Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten joku uskaltaa ees kokeilla huumeita. Pelkaisin, etta sekoan tai teen jotain kauheeta ja peruuttamatonta. Vaikka yrittaisin lentaa.

Vierailija
21.12.2006 |

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
21.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis hallusinogeenit.

Vierailija
2/7 |
21.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

KÄYTTÖ tuhoaa kaikki, ellei pysty lopettamaan.

Joillakin kestää pidempään(eli näillä jotka ns. osaavat käyttää oikein) ja jotkut vetävät yltiöpäisesti jo alkuunsa(isoilla annoksilla yms.).

Näitä jotka käyttävät pieniä määriä viikonloppuisin et edes huomaa ympärilläsi ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
21.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lontoolainen klubi portsari kerran totesi, että olisipa kaikki klubbaajat e:ssä tai muussa kamassa, koska ne ihmiset eivät koskaan rähise, tappele, aiheuta riitaa jne... he vaan rakastavat

mä oon sitä mieltä että huumeet oikein käytettynä ovat aina varmempi ja turvallisempi valinta kuin alkoholi!

Vierailija
4/7 |
21.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...taas jollekkin paralle syotetty oikein kunnolla, ISOLLA puulusikalla!!! Voi herranisa, ei sita nyt hulluksi tule, jos huumeita koittaa. Tarttee myontaa etta itsekin ajattelin samalla tavalla n.10 vuotta sitten, sitten ulkomailla asuessani koitin muutamaa tuotetta ja voi pojat, ei tultu hulluksi, mutta hauskaa oli! Siitakin vaiheesta kasvaa ulos ja nykyaan ei enaa kerkee juhlimaan, mutta pohdin niita aikoja lammolla! Oli kivaa! Talla hetkella elama menee hienosti, en ole narkomaani tai myy itseani!

Vierailija
5/7 |
21.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olemassa olevan skitsofrenian, mutta näin ei siis ole, vaan pilven polttaminen aiheuttaa skitsofreniaa. Määrä joka sen aiheuttaa on vaan yksilöllinen: toinen kestää pilvenpolttelua vuosikaudet ja toiselle se napahtaa ekasta kerrasta.

Itse en todellakaan uskalla kokeilla. Ja toinen syy siihen on, että epäilen jääväni kerrasta koukkuun.

Vierailija
6/7 |
21.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

täysin kutosen kanssa. Itsekkin ajattelin Suomessa asuessani samoin, mutta maailma muuttaa.... kokeillut olen lähes kaikkea mitä markkinoilta löytyy ja hauskaa on ollut. Enää en käytä mitään, mutta täytyy sanoa että jos viikonloppuisin joskus jossain tarjottais, antaisin mennä vaan... Suomi on Suomi.

Vierailija
7/7 |
21.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

leuhan sinä vain tutkimuksiasi ja usko niihin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kuusi