Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen mies ja tuon julki asian jota moni ei uskalla kertoa sanoa yms.

Vierailija
03.09.2023 |

Minulla on säälittävän pieni penis, ja se on yllättävän huonoon kuntoon ajautunut muutenkin. Ei meinaa kunnolla seisoa. Sitten pitäisi vielä seksuaalisesti aktiivinen nainen saada tyydytettyä , mikä on melkein mahdotonta. Ja meitä on paljon ketkä näin ajattelemme. Me emme ennen minua vain uskaltaneet puhua siitä.

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siihen naisen tyydyttämisee edes kullia tarvita, välttämättä. Kunhan itse saat sillä, se on hyvä.

Onhan sulla kieli ja sormet!

Vierailija
2/43 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tunteen.

Se nakertaa sisintä kuin miettii riittääkö sellaisenaan.

Eikä asiaa ainakaan paranna se että puoliso/yhdenillan jutut , kehuu sitä isoksi yms. 

Kun itse tietää kokonsa.

Ja kyllähän, mies sen sisään työntäessään tietää for real, että riittääkö.

Kiitos että teit ihan ketjun, ja toivottavasti saadaan asiallista keskustelua tästä vaijetusta/häpeän aiheesta.

(itse en osannut kertoa sitä ihan noin suoraan, mutta kyselen jatkuvasti puolisolta mielipidettä siitä).

Ja jos se olisi "iso" kyselisinkö?. En varmaan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tässä ja aloitus on ihan tosi, oli vain vaikea se sanoiksi pukea. Uskon että en ole ainoa.

Ja vierellä jos vielä katseen kestävä gimma niin yritäppä siinä olla normaalisti, kun joka kerta kuselle mentäessä mietit , miksi minulle tuli tälläinen?.

Toki nykyään olen sujut itseni kanssa tämä asia enää vain henkilökohtainen ongelma, ja olen hyväksynyt että ihan kaikkeen ei voi itse vaikuttaa. Kuten esim: Peniksen koko.

Vierailija
4/43 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin onhan se varmaan siis paha asia, mutta sinulla on sentään puoliso kenelle kelpaat sellaisenaan (vai jääkö jostain paitsi onko valittanut yms).?. Kerro lisää.

N43

Vierailija
5/43 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis hyvin harva nainen saa sillä pelkällä kullilla, olkoot miten paksu, pitkä tai mitä vaan.

t.Nainen

Vierailija
6/43 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tässä.

No on meillä ainakin seksi alkanut totaalisesti tökkimään, juuri uskon monen seikan takia. Siis pitkä paussi jo nyt tullut. Ei mikään viikkojen eikä edes parin kuukauden vaan pidempi.

Minun "kokoni" ja hänen seksuaaliset tarpeensa ei törmää. Itse olen sen huomannut. Koska aina seksin jälkeen hän on melkein sanonut että voisi vaikka uudelleen ottaa. (itse olen silleen että joopa joo). Kaikkeni antaneena lisäksi lauenneena , nippa nappa pystyyn saaneena pitäisi vielä toiselle kierrokselle.

Harmittaa, eikä asiaa helpota se että hän puhuu "isosta" kun itse tiedän kyllä kokoni, eikä se mikään iso ole.

Ihan perus pippeli. Ei mikropenis muttei tosiaan mikään isokaan.

Tuo on alkanut nakertamaan minua. 

Ja monellako sama kohtalo kysynpä vain, ja moniko oikeesti kuvittelee omistavansa ison (kiitos naisten valheiden), siinä on sitten totuudella koputtelu otsaan kun sattuu suorapuheinen nainen vastaan ja ihmettelee että miten, tälläkö me nyt liikkeelle lähdetään.

Vierailija
7/43 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap käytän lisäksi toki sormia ja kieltä mutta harvoin ainakin kieltä. Kun tuntuu ettei osaa.

Vierailija
8/43 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap käytän lisäksi toki sormia ja kieltä mutta harvoin ainakin kieltä. Kun tuntuu ettei osaa.

Opettele ja käytä niitä vahvuuksia mitä voi harjoittaa. Opettele päteväksi suuseksin antajaksi ja sormettajaksi. Itse olen isokaluinen ja jouduin nuo taidot opettelemaan, koska pelkkä kalu, isokaan, ei auta yhtään jos pillua ei saa  esin syömään sormia kiimassaan. Jos taasen saa, niin kullin koko ei enää ole ratkaisevaa. Varsinkaan kun naisen  orgasmit voi  laukaista jo suuseksillä tai jos haluat isompaa, niin käytä dildoa. Suuseksi yhdistettynä sopivan dildon kanssa niin nainen lähtee orgasmissa katosta läpi. Eikä varmasti valita kullista enää yhtään. Käytä mielikuvistusta, sitä joutuu käyttämään mies joka tapauksessa kullin koosta huolimatta, jos haluaa naiselleen aina orgasmit antaa. 

Vierailija
9/43 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa uskoa, että seksinne ongelmat ovat sinun peniksesi kokoon liittyviä. Ongelmat, jos niitä on, ovat ihan muualla, tekstistäsi päätellen ainakin siinä, että koet itsesi riittämättömäksi ja haet koko ajan merkkejä naisesta, jotka olevinaan kertovat siitä, ettei nainen ole tyytyväinen. Tuokin on ihan älytöntä (sori vaan), että pidät sitä huonona merkkinä, jos nainen haluaa toista kierrosta. Sehän nimenomaan kertoo, että nainen on tyytyväinen ja haluaa lisää!

Vierailija
10/43 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua kieltää ongelmaasi, mutta miksi haluat miellyttää naisia, jos he väheksyvät sinua? Maailmassa on muutakin kuin naiset ja seksi. Aikani yritin seksuaalisena henkilönä tuota samaa. Olen pitkä, hoikka ja atleettinen ja minulla on huomattavan kookas ja täydellisesti toimiva penis. Siltikin olen vain keskituloinen ja kaikissa kolmessa pidemmässä yli kolmen vuoden suhteessani naiset ovat alkaneet esittää niin kohtuuttomia vaatimuksia vastineeksi seksistä, että olen päätynyt tekemään elämässäni itseäni kiinnostavia asioita. Lapset on tehty ja aikuisia jo, miksi pyhittäisin elämäni naisten palvontaan?

Vierailija
11/43 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tässä

Mitenkä opettelet kun vain minä olen ollut se osapuoli joka uutta yms haluaa kokeilla.? Toinen ei varsinaisesti ehdota mitään , on kyllä puhunut entisestä "vilkkaasta" seksielämästään yms.

Mutta tuo pienuus on arka asia. Itseäkin häiritsee. Tai oikeestaan vasta käsittänyt sen paremmin, kun tutkinut asiaa.

Vierailija
12/43 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mutta kun sen toisen kierroksen yms pystyy muka heti aloittaa ni kyl siinä enempi on tunne että vajaaksi jäi yms. On toki saanut muutaman kerran orgasmin kanssani, silloinkin vaan sormin ja klitorista hyväilemällä.

Minusta tuo juuri tarkoittaa kun haluaa toisen kierroksen heti ettei ole tarpeeksi saanut mutta ns hyvää on kerta haluaa. Koska mitä olen lukenut kysellyt naisilta niin naiset on vastanneet että EI pysty edes puhumaan, kroppa yms kramppaa tärisyttää yms. Niin joopa joo. Eipä meillä tuollaista kyllä ole nähty.

Puoliso toki sanoi ettei itsekkään pysty itselleen orgasmia tuottamaan leluin sormin yms, joten itse vissiin jossain onnistunut ne muutamat kerrat mutta vain sormin. Tuntuu että kalulla ei ole mitään tekmistä minkään asian kanssa sama vaikka leikkaisi tuon lerpakkeen pois kokonaan.

Ja miksi naiset edes kehtaa sanoa miehelle että jooo ompas sulla iso?. Kuten mullekkin sanottu, komea ja vielä isokin (tuonkin sanoi yli 40 kymppinen nainen) ja varmaan hällä kokemusta ikäänsä nähden kun kaunis kuin mikä.

Vierailija
13/43 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En halua kieltää ongelmaasi, mutta miksi haluat miellyttää naisia, jos he väheksyvät sinua? Maailmassa on muutakin kuin naiset ja seksi. Aikani yritin seksuaalisena henkilönä tuota samaa. Olen pitkä, hoikka ja atleettinen ja minulla on huomattavan kookas ja täydellisesti toimiva penis. Siltikin olen vain keskituloinen ja kaikissa kolmessa pidemmässä yli kolmen vuoden suhteessani naiset ovat alkaneet esittää niin kohtuuttomia vaatimuksia vastineeksi seksistä, että olen päätynyt tekemään elämässäni itseäni kiinnostavia asioita. Lapset on tehty ja aikuisia jo, miksi pyhittäisin elämäni naisten palvontaan?

Ai jaa, oletko törmännyt vain ahneisiin venäläisin tai virolaisiin naisin, kun raha on ollut ongelmana.  Oletko kuullut tai kohdannut koskaan rakkautta ja sielunkumppanuutta. Siinä ei silloin maallisella mammonalla, ammatilla, työllä, asemalla jne ole hitusenkaan virkaa.  Rakkaus on tunnetusti sokea, eikä silloin näe, eikä halua nähdä muuta kuin toisen rakkauden ja tyydyttämisen. Toki voi olla, että olen poikkeuksellisessa suhteessa mutta näin meillä.

Vierailija
14/43 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tässä.

Itsellä kroppa hyvässä kunnossa, pituutta melkein 180 , lihakset on ja näkyy. Ei mikään spagetti siis. Painoakin vain karvan verran yli 74kg. Hyvässä kunnossa noin muuten.

Vierailija
15/43 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain nainen tietää siihen vastauksen miksi he sanovat miehille mm ompas teillä iso yms. Vaikkei olisi. Kait se on ettei halua suoraan sanoakkaan.

Vierailija
16/43 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap tässä

Mitenkä opettelet kun vain minä olen ollut se osapuoli joka uutta yms haluaa kokeilla.? Toinen ei varsinaisesti ehdota mitään , on kyllä puhunut entisestä "vilkkaasta" seksielämästään yms.

Mutta tuo pienuus on arka asia. Itseäkin häiritsee. Tai oikeestaan vasta käsittänyt sen paremmin, kun tutkinut asiaa.

Siitä yksinkertaisesta syystä, että sinun tehtäväsi on vielä naista ja käyttää niin keinoja mitä sulla on käytössä. Jos ja kun saat naisen tarpeeksi kuumaksi, niin yksi sormi riittää laukaisemaan orgasmin. Joten kalusi on varmasti sitä isompi. Kyke on vain oikeasta ajoituksesta, milloin yhdyt. Sinun on se itse luettava ja ja ajoitettava oikein. Siihen ei auta muu kuin armoton harjoittelu, mitä sinun ei toki kannata naisellesi kertoa. Kehitä itseäsi. Naisen tyydyttäminen ei muuta olekaan kuin itsensä kehittämistä, koska mikään ei kadota naisen orgasmia paremmin kuin rutiini.  Opettele lukemaan naistasi ja aistimaan miten hän ja pillu kiihoittuu. Tee hänet kiimasta sekaisin, niin ei taatusti valita enää mitään. Jos en olisi tehnyt samaa, olisi vaimolta jääneet yhdyntäorgasmit saamatta, oikea ajoitus oli ratkaisevaa. Ja sittenkin kun meinasi mennä haastavaksi annoin välillä orgasmit varman päälle suuseksillä ja sormettaen.

Vierailija
17/43 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"vaan sormin ja klitorista hyväilemällä" miksi jatkuvasti tätä saa kuulla! Eikö se jo mene perille. että orgasmi on hieno asia naiselle, sai sen miten vain!! Ei sitä tarvitse saada kalulla.

Rupee jo potuttamaan.

Vierailija
18/43 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai jaa, oletko törmännyt vain ahneisiin venäläisin tai virolaisiin naisin, kun raha on ollut ongelmana.  Oletko kuullut tai kohdannut koskaan rakkautta ja sielunkumppanuutta. Siinä ei silloin maallisella mammonalla, ammatilla, työllä, asemalla jne ole hitusenkaan virkaa.  Rakkaus on tunnetusti sokea, eikä silloin näe, eikä halua nähdä muuta kuin toisen rakkauden ja tyydyttämisen. Toki voi olla, että olen poikkeuksellisessa suhteessa mutta näin meillä.

Kaikki täysin suomalaisia ja vakuuttaneet ettei seksin määrä tule olemaan ongelma. Yhteinen tekijä ehkä se, että kaikki ovat olleet pienituloisia ja ajoittain työttömiäkin. Ei silloin ostella asuntoautoja tai maatiloja eikä hommata hevosia. Kun utopiat eivät toteudu, seksi loppuu.

Vierailija
19/43 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitit että normi pippeli, eikä mikropenis? Huoh. Valta osalla on normi kikkeli ja pitävät vaimonsa tyytyväisenä. Ehkä ongelmasi ovat muualla.

Vierailija
20/43 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kyllä minä olen hänestä huomannut sen milloin alkaa olee maksimaalinen kiihotus päällään. Hänellä vain paljon probleemia itsensä kanssa. Siksi orgasmit vaikeita yms. Eikä pysty kunnolla kehenkään luottamaan yms. Joten ei mikään kaiken helpoin tapaus.

Olen vain huomannut että syystä tai toisesta seksi elämä alkanut rakoilemaan ihan urakalla. Parhaillaan oli siis mielestäni erittäin hyvää, siihen käytettiin aikaa yms.

Nyttemmin vain ruennut miettimään että ehkä se tökkii monestakin seikasta. Ensinnäkin ihan osaamattomuus, ja varmaan kyllästynyt sellaiseen räpeltämis yrityksiin mitä lähinnä tehty ihan tutkimus mielessä, uutta kokeiltu kertaalleen ja thats it siihen jäänyt. 

Ja elimet ei vissiin täysin kompensoi toisiaan. Veikkaan että hän vaatisi huomattavasti isomman kesyttäekseen... Voin olla väärässäkin.

Eikait se auta kun tutkia/Opiskella enemmän , mitä nyt olen seksiin/naisen anatomiaan valmiiksi jo vuosia käyttänyt että ei ihan eilisen teeren poika kuitenkaan. Mutta silti naisista vähän kokemusta koska ujo., ja nekin muutamat kenen kanssa ollut on sanonut että ompas iso ja komeakiin vielä. Itse olen aivan eri mieltä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yksi