Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kirppiksellä surkean näköinen muksu valitti äidilleen pahaa oloa ja äiti vaan takkia sovitellen että joo joo, kohta mennään

Vierailija
02.09.2023 |

Oli mukula sen näköinen että kohta lentää laatta. Täynnä väkeä olevalla kirppiksellä.

Minä olisin kyllä äitinä jättänyt shoppailun siihen.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama salilla yhtenä päivänä, äiti tuli lapsineen salille, lapsi valitti pahaa oloa ja oli selvästi huonovointisen näköinen. Äiti jätti lapsen lapsiparkkiin. Treenin jälkeen kävelin lapsiparkkiin ohi, lapsi makasi sohvalla kyljellään ihan valkoisena oksennus maassa sohvan vierellä.

Vierailija
2/6 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä lapsi esitti ja äiti tietää sen.

"Mahaan sattuu" on yleinen esitys kun ei haluta lähteä johonkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen huono olo johtui kännykkäriippuvuudesta. Äiti pakotti mukaan kirppikselle niin joutui jättämään ruuduntuijotuksen kesken!

Toisin sanoen et tiedä mitä tuossa on taustalla. Lapsetkin osaavat valehdella itselleen otolliseksi.

Vierailija
4/6 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lapsi tekee tuota ja saa ilmeensä, äänensä sekä olemuksensa sellaiseksi, että ulkopuolinen voisi luulla hänen tekevänsä kuolemaa. Tunnen lapseni ja tiedän ettei hänellä ole mitään hätää.

Vierailija
5/6 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti se äiti tuntee lapsen paremmin kuin sinä.

Vierailija
6/6 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun oma poika feikkas aina tosi hyvin  kuolemaa tekevää,enkä jaksanut enää reagoida sen marinaan ja käpristelyyn kunnes sitten yhtenä päivänä jätkä alkoi oksentaa hammaslääkärin odotushuoneessa..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän seitsemän