Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi myydään sellaisia rintsikoita, jotka eivät tue melkein yhtään?

Vierailija
02.09.2023 |

Jotain lötköä harsoa vain, eikä mitään kaaritukia eikä toppauksia ( nöpötys näkyy). Ihan turhia kapistuksia.

Eli ostatko sellaisia ja miksi? Eivätkö ne tunnukin ällöttäviltä?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on A-kuppi, enkä tarvitse mitään tukea rintsikoissa. Joskus käytän noita kuvailemiasi löpyröitä ohuen paidan alla.

Vierailija
2/25 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ainakin itse tällaisena, joka on ollut roikku- ja isorintainen jo teinistä saakka ja nyt lähes nelikymppinen, en pystyisi ollenkaan käyttämään joitain kaarituettomia liivejä. 😖 Muutenkin kunnon liivejä on vaikeaa löytää ainakaan kovin halvalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne puetaan illalla hetkeä ennen seksiä, että mies kiihottuu. Ei niitä käytetä muuten. Eihän miehetkään toikkaroi kortsuun pukeutuneena koko päivää.

Vierailija
4/25 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on A-kuppi, enkä tarvitse mitään tukea rintsikoissa. Joskus käytän noita kuvailemiasi löpyröitä ohuen paidan alla.

Miksi?

Vierailija
5/25 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on pienet rinnat, joten ne eivät tarvitse tukea. Rinnat eivät myöskään nöpötä. Nämä ketunnenät ovat kuitenkin ruman malliset, joten mielellään piilotan ne joihinkin kevyisiin rinstikoihin.

Vierailija
6/25 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä koskaan oikeita rintaliivejä, mutta tuollaisia joskus topin sijasta. Ei niiden kuulukaan tukea, vaan olla pelkkä hepene:D

Vierailija
7/25 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kaikkien rinnat ei paina 2 kg/kpl. JJÄtä nuo kevyemmät niille joilla on pienemmät rinnat.

Ei ole ihan älykäs jos tuollaista kyselee netissä. Etkö osaa ihan ite ajatella.

Vierailija
8/25 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vihaan toppauksia ja kaaritukia.

Vierailija
9/25 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja kaarituki ja toppaukset vasta kamalia onkin. Jos sinä häiriinnyt rintojeni nöpötyksestä se on sun ongelmas, ei minun.

Vierailija
10/25 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä myydään siksi, että niille on kysyntää. Ilmeisesti ne siis joillekin sopivat ja täyttävät tarpeen.

Vierailija
11/25 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap kaikkien rinnat ei paina 2 kg/kpl. JJÄtä nuo kevyemmät niille joilla on pienemmät rinnat.

Ei ole ihan älykäs jos tuollaista kyselee netissä. Etkö osaa ihan ite ajatella.

Hupaisa kommentti. Ap

Vierailija
12/25 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja kaarituki ja toppaukset vasta kamalia onkin. Jos sinä häiriinnyt rintojeni nöpötyksestä se on sun ongelmas, ei minun.

En häiriinny, vaan kipaisen lähimpään yleiseen vessaan runkkaamaan.

Vierailija
13/25 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne puetaan illalla hetkeä ennen seksiä, että mies kiihottuu. Ei niitä käytetä muuten. Eihän miehetkään toikkaroi kortsuun pukeutuneena koko päivää.

Mistä aina tietää, milloin seksiä on tulossa, että vaihtaa vaatteet? Nehän lähtevät kuitenkin ekaksi pois.

Vierailija
14/25 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua mitään sen tiukempaa tukea. Haluan mukavan olon.

Vierailija
15/25 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän kuppikokoa E tai F mallista riippuen. Ostan aina kaarituettomia, joista kyllä löytyy erittäin tukevia malleja. Kaikki riippuu liivien mallituksesta, rakenteista ja materiaalista. Kohtuuhintaisia ja laaja valikoima ihan verkkokaupasta löytyy Miss Mary of Swedeniltä.

Vierailija
16/25 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käytän sellaisia liivejä! Ovat ihanan kevyet, yksinkertaiset ja seksikkäät myös.

Olen erittäin hoikka ja rinnat on pieni B.

Riittävät hyvin minulle.

Vierailija
17/25 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En halua mitään sen tiukempaa tukea. Haluan mukavan olon.

Mulla on D-kupin rinnat, niin mulla on mukava olo ainoastaan, jos rinnat on tuettu hyvin. Kaarituet on ihan must. Ja ostan rintsikkani suht edullisesti Prismasta. Triumphia, joka on laadukas rintsikkamerkki, ja istuu mulle.

Vierailija
18/25 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi?

Pienet rinnat näyttävät erityisen kivoilta braleteissa. 

Vierailija
19/25 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä nyt on yleisenä trendinä luonnollisuus. Joskus ysärillä muistan että oli toppausvillitys tyyliin wonderbra, eli rintoja korostettiin, pönkitettiin. Nyt tuntuu paremminkin että monet haluvat rinnoistaan jopa eroon. Merkillistä, kun tuota alkaa ajatella. Miten vastenmieliset naisten rinnoista jotenkin saatiin tehtyä, tätä en ymmärrä. Koosta edes riippumatta.

Vierailija
20/25 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi rintaliiveissä pitäisi edes olla kaaritukia ja toppauksia, kun niillä on juuri päinvastaisia vaikutuksia rintakudoksiin esim. heikentävät verenkiertoa ja rintakudosta.

Naiset ovat pärjänneet vuosituhansia ilman rintaliivejä ja Suomeen ne tuli vasta 1900-luvulla.

Käytätkö ap. topattuja ja kaarituettujen rintaliivien lisäksi, myös polvi- tai rannetukeja?

https://askelterveyteen.com/rintaliivittomyyden-mahtavat-hyodyt/

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kahdeksan