IS: Mintulla, 29, on ollut yli tuhat seksikumppania - asiantuntija selittää, miksi asialla ei ole mitään väliä
Sillä ei ole mitään väliä. Seksikumppanien määrä ei kerro ihmisestä yhtään mitään. Jos luku on suuri, se kertoo ihmisen seksuaalihistoriasta sen, että on ollut aktiivinen seksinharrastaja. Ihmisen arvosta se ei kuitenkaan kerro mitään, eikä seksikumppanien määrän pitäisi olla millään tavalla arvottava asia, Ihmissuhdeterapiakeskuksen seksuaaliterapeutti Jenni Emma Haiko vastaa jämäkästi.
Tämä on kyllä niin totta.
Kommentit (70)
Itseasias se kertoo ihmisarvosta ja omista arvoista just sen oleellisen. Mä en edes halua googlettaa ja tuhlata omaa aikaani sillä että katson kuka tuo Jenni Emma on mutta veikkaan että joku nuori kuka ei tiedä mistään mitää ja kuka on ottanut missiokseen tämän valheellisen iltapäivälehtien paskan jakamisen.
Oli "asiantuntija" mitä mieltä tahansa, niin alle 30v yli 1000 eri panomiestä kertoo kyllä ihan omaa karua kieltänsä, millainen ihminen on kyseessä.
Aivan mahetsua olla 1001. ruumis jossain vtn. "body countissa"
Vierailija kirjoitti:
Oksettavaa..
- mies
Incel?
Vierailija kirjoitti:
Oksettavaa..
- mies
Mutta miehelle olisi ok vaikka miljoona kumppania?
Miksi tuo kerrottiin? En olisi halunnut tietää.
Vierailija kirjoitti:
Oli "asiantuntija" mitä mieltä tahansa, niin alle 30v yli 1000 eri panomiestä kertoo kyllä ihan omaa karua kieltänsä, millainen ihminen on kyseessä.
jos tuleva kumppani saa tuon tietää niin harkitsee varmasti jatkaako suhteessa
Pettää todennäköisemmin kun on tottunut harrastamaan seksiä jokaisen kanssa joka kysyy numeroa.
Vierailija kirjoitti:
Ne jotka arvostelevat asiaa ovat yleensä niitä jotka eivät itse saa
Eli että lukua ei saa arvostella, paitsi jos se on nolla?
Seksikumppanit ovat löytyneet oikeastaan kaikkialta, missä olen ollut yhteydessä ihmisten kanssa: internetistä, kaveripiiristä, baareista ja deittisovelluksista., Minttu kertoo
Ei ehkä ole väliä ja ihmisarvo on korkea, mutta miehenä en haluaisi olla panokumppani 1001. Ehkä jos maksaisin seksistä ja bisnes olisi sillä tavalla selvää.
Keksin muuten uuden termin näille: vastacel.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oksettavaa..
- mies
Mutta miehelle olisi ok vaikka miljoona kumppania?
miljoona on jo aika paljon
taitaa ihmisen elinvuodet loppua kesken ennekuin toteutuu.......
Silti on riski raskaudelle (jos ehkäisy pettää), sukupuol.taudit (kumi ei varma aina) ja energeettinen vaikutus (jos uskoo henkiseen puoleen). Entä väkivallan riskit tai jos myöhemmin katuu asiaa. Vai voiko osa unohtaa sen ja miten. Voiko tulla takaumia.
Täytyy sanoa, että tuo on jo kova lukema naisellekin. Ja alle 30-vuotias, eli todella on saanut antaa miehille.
Mitä jos olisi Toni, 29. Kaikkien ulisevien inceleiden mielestä alfojen alfa ja sankari. Hohhoijaa. Keksikää jotain uutta.
44-vuotiaana naisena jolla ollut 34 seksikumppania tuo oma luku tuntuukin hyvin pieneltä. Hyi hitto tuntisin oloni likaiseksi jos olisi ollut yli 1000 miestä! Hyi saasta. Jokaisen oma valinta toki, mutta itse en tuollaista haluaisi. Itselle satakin olisi todella iso luku.
Ai katsos, siinä taas lähes jokapäiväinen seksityömainos... xD
Ne jotka arvostelevat asiaa ovat yleensä niitä jotka eivät itse saa