Politiikan tutkija Hanna Wass, 46 poseeraa alasti Hesarissa ja kertoo kaipuustaan... Laskevat hormonitasotko laukaisee keski-ikäisten naisten puute-ilmoitukset?
Viikonloppuisin nukkumaan mennessä ja herätessä kaipaan joskus fyysistä läheisyyttä. ---- Kauneimpia kuulemiani asioita on, että olen pystynyt tuottamaan saman kokemuksen myös toiselle ihmiselle.
Olen nainen ja minua nolottaa meidän naisten puolesta, kun jotkut mainostavat itseään ja puutettaan noin julkisesti.
Luulisi että nämä älykkäät naiset saisivat muutoin seuraa, ja toisaalta eivät altistaisi itseään tasapainottomille miehille?
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Realismi iskee tuossa iässä. Tajutaan että se parisuhde ja lapset olikin elämässä se juttu. Ei koulutus ja ura.
50 -luku tuli kirjottelemaan vanhoja mielipiteitään.
Hanna taas vähän överissä lurexkaitaleessa elämäni biisissä. Sami Sykköä kaivattais stailaamaan ko doctoressaa. Yleensä kyllä ihminen tajuaa mikä sopii minnekin ja mikä ei sovi minnekään. Peitettykin vartalo on seksikäs, jopa enempi kuin paljas, jää jotain arvailukin varaan. Paljas pinta karkottaa tosimielessä olevat, vain helpon seksin perässä olijat jäävät. Näin se vaan on.
Luulen että narraa iästään. On vanhemman näköinen.
Hesari laittaa nämä maksumuurin taakse eli on käytännössä porrnolehti.