Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies on ihan uskomaton sotkemaan eikä kunnioita yhtään minun siivoustani!!

Vierailija
03.09.2023 |

Tänään taas siivosin paikat kipeänä koko päivän kämppää.
Mies tuli syömään ja näin miten roiskautti hernekeittoa pudottaessaan juuri uudella matolle, joka vaihdoin.
Mies ei edes huomannut koko asiaa ennen, kuin sanoin.
Hän myöskin sotkee syödessä pöydän, murustaa, saattaa jopa sotkea kätensä syödessä ja sitten läppii joka paikkaan.
Miestä ei tunnu häiritsevän sotku eikä kunnioita siivoustani yhtään, jos ylipäätänsä edes huomaa minun siivonneeni.
Pitäisikö vain lakata siivoomasta?

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työnsin äsken jättidildoa persesilmääni kuin olisin jotain velkaa. Perse laukesi losauttaen suoliston sisällön lakanoille. Nyt makoilen sängyllä keräten voimia siivota tuo sotku.

Vierailija
22/51 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alatte pitämään omat paikat ruokapöydässä. Jätät miehen paikan siivoamatta ja kerrot että se on hänen vastuullaan. Ehkä pikkuhiljaa näkee että hän aiheuttaa sotkua.

Nämä tämän palstan vinkin tuollaisista lapsellisista tempuista ja koirankoulutuksesta ihmetyttävät joka kerta. Kuka haluaa viettää ainoan elämänsä parisuhteessa, jossa kokee tuollaiselle olevan tarvetta, ja jossa suhtautuu puolisoonsa kuin johonkin vajaaälyiseen elukkaan? Eikö oikeasti keksi mitään parempaa tapaa järjestää asiansa? Itselleni tulee helposti mieleen useitakin elämäntapoja, jotka valitsisin mieluummin kuin tuollaisen parisuhteen.

Jos se ihan itse valittu puoliso on noin huonolla tasolla, niin mikä mielestäsi on paras ratkaisu?

Jos ei siis ole tähänkään mennessä halunnut jättää puolisoaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin kerron että olen siivonnut ja sanon, että nyt ei sitten saa paskoa pönttöön eikä porsastella murusia keittiöllä. Ja jos niin tekee niin siivotkoon jälkensä. Teen siis isoon ääneen selväksi että siivoustani on syytä arvostaa ei rapata ja röhkiä heti puhtaille. Lakanat vaihtaessakin vaadin vähintään pikaisen suihkun. Ei sinne puhtaisiin heti tulla haisemaan ja pierimään.

Kyllä sitä omaa tekemistä voi tehdä näkyväksi. Meilläkin nuo muruset ovat ikuisuusongelma. Jos on joku sotku heti siivoamisen jälkeen niin mies löytää kyllä esim. hikisukkansa tyynyltä tai jonkun roskan lautaseltaan ennen syömistä vinkkinä että haloo pahvi! Kerron myös mitä ne vinkkini tarkoittavat enkä jätä miestä siihen että joutuu arvailemaan mitä kettuilua oikein harrastan.

Vierailija
24/51 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyysin miestä antamaan minulle huolellista välilihahierontaan minkä hän tekikin kunnes havahtui paskan menevän kynnen alle. Käski minut persepesulle mutta sen sijaan lähdin lähipubiin paskaisen perseeni kanssa.

Vierailija
25/51 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alatte pitämään omat paikat ruokapöydässä. Jätät miehen paikan siivoamatta ja kerrot että se on hänen vastuullaan. Ehkä pikkuhiljaa näkee että hän aiheuttaa sotkua.

Nämä tämän palstan vinkin tuollaisista lapsellisista tempuista ja koirankoulutuksesta ihmetyttävät joka kerta. Kuka haluaa viettää ainoan elämänsä parisuhteessa, jossa kokee tuollaiselle olevan tarvetta, ja jossa suhtautuu puolisoonsa kuin johonkin vajaaälyiseen elukkaan? Eikö oikeasti keksi mitään parempaa tapaa järjestää asiansa? Itselleni tulee helposti mieleen useitakin elämäntapoja, jotka valitsisin mieluummin kuin tuollaisen parisuhteen.

Jos se ihan itse valittu puoliso on noin huonolla tasolla, niin mikä mielestäsi on paras ratkaisu?

Vaihtaa puolisoa tai on ilman. Joka sekunti se valitaan uudestaan, että juuri nyt haluan olla elää tällaista elämää tällaisessa seurassa. Ja juuri nyt uudestaan. Ja niin edelleen, kunnes kuollaan.

Vierailija
26/51 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ainakin kerron että olen siivonnut ja sanon, että nyt ei sitten saa paskoa pönttöön eikä porsastella murusia keittiöllä. Ja jos niin tekee niin siivotkoon jälkensä. Teen siis isoon ääneen selväksi että siivoustani on syytä arvostaa ei rapata ja röhkiä heti puhtaille. Lakanat vaihtaessakin vaadin vähintään pikaisen suihkun. Ei sinne puhtaisiin heti tulla haisemaan ja pierimään.

Kyllä sitä omaa tekemistä voi tehdä näkyväksi. Meilläkin nuo muruset ovat ikuisuusongelma. Jos on joku sotku heti siivoamisen jälkeen niin mies löytää kyllä esim. hikisukkansa tyynyltä tai jonkun roskan lautaseltaan ennen syömistä vinkkinä että haloo pahvi! Kerron myös mitä ne vinkkini tarkoittavat enkä jätä miestä siihen että joutuu arvailemaan mitä kettuilua oikein harrastan.

Mihin teillä paskotaan siivouspäivänä? :D

Vierailija
27/51 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaihtaa puolisoa tai on ilman. Joka sekunti se valitaan uudestaan, että juuri nyt haluan olla elää tällaista elämää tällaisessa seurassa. Ja juuri nyt uudestaan. Ja niin edelleen, kunnes kuollaan.

Niin no se just, että jos ei ole valmis jättämään nykyistä ja hakemaan uutta. Niin sitten se vaihtoehto on olla tuollainen lapsellinen ja olettaa että miehen äo on tasoa 60. Enkä tarkoita mitään pahaa normaaleille miehille, vaan ainoastaan sille tässä jutussa mainitulle miehelle.

Vierailija
28/51 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä välillä mietin kun siivoan omaa pientä kämppääni, että hyvä että jaksan omia juttuja ja sotkuja järjestää väsyneenä ja sairaana ihmisenä ja siihen pitäis vielä jonku vi t* n äijän sotkuja siivota. Ei vi * tu, ei kiitos. Mietin välillä näitä naisia mitä ihmeen hiirulaisia ovat kun haluavat sen äijän ehdottomasti olevan siinä ja kestävät niiden sotkuja ja siivoavat perässä kuin kotiorjat. Ei saa ke li

Vierailija
29/51 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saapasta porsimolle 🥾

kukas mamman sitten elättää?

Vierailija
30/51 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli tossa kokeiltua pikku kikkaa ja sehän toimi. Muistan lukeneeni vinkin täältä:

Oli kova kakka, joten kun sain riittävän suuren osan puserrettua ulos vedin tavaraa ns takaisin sisään. Nitkutin näin edestakas kunne sain peppuorgasmin. Tuntui hullulta, etenkin kun orgasmi pumppasi tavaraa samalla pönttöön.

Vierailija
31/51 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

)):::::D ~~~ (|)

*RUIKS*

Vierailija
32/51 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin no se just, että jos ei ole valmis jättämään nykyistä ja hakemaan uutta. Niin sitten se vaihtoehto on olla tuollainen lapsellinen ja olettaa että miehen äo on tasoa 60. Enkä tarkoita mitään pahaa normaaleille miehille, vaan ainoastaan sille tässä jutussa mainitulle miehelle.

No sehän se minun pointtini alun perinkin oli, että miksi, miksi ihmeessä kukaan tekee tuollaisen valinnan päivä toisensa jälkeen ja vuosi toisensa jälkeen. Miksi?

Vierailija
33/51 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

* g o a t s e x * g o a t s e x * g o a t s e x *

g g

o / \ \ / \ o

a| | \ | | a

t| `. | | : t

s` | | \| | s

e \ | / / \\\ --__ \\ : e

x \ \/ _--~~ ~--__| \ | x

* \ \_-~ ~-_\ | *

g \_ \ _.--------.______\| | g

o \ \______// _ ___ _ (_(__> \ | o

a \ . C ___) ______ (_(____> | / a

t /\ | C ____)/ \ (_____> |_/ t

s / /\| C_____) | (___> / \ s

e | ( _C_____)\______/ // _/ / \ e

x | \ |__ \\_________// (__/ | x

* | \ \____) `---- --' | *

g | \_ ___\ /_ _/ | g

o | / | | \ | o

a | | / \ \ | a

t | / / | | \ |t

s | / / \__/\___/ | |s

e | / | | | |e

x | | | | | |x

* g o a t s e x * g o a t s e x * g o a t s e x *

Vierailija
34/51 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeeni kun laitoin vaimon vaihtamaan lakanat nussittuani baarituttavuuden kanssa ne ruttuun ja tahmaan eikä hän hoksannut mitään: 🤣

Vierailija
35/51 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työntelittekö lapsena muut puutikkua tms peppuun? Se oli jännää etenkin kun äiti oli paikalla ja huomaamatta yritin työntää tikun sinne.

Vierailija
36/51 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaisesta mörskämurjusta ukkosi on kotoisin? Passasiko äitinsä kaikki kultamurulle eteen ja siivosi aina jäljet? Vai siivottiinko siellä koskaan? Kun kävit siellä, pystyitkö edes kahvia juomaan, vai olivatko kupit huolimattomasti tiskatut? Jos minäolisin törmännyt tuollaiseen Rapa-Ripaan, niin todennäköisesti olisin opastanut herran lähipubiin etsimään uutta pubiruusua. Minun huusholliini sillä ei ainakaan olisi ollut mitään asiaa. 

Vierailija
37/51 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No täällä valittamallako se paranee?

On kiva kun on joku paikka missä voi purkautua.

Mies tuskin kuuntelee.

Vierailija
38/51 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä stressaa liikaa siisteydestä.

Pieni sotku ketään tapa.

Vierailija
39/51 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko jossakin tarjolla keskustelupalstaa missä nämä avohoitopotilaat eivät mellasta? Fb on tietty myöskin heidän valtaama ja instan kommenttiosiot ovat myös löytäneet. Sitä voisi aidon oikeasti olla kiva introverttina keskustella ihmisten kanssa verkossa ilman että kaikki sekopäät iskee sekaan, tuskin olen ainoa.

Vierailija
40/51 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen kuuluu siivota. Olet siihen luotu joten älähän valita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä seitsemän