Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voidaan puhua Antti Tuiskun tapauksessa valmentajasta

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin yleisesti katsoen niin Valvira valvoo Terveyden ja sairaanhoidon ammattilaisia ja heillä on siten myös velvollisuus ottaa potilasvakuutus.

Itselleni tämä lyhytterapia on vieras käsite, joten olenko nyt ymmärtänyt oikein, ettei heillä ole valvontaa ja siten velvollisuutta potilasvakutuuksen ottamiseen?

Hyvin monenlaista terapiaa nykyisin annetaan, joten suojattujen nimikkeiden muuttaminen on kuluttajan kannalta katsoen harhaanjohtavaa, vaikka ammattilaisen näkökulmasta rajaus olisi selkeä ja ymmärrettävä.

Vierailija
2/4 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin yleisesti katsoen niin Valvira valvoo Terveyden ja sairaanhoidon ammattilaisia ja heillä on siten myös velvollisuus ottaa potilasvakuutus.

Itselleni tämä lyhytterapia on vieras käsite, joten olenko nyt ymmärtänyt oikein, ettei heillä ole valvontaa ja siten velvollisuutta potilasvakutuuksen ottamiseen?

Hyvin monenlaista terapiaa nykyisin annetaan, joten suojattujen nimikkeiden muuttaminen on kuluttajan kannalta katsoen harhaanjohtavaa, vaikka ammattilaisen näkökulmasta rajaus olisi selkeä ja ymmärrettävä.

*joilla on ;) Korjaan omaa tekstiäni

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhytterapialla ei ole mitään tekemistä terapian kanssa.

Vierailija
4/4 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tota Antin nimikettä vähän oudoksuinkin, koska itse olen saanut lyhytterapiaa sairaalassa, ammattitaitoiselta psykiatrilta. Valviran pitäisi olla tarkempi nimikkeiden kanssa, koska tässäkin tapauksessa nimike on täysin harhaanjohtava.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kuusi