Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tänään Lintsillä nähtyä:

Vierailija
31.08.2008 |

joku oli jättänyt n. 1 1/2-2 v. lapsensa rattaisiin nukkumaan lipunmyynnin kupeeseen. Itse oli äiti mennyt laitteisiin (?). En tiedä kauanko lapsi oli kokonaisuudessaan siinä, mutta sen jälkeen kun itse huomasin tämän, oli myös henkilokunta huomannut ja siinä oli pari työntekijää rattaiden lähistöllä seisomassa. Järjestysmiehetkin tulivat paikalla. Meni ehkä 10-15 minsaa, niin äiti juoksee jostain rattaiden luo, ja kuulin kun sanoi näille työntekijöille olleensa ''ihan lähellä'' seuraamassa tilannetta =O. Miksei sitten tullut heti kun huomasi että henkilökunta kummastelee yksin jätettyä lasta?

Niin, ja kuinka moni täällä jättäisi lapsensa nukkumaan huvipuistossa yksin?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
31.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missään muussa maassa ei taatusti tapahtuisi tällaista, hyvä että Suomessa ei vielä osata pelätä mitä yksinäiselle lapselle voi tapahtua.

AP

Vierailija
2/11 |
31.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei vaan jaksa kommentoida, koska on niin itsestäänselvää että äiti oli idiootti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
31.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joutua ryöstetyksi? Tuskin.

Ite en jättäisi kuitenkaan yksin tuon ekan vaihtoehdon takia.

Vierailija
4/11 |
31.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko vaunut yksinään jossakin varttitunnin vai notkuuko äiti hepuloivan esikoisen kanssa vieressä.

Vierailija
5/11 |
31.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan vain huvikseen lykkiä muualle, humalainen oksentaa niihin...

Vierailija
6/11 |
31.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jotenkin mua nyppii nämä "Tänään -kaupassa- -lintsillä- -asemalla- nähtyä" -aloitukset. Ajattelen heti, että mikä kyylä.

Vierailija
7/11 |
31.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin voisi olla takuuvarma, ettei enää lastaan näkisi, nuori vaalea pellavapää olisi

varastettu ja myyty adoptioon jollekin pariskunnalle.

Ehkä suomessa lapsia ei varasteta vielä adoptioon, mutta on sitä täälläkin pikkutytöt ja vähän vanhemmatkin naisihmiset lähteneet viemään vartioimattomia rattaita mennessään "leikkimään"

Vierailija
8/11 |
31.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan joka sekunti tuijota. Mun pitää seurata myös esikoisen touhuja, joten kyllä joku kännikala periaatteessan sinne vaunuihin ehtisi yrjöt heittää ohimennessään, jos näinkin todennäköistä vaihtoehtoa miettii.

Vierailija
9/11 |
31.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä välin, kun äiti oli esikoisen kanssa siellä. Sitäpaitsi kyseessä oli perheille suunnattu yksityistilaisuus... ei-ap

Vierailija
10/11 |
31.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä välin, kun äiti oli esikoisen kanssa siellä. Sitäpaitsi kyseessä oli perheille suunnattu yksityistilaisuus... ei-ap

Mutta näitä on siis tapahtunut enemmänkin, no Lintsillä tietty käy monenlaista perhettä.

Ap

Vierailija
11/11 |
31.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kaksi