Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ex-miesystävä ei osaa päästää irti, itsekin haluaisin olla jossain määrin kavereita mutta hän vain ärsyttää

Vierailija
02.09.2023 |

Eli yhdessä vaiheessa suhde oli vakavampikin, sitten oli kausi jolloin se heilui siinä välillä että mihin suuntaan se lähtee, sitten päätyi enemmänkin kaveruudeksi. Nyt en oikein jaksaisi enää sitä kaveruuttakaan. Kumpikin olemme edelleen sinkkuja, joten sinänsä se ei haittaa, mutta en vain jaksaisi häntä enää. Olen kai itse mennyt sillä tavalla elämässä eteenpäin etten vain ole enää innostunut hänen seurastaan.

Hän kuitenkin pahoittaa mielensä aivan valtavasti jos en vastaa hänen puheluihinsa tai halua tavata. Mikä ärsyttää vielä enemmäm. Koska voisin ihan hyvin olla kevyesti ja löyhästi kavereita, mutta ei niin, että toinen soittelee joka päivä ja haluaa tavata useita kertoja viikossa. Olen vain yksinkertaisesti kyllästynyt häneen ja hänen seuraansa. Mutta miten ihmeessä tästä nyt irti, siis jotenkin ilman mitään draamaa?

Joko loukkaan häntä suoraan sanomalla tuon (tai no, olen sen jo sanonut, itse asiassa useaan kertaan että haluan etäisyyttä ja hän sanoo, että se on ihan ok, mutta soittelee silti päivittäin), tai sitten loukkaan häntä epäsuorasti olemalla vastaamatta hänen päivittäisiin puheluihinsa (mitä pääosin teenkin, mutta sitten tulee tekstiviestejä siitä miten hän on pahoittanut siitä mielensä, mikä sekin on ärsyttävää) tai sitten laittaisin kaikki yhteydet poikki, mitä en haluaisi tehdä kun mitään ikävää ei välillämme kuitenkaan ole tapahtunut, eli ihan voisin olla sellainen hyvänpäiväntuttu.

Mitä te tekisitte tilanteessani? Eniten haluaisin vain feidata tämän suhteen sellaiseksi kevyeksi hyvänpäiväntuttavuudeksi, missä ehkä viestitellään/soitellaan kerran viikossa, ehkä tavataan kerran kuukaudessa, mutta ei enempää. Ja tuollaisesta itse asiassa me olemmekin sopineet mutta silti hän soittelee päivittäin ja haluaa tavata jatkuvasti.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä vastaa puheluihin, laita vaikka viesti perään että nyt on muuta.

Jos laittaa viestiä niin vastaa niihin lyhyesti yhdellä sanalla tai hymiöllä.

Älä ota itse nyt muutamaan kuukauteen mitään yhteyttä.

Vierailija
2/3 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selkokieliset uutiset: "Tämä ei toimi, en halua olla yhteyksissä, jatkathan matkaasi, kaikkea hyvää." Jos tämä ei auta, numero estoon.

On otettava etäisyyttä että toinen jatkaa matkaansa, haava on niin tuore/toisen käytös tuollaista ripustautuvaa, älä mahdollista sitä. Ehkä joskus vuoden, parin vuoden päästä, jos teidän nyt joku Pakko on olla tekemissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrot puhelimessa ja viestitse että et halua nyt seurustella ja et ole liiemmin kiinnostunut seurastaan. Ja toivot että jättää rauhaan. Kerrot olevasi pahoillaan että uskoo ja voi surra asian kerralla.