SAMSUNG ei vastaa takuustaan. Ne kieltäytyy korjaamasta miltei pari tonnia maksavan foldin näytön sillä verukkeella että olisin muka itse rikkonut sen.
Kyseessä on suunnilleen 1x1mm alue jonne on ilmestynyt huonoja pikseleitä. Alue ei ole lähellä reunaa.
Miten ihmessä joku olisi edes voinut rikkoa näytön tuolla tavalla?
Kommentit (30)
Nuo foldit ja flipit on niin tuoretta teknologiaa, ettei niitä kannata ostaa. Niissä on lastentautina kuolleet pikselit ja painokset. Vasta sitten kun niitä vastaan luvataan takuu kannattaa ostaa, koska silloin voi olla varma, että niitä vastaan ollaan tehty jotain.
Vierailija kirjoitti:
Nuo foldit ja flipit on niin tuoretta teknologiaa, ettei niitä kannata ostaa. Niissä on lastentautina kuolleet pikselit ja painokset. Vasta sitten kun niitä vastaan luvataan takuu kannattaa ostaa, koska silloin voi olla varma, että niitä vastaan ollaan tehty jotain.
Mulla ainakin foldi toiminut hyvin jo kaksi vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän niissä on 2v takuu, kuten muillakin tuotteilla.
Mutta joo, kannattaa varautua siihen että näytönsuoja pitää uusia 6kk välein. Sitä ei saa tehdä itse. Ekan kerran vaihtavat ilmaiseksi, sen jälkeen maksaa jotain tyyliin 30€. Lisämaksukin jos sen haluu pikana.
Ja foldit hajoavat helposti.
Todella susi tuotteeksi, mutta jos haluaa ison näytön niin eipä ole vaihtoehtoa.
Kannattaa ostaa käytettynä. Fold 3 ja 5 välillä ei ole suuria eroja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla ainakin foldi toiminut hyvin jo kaksi vuotta.
Mulle on jokainen foldi hajonnut 2,3 ja 4. 2x huonot pikselit. 1x näyttö musteni kokonaan. Onneksi sain etunäytön kautta kaiken siirrettyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Verkkokaupasta en ainakaan osta televisiota koskaan koska he eivät tarjoa lisähinnasta takuuta mikä kattaa mm. pikselivirheet.
Se kai ei ole ongelma, kun niillä on se 30 (32?) päivän palautusoikeus?
On se ongelma. Gigantista saa esim. 5v lisätakuun mikä kattaa pikseli ym. virheet. Vaikka verkkis monesti halvempi niin maksan mielummin enemmän ostamalla muualta kun saan kunnon takuut hankittua samalla
Vierailija kirjoitti:
Eipä ne nyt enää niin tuoretta teknologiaa ole. Ensimmäinen fold tuli vuonna 2019.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Verkkokaupasta en ainakaan osta televisiota koskaan koska he eivät tarjoa lisähinnasta takuuta mikä kattaa mm. pikselivirheet.
On se ongelma. Gigantista saa esim. 5v lisätakuun mikä kattaa pikseli ym. virheet. Vaikka verkkis monesti halvempi niin maksan mielummin enemmän ostamalla muualta kun saan kunnon takuut hankittua samalla
Tuskinpa noita kuolleita pikseleitä kovin usein tulee pitkän käytön jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se elcare on-site jatkotakuu on hyvä.
Jos telkkuun tulee ongelmia niin joku tulee kotio huoltaa tai sitten hakevat telkun veloituksetta kotoa huoltoon ja tuovat takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskinpa noita kuolleita pikseleitä kovin usein tulee pitkän käytön jälkeen.
Koskaan ei voi tietää. Kuitenkin uudella OLED telkullani ajattelin pärjätä sen 5 vuotta ja pelaan todella paljon joka päivä ja katon leffoja niin pikseli ja kuvan kiinnipalamistakuu ovat korvaamattomia. Voi huoletta pelata niin paljon putkeen kuin haluaa.
Kuka käski vaihtamaan sen itse?? En minä ainakaan.