Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jukka talon konkurssi kammottava rakentajille, vaikka olis maksanut

Vierailija
03.09.2023 |

kaiken niin kaikki kuuluu konkurssipesälle. Itselle käynyt vastaavasti, vaikka oltiin maksettu keittiöt ja kaikki sisustus niin kaikki kuuluikin konkurssipesälle. Vain sellaiset laskettiin minun omaisuudeksi mikä oli kiinnitetty seinään, esim keittiö vietiin pois kun asennsut odotettiin. Taloni tuli maksamaan 350 000€ enemmän kuin alkuperäinen sopimus oli kun lähes kaikki maksettiin tuplana. Konkurssi on ihan helvetti tuossa tilanteessa.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttävää.Paljonko oli talon alkuperäinen hinta?

Vierailija
2/5 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lehtijuttuja kun tuosta lukee niin näyttää käyvän samoin Jukka talon rakentajille kuin meille kävi. Aina joutuu maksamaan rajusti etupainotteisesti vaikka olis millaiset valvojat. Suuriin laskuihin saa nyt nämä 50 rakentajaa valmistautua, jopa tuplat kalliimmaksi voi tulla, valitettavasti 😥 konkurssipesä myi meidän maksamat erikoiskeittiöt, portaat, ihan kaiken

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Järkyttävää.Paljonko oli talon alkuperäinen hinta?

Lähes kaksinkertainen oli lopullinen hinta. Eli Jukkatalon rakentajilla useimmilla näyttäis olevan max 400 000€ hintainen talopaketti eli voi varautua yli 700 000€ loppulaskuun.

Vierailija
4/5 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muita joille käynyt todella huonosti?

Vierailija
5/5 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talo kannattaa tehdä itse ja palkata muutama timpuri siihen niin tulee halvemmaksi ja lopulta valmiiksi. Ei ole riskiä että konkurssi vie rahat sitten. Näin minä talon rakensin. Tunnen paljon kavereita ja sukulaisia jotka tehnyt raksatöitä 40 vuottakin. Yksi sukulaiseni teki pohjatyöt ja perustukset, poraukset koska sillä firma niihin hommiin. Enoni teki kylppärit ja vesieristys työt. Itse tein runkon, katon ja muun sisustuksen.