Vinkki nuutuneille ja masentuneille!
Tein juuri itselleni jalkakylvyn ja sitten kuorin jalat ja rasvasin. Huolittelin kainalokarvat, sääret ja rasvasin ne.
Laitoin kattilaan kiehuvaa vettä ja höyrytin naamasta huokoset auki. Sitten poistin mustapäät nenän vierustasta. Kuorin kasvot.
Pesu ja päivävoide.
Hiukan meikkivoidetta ja puuteria+ poskipunaa.
Tilkka suosikkihajuvettä kaulalle ja olo on jo parempi ja naisellinen.
Ja ennenkaikkea ei enää masenna :)
Kommentit (13)
Ulkoilun jälkeen tein jalkakylvyn, höyrytyksen ja loput.
ap
Vierailija:
Ulkoilun jälkeen tein jalkakylvyn, höyrytyksen ja loput.ap
Meillä muksut ei edes nuku päiväunia samaan aikaan, kun toinen nukkuu vielä kahdet...
Mutta itse taidan olla masentunut, ei kiinnosta mikään tällä hetkellä niin ehkä minunlaisille valittajille tämä ei vaan ollut hyvä vinkki. Ei siis millään pahalla :)
3
En vain tiedä mikä sana vastaisi sitä tarkoittamatta kuitenkaan oikeaa sairautta masennus.
ap
tule ap meille vahdiks niin harjaan hiukset ja pesen edes hampaat ja kainalot
Laitoin lapset ammeisiin kylpyyn ja itse saunoin, poistin kainalo ja säärikarvat, tein laitoin kasvomaskin ja kuorin ihon. Laitoin hunajatervaa löylyveteen...Kyllä kireys hävisi.
Ajattelin samaa kuin 2... eli arki tuli täälläkin vastaan- eli sitten joskus taas ...hoidan itseänikin...(ei ollut VITSI)
mies tulee kotiin, kun lapset ja MINÄ nukun...
En tarkoita kettuilla nyt mutta olen sen verran nuutunut että evvk en jaksa nostaa itseäni ylös edes tästä tuolilta saatikka sitten alkaa väsää jalka ja kasvohoitoja. Vinkkisi taitaa sopia paremminkin tylsistyneille ei masentuneille ja nuutuneille.