Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

S-ryhmä avaa 20 kebabkioskia!

Vierailija
02.09.2023 |

https://yle.fi/a/74-20008814/64-3-174503

Huhhuhh. Mistäs moinen kebabin tarve äkkiä?

Kommentit (60)

Vierailija
41/60 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

K- kauppa paras kirjoitti:

Ei vaikuta milläänlailla. Käyn ruokaostokset tekemässä K- kaupassa ja cittarissa. En vie €urojani äss- liikkeeseen. Koo on paras.

Miksi ehdointahdoin haluat maksaa enemmän samasta tuotteesta?

Rahalla saa. Olen valmis maksamaan laadusta ja hyvästä ruoasta. En katso hintalappua vaan ostan sen mitä tarvitsen. Koo- kauppa ja cittari parhaita ruokakauppoja. Hyvää asiallista palvelua saan. Miksi hyvä pitäisi vaihtaa halvempaan huonoon?

Vierailija
42/60 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prismaperheiden ihan oma Kebab. En varmasti tule käymään ikinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/60 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy ostamassa pizzaa Kotipizzasta enkä osta kebabia S-ryhmän bullshit mestasta.

Onneksi on kävelymatkan päässä ystävällinen ja aidosti oikea ravintola.

Vierailija
44/60 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jutussa puhutaan kyllä kebabravintoloista, ei -kioskeista.

Vierailija
45/60 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kebab taukoa onkin tullut jo pidettyä liian pitkään ja näin S-uskovaisena voin vaan taas kiittää S-jumalten apuun rientämistä :)

Vierailija
46/60 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tampereella oli Suleima-niminen Kebab-paikka. Omistaja oli suomalainen ja upeat kastikkeet ja laadukas liha. Naisasiakkaana ei tarvinnut ajatella olevansa ilmaa tai jotain pahempaa. 

Kannatan ehdottomasti vaihtoehtona Suomi-kebabia, jos vain tuote on hyvä.

Vierailija
47/60 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulen että ihan perus kotiruoka olisi mieleisempää ja kannattavampaa . Itse olen kurkkua myöten kyllästynyt pitsoihin , porilaisiin ja kebabeihin . Näitä paikkojakin on kadunkulmat täynnä mistä valita , mutta kotiruokapaikkoja hämmentävän vähän.

Vierailija
48/60 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lama uhkaa ja itärajan takana hullu riehuu. Muu maailma varoittelee suursodasta, mutta Suomessa rakennetaan uusi junayhteys ja perustetaan kebabketjuja. Onko nyt oikea aika noille?

Ei nyt ole oikea aika millekään elämälle. Kaikki vaan talkoovoimin väestönsuojia varustamaan ja sinne sitten poteroidumme odottamaan, että taivas putoaa niskaan.

Vierailija
49/60 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä juttu. Ahdistaa käydä noissa etnisissä paikoissa, kun on kuullut kuinka sylkevät ja runkkaavat ruokiin. S-ketjujen liikkeissä ei näin tehdä.

Karvaranteiden spermalla kuorrutettuja. Hyi hel*etti!

Vierailija
50/60 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä luulen että ihan perus kotiruoka olisi mieleisempää ja kannattavampaa . Itse olen kurkkua myöten kyllästynyt pitsoihin , porilaisiin ja kebabeihin . Näitä paikkojakin on kadunkulmat täynnä mistä valita , mutta kotiruokapaikkoja hämmentävän vähän.

Mitä höpäjät? Kaikki työpaikkaruokalathan tarjoavat edelleen kotiruokaa.

Vierailija
51/60 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johonkinhan se tulos on saatava menemään kun ei kaikkea voi jakaa asiakkaille tai edes törsätä ulkomaille laajentumiseen. Johtokin saa uutta tekemistä hetkeksi.

Vierailija
52/60 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät mamutaustaiset kebabbilat ovatkin harvassa. Esim ABC.ltä saatava kebab pieksee maultaan 9 etnistä kebabbilaa kymmenestä. Joka on oikestaan jo aika surullista

Vierailija
53/60 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

100% varmasti S-ryhmän kebabbilan annokset tulevat olemaan liian pieniä (kuten vaikkapa Kotipizzan versio rullakebabista).

Vierailija
54/60 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äästyhmä palkkaa halpoja karvakäpälöitä

Vierailija
55/60 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

100% varmasti S-ryhmän kebabbilan annokset tulevat olemaan liian pieniä (kuten vaikkapa Kotipizzan versio rullakebabista).

Ja Kotipizzan versio pizzasta.

Vierailija
56/60 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä höpäjät? Kaikki työpaikkaruokalathan tarjoavat edelleen kotiruokaa.

Syötkö lomamatkoilla työpaikkaruokaloissa? Tai viikonlopun ostosreissulla? Minäkin kaipaisin kaiken epäterveellisen moskan vaihtoehdoksi kohtuuhintaista "oikeaa" ruokaa. Ei aina jotain paperin mutkasta tarjoiltua rasvamössöä.

Vierailija
57/60 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kebabia kitusiin kirjoitti:

Olen jo pitkään ihmetellyt, miten Suomessa voi olla useampi hampurilais- ja pitsaketju, muttei yhtään kebab-ketjua. No nyt sekin asia korjaantuu.

Kebab on parempaa. Burgerit on hirveetä kuraa ja pizzat tehty valmiseineksistä. Paskaa saa odotella 2 päivää lätyn jälkeen.

Vierailija
58/60 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kebab on suunnilleen viimeisintä , mitä voisin nälkääni syödä. En tule olemaan asiakas.

Vierailija
59/60 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On hyvä ja perustaa sen kotiruokaravintolan. S-ryhmässä taas on ties-mitkä-ekonomit ja -markkinointimiehet laskeneet kebabin olevan kannattavampaa.

Vierailija
60/60 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka yleensä ostaa karva kämmenien pitsoja tai viikkoja vartaassa roikkunutta kebab lihaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme viisi