Nuoret naiset ja seksuaalinen häirintä
Kommenttina hesarin juttuun nuorten naisten seksuaalisesta häirinnästä.
Juu on muakin syytetty siitä, että olen esim. tuijottanut naista eli ottanut normaalin katsekontaktin. Varsinkin moni nuori tyttö tai nainen kuvittelee olevansa jotenkin erityisen hyvännäköinen ja käyttää valtaa esittämällä miehet ällöttävinä tuijottelijoina ja kuolaajina. Olen homo, enkä ole koskaan ollut kiinnostunut naisista.
Kommentit (6)
Aika vähälle huomiolle jää tämä että naiset hakevat statusta paheksumalla kaikkea, usein kuviteltua, miesten huomiota alempitasoisilta miehiltä. Sitten jos joku adonis tai ihailtu julkkis vilkaisee päin, niin nämä nuoret naiset selittävät viikkokausia miten se mies katsoi häntä wauwau.
Kyse on biologiasta. Miehet haluavat naista, vähän vaatimattomampikin kelpaa. Naiset taas haluavat statusta ja mahdollisimman hyvää spermaa
Samat naiset ovat haarat levällään komean miehen edessä. Hihihii ihanaa kun flirttailet!
Olen ruma ja ulkonäöltäni epämuodostunut mies. Saan naisilta usein erittäin alentavaa ja huonoa asiakaspalvelua. Kerran kaupan kassalla oli vuoronvaihto menossa ja toinen kassa kuiskasi toisen kassan korvaan hyi vi..u mikä friikki. Seuraavana vuorossa ollut komea mies sai hymyn ja ystävällistä palvelua.
Mua ärsyttää kun kassatytöt eivät haluakaan kanssani treffeille vaikka niin ihanasti hymyilevät.
Ei ole pienintäkään moittimista, että naiset käyttäytyvät esittelevästi. Se kuuluu biologiseen repertoaariin. Mutta jos nauttii ihailusta, vaikka teeskentelee, ettei nauti, se on jo eri asia. Paheksuttavaa, hylättävää.
Totta, näitä on nuorissa naisissa itsensäpahoittajia ja huomionhakuisia narsismi koholla olevia naisia. Olen pahoillani.