Mitä ajattelisit jos miehesi toisi sinulle a-kupin rintaliivit joululahjaksi?
Kommentit (21)
b-kupeista.... onkohan se mahdollista kun mies kuitenkin pitää pienistä rinnoista?
Mutta a-kuppi sinänsä olisi varsin hyvä, elättelen toivoa että olisin imetyksen loputtua edes b-kuppinen mutta vähän epäilen, että nämä niin paljoa pienentyy :(
miettisin, että onpa saakelin typerä äijä......
On miehelle sen verran tärkeä asia tuo mun tissien koko ettei tuollaista virhettä pääsisi syntymään! :)
Onko a-kupin tisseissä jotain vikaa mielestäsi?
mutta henkilökohtaisesti en olisi otettu alusvaatelahjasta, ostan mieluummin itse, se kun ei ole ihan simppeliä puuhaa - mielestäni.
...kirsikkatomaattien riippumatto?
Ja sitten tietysti halaus ja iso kiitos.
täällä. Oikea koko, mutta olen nirso värien yms suhteen, eli tykkään hoitaa alusvaateostokset itse. En silti pahastuisi :)
Kenen nää on ja missä mun on?
D- kuppinen
olis nauru eka reaktio ja varmaan ne pitäis säästää tytön murkkuikää odotellen. Äiti kun tarvis f kupin
Mulla on c/d-kuppi ja a-kupit ei peitä kuin nännit :)
että eikö sillä ole silmiä päässä... :)
DD pitäis olla... :)
Onnellinen kuitenkin olisin muistamisesta, vaikka pitäisikin kenties palauttaa ja hankkia isommat... :)
oliko tää etukäteislahja ja päälahja sitten rintojen pienennysleikkaus? (nyt kun itellä roikkuvat F-kupin tissit)
Periaatteessahan ehjää/virheetöntä tavaraa ei voi vaihtaa.
poikkeaa jotenkin normaalista (joillain valmistajilla poikkeuksellisen isoja tai pieniä tietyt koot) osaa jopa arvioida silmämääräisesti oikeamman koon (osti mm. viime talvena ulkomailta tuliaisiksi d-kupin bikinit, koska hänen mielestään tuo minun yleensä käyttämäni c-kuppi näytti noissa biksuissa liian pieneltä, ja olivatkin aivan sopivat)...