Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

++++ELOKUUMEILIJOIDEN TORSTAIPIINAT++++

21.12.2006 |

" huomenta"

...olen yötöissä, kello on 04 aamuyöllä...ajattelin, että pistänpä uuden pinon pystyyn, kun tuossa edellisessä pinossa oli jo yli 40 viestiä :) Ihanaa oli lukea kuinka niin moni oli saanut kaipaamansa plussan!! Tasapuolisesti onnea kaikille. Ja tsemppiä meille lopuille elokuumeilijoille... :)

Pulu 30/29-31 pahinta peläten ja parasta toivoen...

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
21.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

TÄÄLLÄ EI AAMU TUIMAAN AINAKAAN VIELÄ TÄTIÄ NÄY. MUTTA KATTEELAAN, NIINKUIN PULU29 SANOIN TOIVOTAAN PARASTA.

PIINA SENKUN VAAN KIRISTYY.

MARLENE78 KP 29/28-31

Vierailija
2/18 |
21.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viideltä heräsin kauheeseen pissahätään ja silloinhan se testikin sit piti tehdä. Mutta yhtään viisaammaksi en tullu, mulla oli 1kpl niitä rfsu:n testejä ja hailakan viivan mä sain mut eri kohtaan ku missä sen paperin mukaan ois pitäny olla. Joten nyt sit odottelen la-aamuun ja käyn hakee apteekista jonku toisen. Ellei täti sitten tule myöhässä paikalle...

Onnea hirmuisesti eilisistä plussista, tosi hienoa!!!

Nyt joulutuohotusten pariin!

CalZal kp32/28-31

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
21.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas sitä taas plussia sadellut ihan mukavasti tänne loppukuisiin!!!

Katinza: paljon onnea plussasta!!!!

Taapero74: Ihanaa onnittelut, vihdoinkin plussa!!! Onpa mukavaa, kun teitä pitkään yrittäneitä sinä, duracel ja sofia27 on tällaisella ihanalla joululahjalla muistettu!

Pahoittelut tädin yllättämille ja hurjasti onnea uuteen yritykseen!

Calzal: Onpa kurja tuo rfsu.n testi, kun antaa tuollaisia erikoisia viivoja. Suosittelen kyllä tuota apteekin omaa, luotettava, ei turhia viivoja anna ja ihan edullinenkin. Plussaonnea ja sitä tietysti teille kaikille loppupiinailijoille toivotan, että saisitte ihanat joululahjanne jokainen!!!

wintergirl h 4+3

Vierailija
4/18 |
21.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

no en sitten malttant odotella la saakka ja päätin aamulla tehdä testin ja no tuli sellainen erittäin haaleaa haaleampi plus.... clear blue testi kyseessä... kyllä kyl mun miehenikin sen näki sen, mut en oikeen vielä luota siihen, teen uuden la ja sitten vasta uskon asiaa....

niin jännää!

Plus tuulia muillekin!

Vierailija
5/18 |
21.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kuinka toivon (ja uskon) että nuo teidän haamut siitä vielä vahvistuu!!! Olis ihana joululahja! Mitenkähän tuo RFSU:n testi voikin olla niin susi...n oo siitä kyllä positiivista kuullut puhuttavan! ite testailen jouluaattona mikäli tarvetta. Vielä ei tätsykkää näy, mutta en uskalla vielä sen varaan laskea mitään.

Palataan taas :) Ihanaa kun ootte olemassa, ja saa tänne piinailla...

Vierailija
6/18 |
21.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tänään oli kulunut noin 14 päivää ovulaatiosta (en tiedä tarkasti kun ei ovis tikut ole käytössä) tänään testasin Prisman punaisella pregent testillä kaikista haamuista haamuimman ja ostin acon 10 kasettitestin ja en malttanut olla tekemättä sitä. ja siihen tuli selkeä (ei kuiteskaan läheskään niin tumma kuin kontrolliviiva, mutta kuitenkin selkeä viiva).

Vielä en uskalla paljon toivoa, sillä takana on pari keskenmenoa, mutta tosi kovat tsempitykset kaikille että saataisiin lisää plussia!!!

Vierailija
7/18 |
21.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein testin vaikka piti aattoaamuna vasta tehdä, en malttanut odotella enää!! Hilpasin jo tonne odotuspuolelle! Paljon plussia vielä piinaileville!!

Vierailija
8/18 |
22.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

no kun olen niin kärsimätön tein tänään uuden testi ja noniin kylllä nyt tuli niin selkeä viiva eiliseen verrattuna että pakko se on uskoa että raskaana ollaan! Niin ihanaa! ja toisaalta niin pelottavaa, toivottavasti menee nyt hyvin loppuun asti.....

Toivottavasti vielä viimeisilläkin tärppää!! Ja onnea jo plussan saaneille!

Vierailija
9/18 |
22.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plussia säteilee nyt ihan urakalla, hyvä juttu!

Mä kärvistelen viel huomisaamuun asti mut kyl kaikki ny viittais siihen et oon raskautunut. Toivottavasti se näkyis sit jo testissä...

Plussasäteitä vielä muille piinailijoille!

CalZal kp33/28-31

Vierailija
10/18 |
22.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee nyt jo ihmeessaä testi Calzal!! kyllä sen jo pitäisi noilla päivillä näyttää mihin vrk:n aikaan vaan positiivista jos niin on!!! miten jaksat odotella.... ;-)

Vierailija
11/18 |
22.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...kylläpä nyt on ihan roppakaupalla sadellut plussia!!! :) Onnittelut!! Calzal...tee jo testi ja päästä meidät piinasta :) Vaikka varmasti sieltä on kyllä plussa tulossa.

(.) kp31/29-31 ja edelleen siis täällä...olo on muka raskautunut...aamulla oli tosi etova olo ja kyökkäsin pariin otteeseen. Mutta, minun mielikuvitus pystyy kyllä järjestämään vaikka mitä, että voi olla sitäkin, tosin se ei ikinä näin pitkälle ole päässyt. Tarkotus oli että aattona testaan, mutta nyt mietin sitäkin, että tänään ollaan lähdössä joulun viettoon mun vanhempien luokse, ja siellä alkaa punaviinitarjoilu saman tien...että oliskohan järkevää testata jo tänään?? Apua, pulssi nousee jo pelkästä ajatuksesta.. tosin negan saaminen tikkuun on sitten niin iso pettymys, että ehkäpä jätän väliin...EN TIEDÄ.

Vierailija
12/18 |
22.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli testasin sit kuitenkin jo apteekin testillä ja ihan selvä nega. Nyt sit vaan ihmetellään et mihin ne menkat on jääny...

Tosin esikoisen testasin vasta kp37 mut silloin en osannu ees kuvitella olevani raskaana. Jospa sitä viel maanantaina kokeilee, oireet on yhä kaikki mut ehkä se mieli ne on nyt tehny ku menkatki puuttuu...tiedä nyt sitten...

Mutta muille edelleen plussasäteitä, mä palailen joulun vietosta maanantaina ja kaivan vaikka tän ketjun jos on jotain kerrottavaa!

Vierailija
13/18 |
22.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...en malttanut enää olla testaamatta...tein testin Prismassa myytävällä Pregent testillä, ja haalea viiva tuli tikkuun :) !!!!! Ei ollut kontrolliviivan kaltainen, mutta kuitenkin viiva. Ostin nyt vielä apteekin oman testin, jolla ajattelin vielä aattona varmistella asian. Mutta eiköhän tuo nyt PLUSSA ole...uskomaton tunne. La olis sitten ihan elokuun lopulla...

Hyvää joulun odotusta ja paljon tsemppiä vielä testausta odottaville!! Minä ainakin tulen lukemaan pinoa vielä päivittäin!

Onnesta sekaisin oleva Pulu... Paras jolulahja!! :)

Vierailija
14/18 |
22.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea ihan hirmuisesti! Voi että olikin hyvä uutinen!

Vierailija
15/18 |
23.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut kohta me lähdetään joulun viettoon enkä pääse ainakaan kirjoittelee. Tuskin tässä mitään kirjoitettavaa ole ennen ku taas testaan ellei se täti saavu.

Hyvät joulut kaikille, moni sai tässä ketjussa sen maailman parhaan joululahjan!!!!

CalZal kp34/28-31

Vierailija
16/18 |
25.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei tarvinnu ku lähteä joulun viettoon niin täti saapui :(

ihan hirveet kivut oli, lämmöt ei laskenu ollenkaan eli kai mun normilämpö on nykyään korkeampi? mutta eipä oo ennen neljää päivää täti odottanu ennenku tuli, tietääpä jatkossa olla testaamatta ennenku kp34 jälkeen...

CalZal kp3/28-33 ja lähtee kohti syyskuisia

Vierailija
17/18 |
25.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...voi, ei :( Pahoittelut, että täti kurvasi kuitenkin paikalle. Todella inhottavaa, kun oli jo noin paljon myöhässä. Höh!! Mutta, ei muuta kuin pää pystyyn ja uutta matoa koukkuun ;)

Sydämestäni toivotan onnea ensi kiertoon.

Pulu

Vierailija
18/18 |
25.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinulle toivotan taas paljon tarrasukkia ja odotuksen iloa!!