Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Me ketkä ei olla onnistuttu löytämään rakkautta..

Vierailija
02.09.2023 |

millä täytät rakkaudenkaipuun? En oikein keksi enää mitään, millä tuntisin itseni "täydeksi". Rakkaus puuttuu, kaipaan sitä kovasti. Nyt pohdin ottaisinko kissan, mutta en tiedä. Eläimetön elämä on toisaalta helppoa.

Uusi harrastus, mikä? Elämässä on tyhjiö tällä hetkellä. On toki työ ja lapset, mutta lapset jo reippaita alakoululaisia eikä tarvitse hoivaa niin paljon.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuorilla miehillä. Eivät ole kovin pitkäjänteisiä, mutta aina löytää uuden edellisen lähdettyä. En pysty edes kuvittelemaan itseäni "tavalliseen" parisuhteeseen vaikka sellaisesta muka haaveilen.

N42

Eipä kukaan itseään arvostava mies kyllä kaltaistasi parisuhteeseen haluaisikaan.

Meinaat, että heti kättelyssä kerron kuinka monta miestä mun sängyssä on ollut ja minkä ikäisiä?

N42

Minkä takia luulet uuden löytyvän heti aina "sattumalta"?

Miehet kyllä kertoo seuraavalle, missä on ilmaista limareikää tarjolla, kun ei enää kiinnosta.

Vaikutat inhoavan itseäsi hyvin paljon. Miten noin katkeraksi ja vihamieliseksi tullaan? Sairashan sinä olet.

Aika kova psykologinen suojareaktio. Nyt taisi mennä kovasti tunteisiin.

Vierailija
22/26 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuorilla miehillä. Eivät ole kovin pitkäjänteisiä, mutta aina löytää uuden edellisen lähdettyä. En pysty edes kuvittelemaan itseäni "tavalliseen" parisuhteeseen vaikka sellaisesta muka haaveilen.

N42

Eipä kukaan itseään arvostava mies kyllä kaltaistasi parisuhteeseen haluaisikaan.

Meinaat, että heti kättelyssä kerron kuinka monta miestä mun sängyssä on ollut ja minkä ikäisiä?

N42

Miehet kyllä kertoo seuraavalle, missä on ilmaista limareikää tarjolla, kun ei enää kiinnosta.

Vaikutat inhoavan itseäsi hyvin paljon. Miten noin katkeraksi ja vihamieliseksi tullaan? Sairashan sinä olet.

Olihan se Pihtiputaan pojalta vastenmielinen kommentti. Mutta paljastit siinä vain asuvasi jossain pikkupaikkakunnalla, missä kaikki tuntevat toisensa, ja että sinulla on estoja liittyen seksuaalisuuteen.

eri

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N42

N42

Olihan se Pihtiputaan pojalta vastenmielinen kommentti. Mutta paljastit siinä vain asuvasi jossain pikkupaikkakunnalla, missä kaikki tuntevat toisensa, ja että sinulla on estoja liittyen seksuaalisuuteen.

eri

Satuilet nyt itsellesi, ettei tule paha mieli.

Vierailija
24/26 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N42

N42

Mikähän se koko Suomen kattava miesten viestintäkanava on missä tämä tieto kerrotaan? Uusi ei suinkaan löydy sattumalta, vaan se pitää ihan tietoisesti Tinderistä etsiä..

N42

Mä tiiän ton Leenan. Mä kävin polkemaassa sitä. Se on kiimapuuma. Swaippaa ihmeessä varma rako.

Missä tämä tieto välitetään? Kaikki Suomen nuoret miehet Seinäjoelta Kouvolaan tuntevat toisensa?

N42

Vierailija
25/26 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaudesta en tiedä mutta kuhan on lovee 🤣

Vierailija
26/26 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä sain rauhan asiasta, kun lopetin kokonaan parisuhteen etsimisen, ja asian miettimisen. Lopetin myös elämän täyttämisen menoilla, matkoilla ja ohjelmalla. Oli vain ahdistavaa matkustella yksin, käydä festareilla ja konserteissa ym. yksin. Kaikki ystäväni ovat perheellisiä, parisuhteessa, eikä heistä ole seuraa em. asioihin.

Yritin tehdä niitä asioita yksin, joita olisin halunnut tehdä kumppanin kanssa. Ja lopetin myös seksin ajattelemisen, ja lopulta halutkin alkoi hiipua.

Nyt teen vain niitä asioita, joista oikeasti myös nautin myös yksin tehdessäni, eikä kumppanin puute nouse niissä tilanteissa esiin. Monelta osin olen lamaantunut verrattuna entiseen itseeni, mutta toisaalta olen seesteisempi.

Jos joku koskettaisi, silittäisi minua, ahdistuisin varmasti alkuvaiheessa. Menisi pitkään, ennen kuin voisin luottaa, ja alussa varmasti itkisin kosketuksesta. Menin niin rikki läheisyyden ja aidon välittämisen puutteesta.

Tämä. 💖🥴

Samastun vahvasti.

Asun yksin metsän ja pellon reunassa. En ole viljelijä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi neljä