Klotorisirgasmi vs emätinorgasmi
Te naiset ketkä saatte kahdenlaisia orgaameja. Miten ne eroaa toisistaan?
Aattelin vaan kun itse saan "vaan" niitä ns klitorisorgasmeja eli klitoris tarvitsee tavalla tai toisella stimulointia mutta kyllä koko emätin supistelee kun orgasmin saan. Siksi jäin miettimään että mitä se emätinorgasmi sitten tekee? Jotenkin olen aina epäillyt tuota asiaa että olisi kahdenlaisia orgasmeja.
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän se tietoisuus sen klitoriksen haarautumiseta mitään orgasmia tuo.
Pelkkä edes takas liike sisällä ei kyllä meinaa juurikaa. Mutta uskon että moni saa siitä ihan ulkopuolella olevast klitoriksesta
kuitenkin sitä stimulaatiota, kun mies on päällä.
Mutta siis parhaan ja isoimman orgasmin saan myös minä, kun kalu on sisällä ja mies samalla hyväilee ihan sitä klitorista, se on todella järkyttävä, tärisen ja usein huudankin ja emätin "pumppaa" sitä kalua.
Mutta minusta tällainen jaottelu on aivan turhaa, ei kenenkään tarvitse huonommuutta tuntea omasta orgasmistaan, oli se millainen tai miten vaan saatu.
Ei kukaan ole puhut mistään huonommuudesta vaan siitä, että naisilla on erilaisia erilailla tuntuvia ja jännittyviä orgasmeja. Ei niiden paremmuksia kannata eritellä, eikä varmaan ole edes mahdollista. Kaikki on hyvä, kunhan vain nainen saa.
Kyllä tuolla luki että saan "vain" klitorisorgasmeja.
Vastaan tässä myös yleisesti kaikille vaikka tekstiäsi lainaankin.
Joo se "vain" oli lainausmerkeissä. Olen kuullut väitteitä että emätinorgasmi olisi muka parempi ja siksi tuo "vain".
Kuten vikassa lauseessa totesin niin epäilen tuota että on erikseen klitoris- ja emätiorgasmi.
En mä mitään huonommuutta tunne. Mietin vaan miten ihmeessä ne eroaa toisistaan?
Itsekin saan joskus voimakkaampia ja joskus kevyempiä orgasmeja. Joskus orgasmi kestää pitempää ja joskus lyhyempää. Aina kuitenkin klitoris on tarvinnut ulkopuolelta tulevan stimulaation sormin tai niin että siihen joku osuu, esim miehen häpyluu yhdynnässä.
Tietysti orgasmi tulee helpommin kun klitorista stimuloi sekä pinnalta että emättimen kautta mutta ei se minusta silti mikään emätinorgasmi erikseen ole.
Kohdunkaulan orgasmista en oo kuullutkaan 😅 Mikä siellä sitten saa orgasmin aikaan kun klitoris ei sijaitse kohdunkaulalla?
Toki orgasmin voi saada ilman kosketustakin, esim unessa mutta siinäkin lihaksia jännitetään niin kauan että orgasmi tulee. Klotoriksesta.Ap
Tuossa aiheesta tietoa:
https://www.nainen.com/mika-on-voimakkaalta-tuntuva-kohdunkaulan-orgasm…
https://anna.fi/hyvinvointi/seksielama/myos-kohdunkaulaa-kiihottamalla-…
Tuossa kohdunkaulan orgasmista vielä vähän "korkealentoisemmin".
Siitä olen samaa mieltä, että naisen tunnekuohut, liikuttuneisuus, rakkaus ja antaumiskyky vaikuttavat suuresti orgasmin syntyyn. Lopputuloksena aika maagisia orgasmeja joita todistanut ja kokenut mieskään ei hevillä unohda.
https://naiseudenvoima.com/kohdunkaulan-ja-sydamen-yhteys-kun-seksi-muu…
Vierailija kirjoitti:
En tiedä minkälaisia orgasmeja saan. Yhdynnässä vain lähetyssaarnaajassa, jos klitorikseni pimpan etuseinämässä saa stimulointia. Vaatii tylsän asennon jossa penis hieroo tosta. En saa yhdynnässä muulla tavalla, ja kun pannaan, silloin pannaan, ja jos kosketellaan klitorista ulkoapäin, sen teen minä yksin, ja silloin ei kyllä panna.
Miksi lähetyssaarnaaja on tylsä, jos siinä saat orgasminkin? Sehän on helposti kiihkein asento, kun siinä voi suudellakin samalla. Aika moni menee median luomaan se on vaniljaa, sen on oltava tylsää scheisseen. Pidän kyllä monista asennoista, mutta aika ankea näkökulma aiheesta.
Toisaalta jos miehellä on sopiva penis niin venytys lisääntyy ja mahdollisuus nauttia emättimen kautta lisääntyy. Monella naisella on valitettavasti väärän kokoinen mies, koska "koolla ei saa olla väliä" vaikka on.