Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ari Koivunen, muuttunut mies?

idols
01.09.2023 |

Silmistä kyllä tunnistaa, mutta varsinkin ääni muuttunut! Miltähän laulu kuulostaisi nykyisin?

Kommentit (71)

Vierailija
21/71 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kukaan voi muuttua noin paljon ulkoisesti ja ääneltään 23-v. - 39-v?

Mä näin sattumalta v. 2022 julkisissa mun exän, jonka kanssa seurustelimme ollessamme 18-vuotiaita. Tunnistin hänet ihan heti ja kun puhuimme, huomasin ettei hänen äänensä ollut muuttunut juurikaan.

Olen t o d e l l a hämmentynyt Arin muutoksesta. En ole ikinä hämmästellyt näin paljon kenenkään muun muuttuneisuutta!

Vierailija
22/71 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hampaat näytti kyllä pahalta. Tummuuko hammasluu iän myötä yhä enemmän kellertäväks vai ovatko vain värjäytyneet ajan myötä.

Kirkas väkevä alkoholi pitää myös hampaat kirkkaina ja päivittäinen käyttö vastaa hampaiden harjausta.

Jokainen ryyppy päivän mittaan poistaa bakteereja suusta ja pitää suun limakalvot terveinä.

Kun ihminen jättää viinan juomatta, eikä harjaa hampaitaan sen enempää kuin juopotellessaankaan, hampaat ovat pian kuin huolimattoman halot liiterin nurkassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/71 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä näin sattumalta v. 2022 julkisissa mun exän, jonka kanssa seurustelimme ollessamme 18-vuotiaita. Tunnistin hänet ihan heti ja kun puhuimme, huomasin ettei hänen äänensä ollut muuttunut juurikaan.

Olen t o d e l l a hämmentynyt Arin muutoksesta. En ole ikinä hämmästellyt näin paljon kenenkään muun muuttuneisuutta!

En muistanut mainita että olemme siis nykyään 37-vuotiaita.

Vierailija
24/71 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni ulkonäön osalta tavanomaista vanhentumista - mutta enemmän ihmettelen miten ääni voinut madaltua noin paljon. Maksumuurin takana tähän ilmeisesti tulee jokin selitys, mutta en viitsi maksaa.

Vierailija
25/71 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni ulkonäön osalta tavanomaista vanhentumista - mutta enemmän ihmettelen miten ääni voinut madaltua noin paljon. Maksumuurin takana tähän ilmeisesti tulee jokin selitys, mutta en viitsi maksaa.

Minä ihmettelen sekä ulkonäön että äänen muuttumista. Tuo minun ex oli ulkonäöltäänkin aivan tunnistettavissa, niin samannäköinen, erotuksena entiseen vain partakarvat.

Vierailija
26/71 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä ihmettelen sekä ulkonäön että äänen muuttumista. Tuo minun ex oli ulkonäöltäänkin aivan tunnistettavissa, niin samannäköinen, erotuksena entiseen vain partakarvat.

Näin Arin viimeksi vuonna 2017 ja silloin hänellä oli vielä se entinen ulkonäkö suurin piirtein. Selkein ikääntyminen on siis tapahtunut viimeisen 6 vuoden aikana.

Vierailija
27/71 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää kovia kokeneelta. Ehkä jotain jätetään sanomatta. En ole seurannut hänen elämäänsä. Aikmoiselta vauvanaamalthan hän pitkään näytti, mutta yleensä ne jotka näyttää sellaiselta nuorena, näyttävät siltä vielä tuon ikäisenä. Itse olen myös ns. vauvanaama ja ihan tunnistettavissa esim. 15 vuoden takaiseen verrattuna.

Vierailija
28/71 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittavaa, kun ihmiset kirjoittavat täällä niinkuin eivät itse olisi muuttuneet lainkaan vuosien myötä. ;) Mitä sieltä peilistä näkyy? Kyllä ikä tekee kaikille tehtävänsä. Toiset laihtuvat ja toiset lihovat ja ryppyjä tulee naamaan. Näin esim. eksäni 20 vuoden jälkeen ja vaikka hän sanoi, etten ole muuttunut, niin otin sen kohteliaisuutena ja huumorilla. :D

Tykkäsin artistista paljon ja hänen äänestään. Mukava kuulla, että hän harrastaa frisbeegolfia.

Vierailija
29/71 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Krooninen äänihuulten tulehdus

Vierailija
30/71 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Krooninen äänihuulten tulehdus

Kiitos tiedosta.

Miellyttävältä kuulosti ääni. Siitä huolimatta. Laulunäytettä odotellessa

Vierailija
31/71 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viinaa vetävät miehet muuttuu nopeasti papparaisen näköiseksi..

Hyvänä esimerkkinä myös se yolinnun solisti ja Matti nykanen

Vierailija
32/71 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näytti ihan n ark kari lta :(

tämä tuli itsellenikin mieleen, että vaikka holi on jäänyt, jotakin muuta taitaa kulkea matkassa. Ikävä juttu, olisi voinut olla mahdollisuutta vaikka mihin. Hänellä on hyvä ääni ja tykkäsin hänestä Idolsissa ja joitakin sen covereita ja omia biisejäkin välillä kuullut.

Vierailija
33/71 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuunteleeko ennää hevy mussiikkii vai onko siirtyny räbäytykseen tosijjaa.

Vierailija
34/71 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arista on näköjään iän myötä tullut hieman Jasper Pääkkösen näköinen ja oloinen :)

Mun mielestä tossa Iltalehden jutussa se näyttää vähän Janne Ahoselta.

Vierailija
35/71 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

39v? Näytti kyllä 60v

Vierailija
36/71 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hampaat ja parta/ sänki vanhentaa todella paljon. Harvalle sopii parta, ja risuparta-töyhtö ei kenellekään. Ja joillekin tulee isot naurunrypyt jo nuorena, mikä tekee vanhan näköiseksi.

Toivottavasti kuulemme vielä hänen laulavan.

Vierailija
37/71 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin pelas mario karttii ahkerasti yhessä vaiheessa

Vierailija
38/71 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parikymppisenä hän sai jatkuvasti kuulla näyttävänsä ja kuulostavansa ikäänsä nuoremmalta tai tytöltä. Nyt sitten kauhistellaan, että näyttää narkkipapparaiselta. Kaikki ei vaan ikäänny saman kaavan mukaan.

Minulla on ikävä Arin laulua, toivottavasti vielä joskus haluaa/kykenee jatkamaan laulamista. Matalampi lauluääni kuulostaa sekin upealta, olen kerran kuullut livenä, silloin kun hänellä alkoi olla ongelmia äänen kanssa. Mutta eihän se mitenkään terveeltä ääneltä kuulostanut.

Vierailija
39/71 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Arista on näköjään iän myötä tullut hieman Jasper Pääkkösen näköinen ja oloinen :)

Mun mielestä tossa Iltalehden jutussa se näyttää vähän Janne Ahoselta.

Minusta hän näytti jo nuorena Ahoselta.

Vierailija
40/71 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan, kun Idolsissa Asko Kallonen haastatteli Aria, joka kertoi olevansa ravintoa-alalla. Kallonen sanoi jotenkin, että ravontola-ala saattaa "syödä" ihmisen nopeasti. Ehkäpä näin meinasi käydä. Huippua, että on saanut jätettyä alkoholin.