Mitä kaikkea tuot työpaikalta kotiin vaikkei saisi?
Kommentit (44)
Kukaan ei tunnusta täällä mitään, vaikka kyllä oikeasti tavaraa työpaikoilta häviää tämän tästä.
Kaiken minkä irti saa, käteistä rahaa myöden.
Kotietsinnöistä löydettyä koksua, herskaa ja a-vitamiinia
t: huumekyttä
Joka ikisen taudin, joka lapsissa kiertää. "Onhan se nuhainen/oksensi eilen, mutta kun tätä aikaa on joutunut jonottamaan niin kauan". Jonoa olisi vähemmän, jos mulle ei tulisi poissaoloja.
t. koulun ainoa koulupsykologi
Postituksen tiukkapeppuisen kesäpojan 😋
Kyniä, sakset ja teippiä. Erikoisin taitaa olla koirien kynsisakset, mutta vein ne pomon luvalla.
Vierailija kirjoitti:
En varasta.
Huutista moraalihomolle
Käsipaperia, wc paperia, puhdistusaineita ja kumihanskoja. Joskus kakkua ja postimerkkejä.
Toivot. kukaan ei tuo koenukuttuja sänkyjä ja patjoja kotiinsa firmasta jossa niitä myydään.
Paperiliittimiä, pomon eväiden jämät roskiksesta.
Työpaikan kemikaali ja tarvikekaapista aikoinaan unohtui paljon takintaskuun. Öljyjä, asennustahnoja, liimoja, suojakäsineitä, puukkoja jne. Eli sellaista kulutustavaraa mitä kului työhönkin päivittäin.
Vierailija kirjoitti:
Työskentelen siivoojana, joten siivousaineita ja vessapaperia riittää hyvin kotiintuomisiksi. Joskus myös olen ottanut jotain pullaa taukotiloista, koska olen huomannut, ettei niitä enää sitten kukaan syö jos ne ovat yön yli siinä levänneet. Kaikissa töissä on omat hyvät puolensa eikä työsuhde-etuja kukaan tule sinulle tyrkyttämään - kyllä ne pitää osata itse huomioida.
No huhhuh, on pokkaa.. itse myös siivoojana ja en ikinä vie mitään wc paperia tai pesuaineta kotiin! Häpeä!
Pari alaikäistä joista vaimo saa valita
Olen opettaja, joten toimin päinvastoin. Luokkani on täynnä itse ostamiani tavaroita kuten satoja kirjoja, lehtiä, kynätelineitä, koriste-esineitä, kasveja, julisteita jne. Tiedänpä kollegoiden jopa ommelleen verhoja luokkaan. Sitä on töitä ja töitä.
Ohis,
Monilla työpaikoilla saa ihan SOVITUSTI hyödyntää työpaikan tavaroita.
Toki en puhu nyt mistään vassapaperin pöllimisistä, vaan muusta.
Esim. on luvallista vaikka käyttää tulostinta myös omiin asioihin, kunhan on satunnaista/pientä (esim. lentoliput, tai lapsen synttärikutsut tmv.) tai ottaa kirjekuoren jos kerran pari/vuosi johonkin tarvitsee.
Tai vaikka jotkut mainoskynät tai muut (kangaskassit/lippikset) joita aina uusitaan, ei niillä "jämillä" kukaan mitään tee.
Tai jos muuttaa saa lainata firman pakettiautoa maksutta/bensakuluja vastaan.
Jos ollaan rehellisiä, tuollaiset pienet, käytännössä firmalle maksuttomat "työsuhde-edut" on HYVÄ asia, koska enemmän vahinkoa aiheuttaa se "nillitys" jos jokaisen "kynän" perässä ollaan.
Ja korostan, EN puhu nyt siitä että viedään kaikki mitä irti saadaan, vaan normaalin järjen rajoissa olevista asioista.
Joskus olen pitkän päivän päätteeksi ottanut toimiston jääkaapista kylmän oluen kotona juotavaksi.
Kai ne toimiston kaljat on enemmän toimistolla pidettäviä after wörkkejä varten