Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eukolla on aina kuuma. Se repii ikkunat auki, tuulettimia on ympäri huushollin

Vierailija
02.09.2023 |

nyt vaatii ilmalämpöpumppua. Mitä teen, oon ihan rikki. t. Seppo

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko lihava

Vierailija
2/44 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdevuodet?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos rouva on viidenkympin hujakoilla, niin hormonilääkitys voisi jeesata?

Vierailija
4/44 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eukolla on alkanut mummotauti.

Vierailija
5/44 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla kylmä? Siivotessa tulee mukavan lämmin.

Voit myös hieroa vaimoasi pitkään ja tarmokkaasti. Se helpottaa luultavasti hänen oloaan ja pysyt itse lämpimänä.

Voit myös virittää tuulettimet kuntopyörään. Kun poljet, pysyt lämpimänä ja vaimo toisessa huoneessa viileänä.

Muista pestä vessa huolella!

Vierailija
6/44 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäpä olin jo lapsena tuollainen. Laitoin ikkunat auki ja isä ja äiti kovan pauhaamisen kanssa laittoivat kiinni. Monta kertaa päivässä. Meillä oli öljykeskuslämmitys siihen aikaan ja vanhemmat vilukissoja. Edelleen nyt iäkkäänä olen viileän ystävä. Korkeintaan 18-19 astetta saa olla, muuten on liian kuuma. Vaihdevuosilla ei ollut asian kanssa mitään tekemistä, en huomannut sellaisia olevankaan. 

Vierailija
7/44 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäköön ensin vähemmän vaatteita. Ihan vaan alkkarit ja neutraali pieni toppi päälle.

Voitteko hankkia ilmalämpöpumpun? 

Vierailija
8/44 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista että miehenä olet etuoikeutettu eikä sinulla ole mitään oikeutta sanella naiselle, että miten nainen kokee kodin lämpötilan.

Vierailija
9/44 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on koko ajan kuuma vaikka olen hoikka enkä lähelläkään vaihdevuosi-ikää. Pidän talvellakin ikkunaa yöllä auki, peiton pitää olla ohut puuvillapeitto ja suihkuveden viileää. Jos menen suihkuun miehen tai tyttären jälkeen samalla veden lämpötila-asetuksella, niin vesi on minulle tulikuumaa. Mies haluaa nukkua superpaksulla peitolla ja patterit punaisena hehkuen.

Vierailija
10/44 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehillä on enemmän verisuonisairauksia, koska ne juo ja polttaa ja läsöttää kaljapurkki kourassa sohvalla.

Kun on hiussuonet tukossa, mies palelee ja kärsii erektio-ongelmista.

Naiset on luonnostaan lämpimämpiä ja tehokkaammin verta kierättäviä ja kyllä te hetken mietittyänne tajuatte, miksi.

Ja jos ette tajua: koska naisen ruumiin pitää pystyä pitämään hyvässä hapessa ja ravittuna useita ihmisiä kerrallaan.

Vierailija
11/44 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollapa sellainen vaimo ! Sen sijaan, että se ollatullottaa pipo päässä villasukat jaloissa, pilkkihaalaria muistuttava " oloasu" yllään päivät pitkät. Ottaa sentään sen pipon yöksi pois. Mutta mitään tuuuletusreiän kaltaista ei saa koskaan avata. Jos vain lähestynkin ikkunaa niin: " Et avaa sitä ! Murhaaja !" Ja ulko-ovesta on kuljettava sivuttaisasennossa sekä äkkiä. Alle + 26 niin kuolema tulisi. Eipä tullut jouluyönäkään kun käänsin termostaatin +22-asentoon. Pitää siis keksiä jotain muuta... Livahdankin tästä sienimetsään, sivuttain.

Vierailija
12/44 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä hoidin tuon lämpötilaongelman eroamalla, kun typerä mieheni väänteli talon sähkölämmitystä täysille ja muu perhe kärsi.

Sitä ennen irtisanoin sähkösopimuksen, joka oli mun nimissä ja käskin miehen tehdä uuden omiin nimiinsä. Joka kuluttaa, se myöskin maksaa.

Vierailija
13/44 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muista että miehenä olet etuoikeutettu eikä sinulla ole mitään oikeutta sanella naiselle, että miten nainen kokee kodin lämpötilan.

Usein on niinpäin, että nainen palelee sisätiloissa, koska miehet ovat määränneet, että asuntojen lämpötilan pitää olla alhainen. Näin on ympäri maailmaa kerrostaloissa ja otimistoissa, sillä ratkaisut ovat useinmiesten suunnittelemia. Monet asiat on suunniteltu nuoren ja terveen miehen tarpeiden ja mittojen mukaan. On hirveää joutua palelemaan omassa kodissa kymmeniä vuosia. Naisten vaihdevuodet voivat kyllä muuttaa tilannetta kotona niin, että naisella on yhtäkkiä kuuma.

Vierailija
14/44 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda muija uudempaan malliin 👍

Vierailija
15/44 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehillä on enemmän verisuonisairauksia, koska ne juo ja polttaa ja läsöttää kaljapurkki kourassa sohvalla.

Kun on hiussuonet tukossa, mies palelee ja kärsii erektio-ongelmista.

Naiset on luonnostaan lämpimämpiä ja tehokkaammin verta kierättäviä ja kyllä te hetken mietittyänne tajuatte, miksi.

Ja jos ette tajua: koska naisen ruumiin pitää pystyä pitämään hyvässä hapessa ja ravittuna useita ihmisiä kerrallaan.

No ihan luonnostaan miehet on lämpimämpiä ja kestävät paremmin kylmää, koska miehillä keskimäärin on isommat lihakset ja lihakset tuottaa lämpöä.

Itse epäilen, että vaihdevuodet vaimoon iskeneet. Silloin kyllä  hiki lentää ja aina on kuuma tai kylmä :(

Pirullinen vaihe elämässä tuokin. Ällöä, että naisten pitää tuokin vielä kaiken lisäksi kestää, niin kuin ei muutenkin olisi tarpeeksi hankaluutta siinä, että on naispuolinen eläjä. 

Vierailija
16/44 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ollapa sellainen vaimo ! Sen sijaan, että se ollatullottaa pipo päässä villasukat jaloissa, pilkkihaalaria muistuttava " oloasu" yllään päivät pitkät. Ottaa sentään sen pipon yöksi pois. Mutta mitään tuuuletusreiän kaltaista ei saa koskaan avata. Jos vain lähestynkin ikkunaa niin: " Et avaa sitä ! Murhaaja !" Ja ulko-ovesta on kuljettava sivuttaisasennossa sekä äkkiä. Alle + 26 niin kuolema tulisi. Eipä tullut jouluyönäkään kun käänsin termostaatin +22-asentoon. Pitää siis keksiä jotain muuta... Livahdankin tästä sienimetsään, sivuttain.

Kokeilepa joskus millaista on, kun palelee. Menet kovalla pakkasella ulos kesävaatteissa ja katsot mitä tapahtuu. Ennen sisälle palaamista yritä kuvitella, että kylmä olo jatkuu seuraavat 40 vuotta eikä mikään helpota oloa.

Vierailija
17/44 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaihda muija uudempaan malliin 👍

Moni on kokeillut sitä vaihtelevalla menestyksellä.

Vierailija
18/44 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäköön ensin vähemmän vaatteita. Ihan vaan alkkarit ja neutraali pieni toppi päälle.

Voitteko hankkia ilmalämpöpumpun? 

Tuli mieleen kun eräs nainen väitti että naiset pukeutuu joskus tietyllä tavalla miesten takia. Vastasin rehellisesti että se on aivan turhaa. Me miehet halutaan nähdä teidät alasti. Meni aika punaiseksi ja sanattomaksi. 

Toisaalta sitten sellainen nainen jonka kanssa oli tehty sängyssä kaikki mahdollinen haukkui siaksi kun ehdotin alasti olemista kesäkuumalla. Mitähän pahaa siinäkin on jos tykkää näkemästään? Jos tilanne olisi toisinpäin niin kyllä mua hivelisi jos nainen tykkäisi katsella mua alasti.

Vierailija
19/44 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos rouva on viidenkympin hujakoilla, niin hormonilääkitys voisi jeesata?

Ei aina tavita lääkkeitä. Salvia auttaa hikoiluun.

Vierailija
20/44 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se hikoileva lehmä