma naisille. Naiset haluavat tulla ja mennä ja mieheltä täytyy saada elämyksiä. Me introvertit, oikeat introvertit, emme kelpaa, kun viihdymme kotona gaming PC:n äärellä.
Kommentit (52)
Introverttiudessa ei ole mitään vikaa. Mutta, jos kaikki mielenkiinto suuntautuu pelaamiseen ja uppoutuu täysillä siihen, miksi edes haluta toista ihmistä siihen pyörimään? Ei voi olettaa, että jos antaa vuorokaudesta vartin toiselle joko keskustelun tai muun kanssakäymisen merkeissä, niin toinen olisi kiinnostunut parisuhteesta. Minä ainakin toivon, että toinen kokee saavansa minusta elämäänsä paljon sellaista, mitä ei ilman minua sasi. Ts. haluan olla toiselle merkityksellinen.
Olen introverttinainen, ja en haluaisi introverttiä miestä.
Olen muutenkin se kivireki jotka muut joutuvat vetämään perässään, että edes joskus lähtisin pois vanhoista ympyröistä, joten toinen samanlainen tässä jamassa olisi aikamoinen muumioitumisen alku.
Introvertti on raskasta seuraa. Koska tekee työpäivän ihmisten kanssa niin on kotona vain omissa oloissaan.
Mulla on työkaveri, joka ei puhu paljon mitään. Se on ehkä hiljaisin ihminen jonka tunnen ja vielä nörtti. Mutta sillä on neljä lasta ja vaimo. Kyllä mä välillä olen miettinyt, että miten se on tutustunut vaimoonsa, koska tämä mies ei edes pikkujouluissa pienessä huppelissa ala puheliaaksi, mutta koska hän on kuitenkin mukava ja ystävällinen ihminen, niin sillä on varmasti ollut paljon merkitystä silloin, kun hän on puolisoa etsinyt.
Miksi kenenkään pitäisi ottaa hikikainaloinen, sosiaalisesti kyvytön iso lapsi vaivoikseen?
Ööö. Käyn kaupassa, pyöräilemässä jabkylässä välillä. En tykkäisi puolisosta, joka vaan pelaa.
Puuhailen kotona kaikenlaista.
T. Introvertti nainen
Vierailija kirjoitti:
Introverttiudessa ei ole mitään vikaa. Mutta, jos kaikki mielenkiinto suuntautuu pelaamiseen ja uppoutuu täysillä siihen, miksi edes haluta toista ihmistä siihen pyörimään? Ei voi olettaa, että jos antaa vuorokaudesta vartin toiselle joko keskustelun tai muun kanssakäymisen merkeissä, niin toinen olisi kiinnostunut parisuhteesta. Minä ainakin toivon, että toinen kokee saavansa minusta elämäänsä paljon sellaista, mitä ei ilman minua sasi. Ts. haluan olla toiselle merkityksellinen.
Nämä pelipojat haluavat uuden äiskän passaamaan.
Onkohan näillä introilla matala testo? Mitä se parisuhde sulle sitten merkitsee?
Miksi nämä erakkomaiset introverttimiehet haaveilee aina sellaisesta supersosiaalisesta bileperhosesta jolla on hirmuisesti menoa elämässään?
Oikeastiko nämä luulee, että tuollaisesta combosta voisi tulla mitenkään toimiva parisuhde?
Sillä introlla palaa käämi tuohon jatkuvaan ramppaamiseen ja jatkuvaan sosiaalisuuteen alta aikayksikön eikä se ekstro kykene sen paremmin sopeutumaan tuollaiseen hissutteluun neljän seinän sisällä.
Ihan oikeasti, se ekstrovertti on aivan käsittämättömän raskas kumppani jos ei itse ole samanlainen hösläävä ja äänekäs säätäjä joka on koko ajan menossa tai tulossa ja lopun aikaa mekastaa puhelimessa.
En huolisi muuta miestä kuin introvertin, mutta en haluaisi miestä, joka vaan jumittaa tietokoneella.
Itse en enää muuta huolikaan kuin introvertin, mutta se ei tarkoita erakkomaisuutta eikä ihmisvihaa. Eikä sitä että kaiken vapaa-ajan on jossain peli-/nettimaailmassa.
Haluan miehen joka haluaa ja jaksaa olla läsnä vaikka ei tosiaan ole tarvetta 24/7 kiehnätä kylki kyljessä. Minulle sopiva mies ei myöskään pelkää hiljaisuutta vaan jonka seurassa on helppo viihtyä vaikka kumpikaan ei puhu mitään.
Itselleni on aivan vääränlainen sellainen kumppani jolla on aina oltava vähintään radio taustalla möykkäämässä ja jolla on pakkomielle papattaa koko ajan jotain joutavaa, koska hetkenkin hiljaisuus on aina täytettävä jollain ja jos ei ole just sanoja niin sitten pitää naputtaa pöydän kulmaa, vatkata jalkaa tai tehdä joku kainalopieru. Saati sitten sellainen jonka on pakko ainakin soittaa/viestittää jollekin jos ei just ole menossa sinne tai tänne. Aivan liian levotonta minun makuuni.
kyllä minusta tuntuu enemmän naisten ahdistuvan ulospäin suuntautuneesta miehestä. introvertti on se tyypillinen ideaalipuoliso fantasioissa.
m29 kirjoitti:
kyllä minusta tuntuu enemmän naisten ahdistuvan ulospäin suuntautuneesta miehestä. introvertti on se tyypillinen ideaalipuoliso fantasioissa.
Niin, fantasioissa, joka sanoo kaikkiin naisen mielihaluihin vain "kyllä rakas"
Miettikääpä jotain kivannäköistä ja psyykkisesti tervettä naista, joka haluaa elää hyvää elämää kumppaninsa kanssa. Mitä ois hänelle tarjota?
Hämmentävän moni mies luulee sosiaalista ahdistuneisuuttaan introversioksi, vaikka nämä ovat kaksi aivan eri asiaa.
Mun mies on introvertti ja olen itsekin :3 se on ihana kun ollaan aina kotona. Ei siis johtu introverttiydestäsi ettet saa naista.
Vierailija kirjoitti:
Miksi nämä erakkomaiset introverttimiehet haaveilee aina sellaisesta supersosiaalisesta bileperhosesta jolla on hirmuisesti menoa elämässään?
Oikeastiko nämä luulee, että tuollaisesta combosta voisi tulla mitenkään toimiva parisuhde?Sillä introlla palaa käämi tuohon jatkuvaan ramppaamiseen ja jatkuvaan sosiaalisuuteen alta aikayksikön eikä se ekstro kykene sen paremmin sopeutumaan tuollaiseen hissutteluun neljän seinän sisällä.
Ihan oikeasti, se ekstrovertti on aivan käsittämättömän raskas kumppani jos ei itse ole samanlainen hösläävä ja äänekäs säätäjä joka on koko ajan menossa tai tulossa ja lopun aikaa mekastaa puhelimessa.
Totta kai siitä voi tulla toimiva parisuhde. En vain välttämättä asuisi yhdessä hyvin erilaisen kumppanin kanssa. Onneksi parisuhde ei mitenkään edellytä sitä, että toista pitää nähdä joka päivä.
Et ole introvertti, vaan yksinkertaisesti outo. Introvertit saa kyllä seuraa.