Haastan teidät olemaan selvinpäin myös uudenvuoden! Otatko haasteen vastaan?
Kommentit (17)
Varmaan oon selvä kuin vesi. Kun ei hän voi juoda niin en saa minäkään. Varmaan kökitään sisällä ja katotaan ikkunasta raketteja. Jippii!!!
Meinasin tissutella viiniä joulunpyhät.
Ollaan silloin lapsen kanssa kaksin kotona ja mies on töissä koko yön.
en koskaan juo mitään alkoholia lasten läsnäollessa.
Ihanaa kuulla että täällä on muitakin kenelle alkoholi ei ole niin tärkeä osa elämää.
että ei tuota ongelmia, eikä ole ollut tapana muutenkaan lasillista kummempia ottaa...lasten juhla, enkä halua pilata kännäämisellä, sama joulun kanssa.
ei me tykätä ryypiskellä, korkeintaan pari siideriä saunan jälkeen.
kivampi olla selvinpäin kun on pieni lapsikin.
ja tänä uutena vuotena olen töissä klo 22 asti...
Ja joulunkun vien selvinpäin samoin voin luvata että ensi juhannuksenakin olen selvinpäin....
Koska minusta alkoholi ei kuulu lapsiperheisiin :)
En sano että täällä kirjottelevat ihmiset ottas jouluna, mutta oisit haastanu heidät perheineen..
Tosin olisin selvinpäin muutenkin =D
Nyt rv 40+ menossa, joten joko olen uutenavuotena vielä raskaana tai sitten minulla on vastasyntynyt kainalossa.
Eikä muutoinkaan tuo alkoholi juurikaan kuulu minun elämääni ;)
Uutena vuotena sampanjaa ja muutama siideri. Ja lapsetkin on kotona.
Joulun olen ainakin selvinpäin. Ajattelin juoda uutenavuotena vähän kuohuviinia ja siideriä MUTTA join eilen muutaman tuopillisen työkavereiden kanssa ja nyt ei haluta yhtään mitään alkoholia.
Olemme kotosalla perheen kera (mies + 2 lasta) emmekä juo muuta kuin ihanaa alkoholitonta glögiä :)
Lasten jälkeen emme ole uusina vuosina ottaneet, sitä ennen senkin edestä, joten tiedämme senkin puolen.