Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Politiikan tutkija Hanna Wass, 46 poseeraa alasti Hesarissa ja kertoo kaipuustaan... Laskevat hormonitasotko laukaisee keski-ikäisten naisten puute-ilmoitukset?

Vierailija
02.09.2023 |

Viikonloppuisin nukkumaan mennessä ja herätessä kaipaan joskus fyysistä läheisyyttä. ---- Kauneimpia kuulemiani asioita on, että olen pystynyt tuottamaan saman kokemuksen myös toiselle ihmiselle.

Olen nainen ja minua nolottaa meidän naisten puolesta, kun jotkut mainostavat itseään ja puutettaan noin julkisesti.

Luulisi että nämä älykkäät naiset saisivat muutoin seuraa, ja toisaalta eivät altistaisi itseään tasapainottomille miehille?

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

linkki kuviin?

Hesari laittaa nämä maksumuurin taakse eli on käytännössä porrnolehti.

Vierailija
42/44 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Realismi iskee tuossa iässä. Tajutaan että se parisuhde ja lapset olikin elämässä se juttu. Ei koulutus ja ura.

50 -luku tuli kirjottelemaan vanhoja mielipiteitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanna taas vähän överissä lurexkaitaleessa elämäni biisissä. Sami Sykköä kaivattais stailaamaan ko doctoressaa. Yleensä kyllä ihminen tajuaa mikä sopii minnekin ja mikä ei sovi minnekään. Peitettykin vartalo on seksikäs, jopa enempi kuin paljas, jää jotain arvailukin varaan. Paljas pinta karkottaa tosimielessä olevat, vain helpon seksin perässä olijat jäävät. Näin se vaan on. 

Vierailija
44/44 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että narraa iästään. On vanhemman näköinen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kuusi