Jos tinderistä on siirrytty whatsappiin, voiko sitä jo kutsua seurusteluksi?
Kommentit (35)
Kyllä voi, sehän on käytännössä kihlaus.
Jotkut on samanaikaisesti lähentymismielessä aktiivisena useissa viestiäpeissä. Jokaiselle naiselle oma sovellus, niin ne ei mene sekaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun Whatsappista siirrytään normaaleihin tekstiviesteihin, on jo tosi kyseessä!
Puhelimessa puhuminen on käytännössä lupaus avioliitosta.
Ilmeisesti se on näin.
Aikoinaan tinderissä useampi nainen kysyi että "annaks sun WA?"Vastasin ettei mulla ole sitä sovellusta, mutta tekstaria saa laittaa ja soitella numerooni xxxyyyzzzz
Yksikään nainen ei ottanut yhteyttä tämän jälkeen.
Ilmeisesti etenin suhteessa liian nopeasti tai olivat niin persaukisia ettei ole varaa puhelinlaskuun..M40
Onhan se aika jälkeenjäänyttä, jos ei käytä muuta kuin vanhaa tekstaria.
Jos taas nainen kysyy hyvin nopeasti WA:ta, niin kyseessä voi olla joku kusetus myös. Ainakin, jos nainen vaikuttaa ns. liian hyvältä ollakseen totta.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tulee whatsapin jälkeen, voiko se olla jo seurustelua?
whatsappin viestien jälkeen on videochatti ja sitten tapaaminen kotona.
Seurutsteluksi se muuttuu kun yhteisestä sopimuksesta sopimuksesta suhteesta kerrotaan sukulaisille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti se on näin.
Aikoinaan tinderissä useampi nainen kysyi että "annaks sun WA?"Vastasin ettei mulla ole sitä sovellusta, mutta tekstaria saa laittaa ja soitella numerooni xxxyyyzzzz
Ilmeisesti etenin suhteessa liian nopeasti tai olivat niin persaukisia ettei ole varaa puhelinlaskuun..M40
Jos taas nainen kysyy hyvin nopeasti WA:ta, niin kyseessä voi olla joku kusetus myös. Ainakin, jos nainen vaikuttaa ns. liian hyvältä ollakseen totta.
Mitä ne huijarinaiset tekevät kun ne ehdottavat WA:ta tosi nopeasti. Olen mies ja thaikut ja muut ehdottaa WA:ta melkein heti mutta en ole uskaltanut jatkaa kun en tiedä mitä sitten tapahtuisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti se on näin.
Mitä ne huijarinaiset tekevät kun ne ehdottavat WA:ta tosi nopeasti. Olen mies ja thaikut ja muut ehdottaa WA:ta melkein heti mutta en ole uskaltanut jatkaa kun en tiedä mitä sitten tapahtuisi.
En ole perehtynyt, mutta saattaa käyttää oikeita yhteystietoja esim. valeidentiteettien luomiseen. Jotkut rikolliset.
Kilttis voisin sun kanssa viestitellä 💋🥵
Silloin ollaa jo naimisissa ja kaksoset tulossa.
Itse en seurustele applikaatiolla. Kyllä se tapahtuu fyysisessä maailmassa.
Vierailija kirjoitti:
Itse en seurustele applikaatiolla. Kyllä se tapahtuu fyysisessä maailmassa.
Siellä tutustutaan ja sitten tavataan.
Ei. Se on vasta viestittelyä. Seurustelu alkaa vasta kun molemmat kokee tuntevansa toista sen verran, että haluaa keskittyä vain häneen
Vierailija kirjoitti:
Ei kai ole mitään virallista määritelmää sille, missä menee seurustelun raja... Mutta en kyllä itse vielä tuossa vaiheessa huutelisi seurustelevani.
Ehkä sitten, kun on kuukauden verran vietetty aikaa yhdessä, (ehkä)naitu, (ehkä)saunottu, nukuttu jne. Voisin sanoa olevani suhteessa.
Seurustelu on sitä kun poika kysyy tytöltä voiks se olla sen tyttöystävä.
Ilmeisesti se on näin.
Aikoinaan tinderissä useampi nainen kysyi että "annaks sun WA?"
Vastasin ettei mulla ole sitä sovellusta, mutta tekstaria saa laittaa ja soitella numerooni xxxyyyzzzz
Ilmeisesti etenin suhteessa liian nopeasti tai olivat niin persaukisia ettei ole varaa puhelinlaskuun..
M40