Harry kaljuuntuu ja media kirjottaa. Saisiko näin arvostella nykymediassa naisen ulkonäköä?
Missä miesasiavaltuutettu? Tasa-arvovaltuitettu. Tarviiko tässä edes sellaisia. Onko medialla oikeus arvostella yksilöitten ulkonäköä suorasti, kärpäslätkä niitä, kaljuuntuvia miehiä ja miettiä syitä tälle, jonkun lihomista, jonkun luomea, jonkun hampaita? Onko tämä täydellistä sananvapautta ja lehdistönvapautta? Jos itse olisin toimittaja, en kehtaisi tehdä tällaisia juttuja vaikka olisi oikeuskin. Myykä se? Myykö se oikeasti että Harry kaljuuntunut lisää? Ei ainakaan itselle osu ja uppoa. Olipa sitten kyseessä nainen, mies tai siltä väliltä, jättäkää yksilöiden arvostelu lehdissä.
Kommentit (9)
Harryhan on pilkannut veljeään julkisesti samasta aiheesta, joten sitä saa mitä tilaa.
Naisesta vastaava ei olisi sopivaa, esimerkiksi jos tulevasta naishallitsijasta kirjoitettaisiin että hänellä ovat alkaneet tissit ja pärse roikkua.
Harry on ylirikas tyhjäntoimittaja ja se mitä tekee, vaikuttaa myös uutisoinnin tasoon. Paljastuskirjansa ei osoittanut mitään hyvää makua.
tätönen 23
Kyllä naisten lihomiset ja laihtumiset, selluliitit, vaatetus ja naamavärkin muuttumiset on olleet vuosikymmeniä julkista riistaa.
Vierailija kirjoitti:
Naisesta vastaava ei olisi sopivaa, esimerkiksi jos tulevasta naishallitsijasta kirjoitettaisiin että hänellä ovat alkaneet tissit ja pärse roikkua.
Eihän Harrystakaan ihan tuohon tyyliin kirjoitettu.
Harry ei myöskään ole tuleva hallitsija ja tuskinpa hänestä noin kirjoitettaisikaan mikäli olisi ollut itse parjaamansa muita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän Harrystakaan ihan tuohon tyyliin kirjoitettu.
Harry ei myöskään ole tuleva hallitsija ja tuskinpa hänestä noin kirjoitettaisikaan mikäli olisi ollut itse parjaamansa muita.
*parjaamatta
Naisia pilkataan mediassa ihan jatkuvasti. Britney, Tuksu, Ida... nämä nyt tulivat vaan ensimmäisinä mieleen. Vasta viime vuosina on tullut paheksuttavaksi häpäistä naista esim. "lihavuudesta", joksi on määritelty ihan normaalikin paino. Muistan kuinka ihan vähän aikaa sitten hoettiin jatkuvasti että Marilyn Monroetakin pidettäisiin nykypäivänä lihavana. Hän nyt ei todellakaan ikinä ole ollut lihava.
Ja Harry tosiaan kauhisteli omassa kohukirjassaan veljensä orastavaa kaljuuntumista, ja sitä ettei veli enää näyttänyt äidiltään. Öö, kuka mies haluaa näyttää äidiltään? Harry itse näyttää oikealta isältään.
Harry itse kirjoitti isänsä ja varsinkin veljensä kaljuuntumisesta kirjassaan. Antoi luvan kirjoitella itsestään.
Kaljuus on kamalaa ja siitä on hyvä huomauttaa miehelle.