Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kiinteistä 8kk

21.12.2006 |

onko muilla 8kk jotka eivät suostu syömään karkeeta ruokaa? meillä jos antaa jotakin uutta karkeempaa tulee heti oksennuksen kera takas. 4-6kk soseita syö vaikka millä mitalla.puurot ok,omatekemillä sama juttu,pyörii suussa ja ulos.miten ootte aloittanut karkeemman ruoan annon?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
21.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä olen tehnyt niin että mössään haarukalla ne palaset vielä pienimmiksi, jää niihin vähän palasta mutta hyvin on ainakin meillä mennyt ( ensin tietysti vähän yökkäili), mutta nyt syö jo hyvin ja meillä ei ole edes yhtään hammasta.

peetu ja onni 8kk

Vierailija
2/4 |
21.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan sormiruokia esim kurkunpala, leivanpala tai juustoviipale tmv kadesta, sitten luulee olevansa iso lapsi ja syo innolla. Jos antaa mossoja liian pitkaan niin sitten voi olla tosi vaikea saada lapsi suostumaan kiinteammille. Nain minulle sanottu. Oma lapseni oli 8 kk ennenkuin alkoi syoda mitaan kiinteita ja kuulemma jos imettaa niin maistelut riitttaa 1 v ikaan asti, mutta jos annat tuttelia tmv niin pakko alkaa antaa kiinteita 6kk iassa.

Eli stressin maara riippukoon siita imetatko vai et.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
21.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pangolin:

ihan sormiruokia esim kurkunpala, leivanpala tai juustoviipale tmv kadesta, sitten luulee olevansa iso lapsi ja syo innolla. Jos antaa mossoja liian pitkaan niin sitten voi olla tosi vaikea saada lapsi suostumaan kiinteammille. Nain minulle sanottu. Oma lapseni oli 8 kk ennenkuin alkoi syoda mitaan kiinteita ja kuulemma jos imettaa niin maistelut riitttaa 1 v ikaan asti, mutta jos annat tuttelia tmv niin pakko alkaa antaa kiinteita 6kk iassa.

Eli stressin maara riippukoon siita imetatko vai et.

Mutta kukin tehköön kuten parhaaksi katsoo.

Vierailija
4/4 |
21.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

, paitsi ettei suostunut syömään juuri muuta kuin hedelmäsoseita. Nyt viikko sitten kun täytti 9kk, rupesi syömään KAIKKEA ja PALJON..olin pari viikkoa antanut vauvalle leipää, porkkanaa, omenaa pureskeltavaksi, olisikohan niiden avulla oppinut sietämään paakkuja? Koita siis antaa kaikkea sellasta suussa hajotettavaa vauvalle, jota mielellään syö (tai pureskelee ja sylkee suustaan), ehkä se auttaa!