Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Karita Tykän aviomiehen tuskainen päivitys facebookissa

Vierailija
01.09.2023 |

IS Karita Tykän aviomiehen sometilille ilmestyi yllättävä päivitys: ero? https://www.is.fi/viihde/art-2000009824968.html

Kommentit (5330)

Vierailija
1821/5330 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo lapsi tuohon kuole. Relatkaa nyt vähän. 

Vierailija
1822/5330 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka nyt sitten tietää mitä on oikeesti tapahtunut, mitä tarkoitetaan pettämisellä? Tekstiviestiäkö, jossa Karita sanoo toiselle miehelle olet elämäni valo? Vai mitä muuta kaikkea taustalla on. Joka tapauksessa todella ikävä ulostulo Karita Tykän mieheltä. Tämän olisi voinut hoitaa toisinkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1823/5330 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä paksu ja suonikas kunnon luumulla auttaa tekemään sarjan loppuun tehokkaasti.

Vierailija
1824/5330 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kyllä usko että missään autossa hommailisi karitan kaltainen nainen.

Ei kyse ole ollutkaan seksistä. 

Petri oli kytiksellä Teemun työpaikan lähistöllä ja näki kun Karita ja Teemu menivät onnellisen näköisenä Teemun työpaikalta Karitan autoon ja auto lähti. Siitä Petri sai todistusaineistoa kun otti kuvamateriaalia. 

Onko kyseessä ollut työkuvioihin liittyvä tapaaminen, kun molemmat ovat hyvinvoinnin alalla vai onko tapaaminen liittynyt suhteeseen? 

No, Karita oli luvannut olla tapaamatta Teemua. On se luottamuksenkin pettäminen pettämistä.

Ja hyvä, että stalkkasi. Saipa tietää.

Vierailija
1825/5330 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi kun olisi Petri ajatellut tätä postausta tehdessään omaa lastaan. Ei ole helppoa teinille lähteä aamulla kouluun, kun iltapäivälehdet hehkuvat punaisena vanhempien aviokriisistä.

Ois perheen äiti toki voinut ajatella miestään ja lastaan ensin. Erityisesti juuri lastansa. Aviorikos koskettaa koko perhettä. Se hajottaa koko perheen. Jos kerranon onneton ni erot voidaan hoitaa myös siististi. Ilman niitä kolmansia osapuolia.

Kyllä koen, että minulla vanhempana on aina vastuu ajatella ensin lapseni parasta ja sitten vasta sitä, mitä tekee mieli tehdä oli lapsen toinen vanhempi toiminut miten väärin tahansa. Lasta vahingoittavat käytöstä ei voi perustella sillä, että kun toinen teki ensin...

Tuollainen avautuminen päätyy lapsen silmien eteen ennemmin tai myöhemmin. On hyvin, hyvin haitallista lapsen mielenterveydelle lukea omasta perheestä ja vanhemmasta toisen vanhemman kirjoittamana jotain tuollaista. Se jättää niin syvät jäljet, että käsitys perheestä, itsestä ja omasta paikasta tässä maailmassa suhteessa rakkaisiin ihmisiin muuttuu pysyvästi. On väärin, että lapsi joutuu kantamaan vanhempiensa huonon käytöksen aiheuttamaa häpeää.

Aivan. Hyvään vanhemmuteen ei kuulu pettåminen.

Parisuhde ja vanhemmuus ovat kaksi eri asiaa.

Lapsi oppii mallin perheestään. Pettäjä väkivallallaan traumtisoi lapsensa tieteellisten tutkimuksten mukaan. Tiedemyönteinen olen. En usko narsistien tarinoihin:

Vierailija
1826/5330 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karitan ikäiset(kin) naiset on paskoja. Voimaantuvat ja pettävät. Ja jättävät. Jos toiminnassa olisi jokin järkevä syy, niin eivät roikkuisi muutaman kuukauden välein sitten seuraavat 20 vuotta eri treffipalstoilla. On niin tavallista, että vaan naurattaa.

Vierailija
1827/5330 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastaako näin

Hei Ihanat! olette varmaan jo huomanneet joutuneeni nyt kokemaan julkisuuden pimeimmät puolet. Tunnen että sieluani kalutaan elävältä ja muistuttaisin kaikkia siitä ettette voi tietää mitään toisten elämistä oikeasti, näette vaan sen noisen kaiken pinnalla. Totuus ei ole koskaan mustavalkoinen, meissä on jokaisessa puutteemme. Minäkin olen vain ihminen, vaikka olenkin missi kirjailija ja joogaopettajanne.

Olen oppinyt armollisuutta itseäni kohtaan, se on ollut pitkä polku, jota olen jakanut kanssanne nämä pitkät vuodet. Polku on vienyt minut menestykseen kuin tummempiin paikkoihin elämässä. Tunnen Universumin keikuttavan elämääni juuri nyt, ja tämä on vaan kestettävä.

Toivon että olette tekin itsellenne armollisia. Synnitön heittäköön ensimmäisen kiven. Kuka on teistä täydellinen? Niin.

On aika uudelle vaiheelle elämässä, uudelle rakkaudellekin ehkä, jos vaan minut huolitaan siihen kaikkine puutteineni. Minäkin olen vain ihminen. Se sama Karita , vaikka olenkin nyt kypsynyt enstistäkin enemmän, olen sama ja kuitenkin eri. Kaikella on tarkoituksensa ja tälläkin on tarkoituksensa joka on aina parhaaksi kaikille. Karma antaa takaisin niille jotka ovat satuttaneet, ja satuttavat. Minä en pelkää. Olen Karita, vahva nainen ja seesteinen myrskynkin keskellä.

Voikaa hyvin Ihanat, älkää tuomitko etei teitä tuomittaisi. Rakkaudella.

---

fiktiivinen teksti huom. Näin livetään vastuusta.

Ps: Toivottavasti saan olla vielä pienen pojan äiti tämänkin jälkeen. Jne...

Vierailija
1828/5330 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka nyt sitten tietää mitä on oikeesti tapahtunut, mitä tarkoitetaan pettämisellä? Tekstiviestiäkö, jossa Karita sanoo toiselle miehelle olet elämäni valo? Vai mitä muuta kaikkea taustalla on. Joka tapauksessa todella ikävä ulostulo Karita Tykän mieheltä. Tämän olisi voinut hoitaa toisinkin.

Että pettäjä toimi ihan ok, mutta hänen miehensä ulostulo vasta ilkeä olikin. Jo on aikoja ja tapoja. 

Vierailija
1829/5330 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastaako näin

Hei Ihanat! olette varmaan jo huomanneet joutuneeni nyt kokemaan julkisuuden pimeimmät puolet. Tunnen että sieluani kalutaan elävältä ja muistuttaisin kaikkia siitä ettette voi tietää mitään toisten elämistä oikeasti, näette vaan sen noisen kaiken pinnalla. Totuus ei ole koskaan mustavalkoinen, meissä on jokaisessa puutteemme. Minäkin olen vain ihminen, vaikka olenkin missi kirjailija ja joogaopettajanne.

Olen oppinyt armollisuutta itseäni kohtaan, se on ollut pitkä polku, jota olen jakanut kanssanne nämä pitkät vuodet. Polku on vienyt minut menestykseen kuin tummempiin paikkoihin elämässä. Tunnen Universumin keikuttavan elämääni juuri nyt, ja tämä on vaan kestettävä.

Toivon että olette tekin itsellenne armollisia. Synnitön heittäköön ensimmäisen kiven. Kuka on teistä täydellinen? Niin.

On aika uudelle vaiheelle elämässä, uudelle rakkaudellekin ehkä, jos vaan minut huolitaan siihen kaikkine puutteineni. Minäkin olen vain ihminen. Se sama Karita , vaikka olenkin nyt kypsynyt enstistäkin enemmän, olen sama ja kuitenkin eri. Kaikella on tarkoituksensa ja tälläkin on tarkoituksensa joka on aina parhaaksi kaikille. Karma antaa takaisin niille jotka ovat satuttaneet, ja satuttavat. Minä en pelkää. Olen Karita, vahva nainen ja seesteinen myrskynkin keskellä.

---

Kts. Edellinen sivu, tää on just sitä itsekeksittyä potaskaa, joka ei anna asialle yhtään mitään.

Vierailija
1830/5330 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastaako näin

---

Vähän kuin Minkki.

Vierailija
1831/5330 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nonni, kohta alkaa sivu sata!

Vierailija
1832/5330 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi kun olisi Petri ajatellut tätä postausta tehdessään omaa lastaan. Ei ole helppoa teinille lähteä aamulla kouluun, kun iltapäivälehdet hehkuvat punaisena vanhempien aviokriisistä.

Ois perheen äiti toki voinut ajatella miestään ja lastaan ensin. Erityisesti juuri lastansa. Aviorikos koskettaa koko perhettä. Se hajottaa koko perheen. Jos kerranon onneton ni erot voidaan hoitaa myös siististi. Ilman niitä kolmansia osapuolia.

Kyllä koen, että minulla vanhempana on aina vastuu ajatella ensin lapseni parasta ja sitten vasta sitä, mitä tekee mieli tehdä oli lapsen toinen vanhempi toiminut miten väärin tahansa. Lasta vahingoittavat käytöstä ei voi perustella sillä, että kun toinen teki ensin...

Tuollainen avautuminen päätyy lapsen silmien eteen ennemmin tai myöhemmin. On hyvin, hyvin haitallista lapsen mielenterveydelle lukea omasta perheestä ja vanhemmasta toisen vanhemman kirjoittamana jotain tuollaista. Se jättää niin syvät jäljet, että käsitys perheestä, itsestä ja omasta paikasta tässä maailmassa suhteessa rakkaisiin ihmisiin muuttuu pysyvästi. On väärin, että lapsi joutuu kantamaan vanhempiensa huonon käytöksen aiheuttamaa häpeää.

Aivan. Hyvään vanhemmuteen ei kuulu pettåminen.

Parisuhde ja vanhemmuus ovat kaksi eri asiaa.

Niinhän se varmasti onkin kun hankitaan näitä petikumppaneita mukaan leikkiin. Onhan se toki joku selitys pettämiselle, liekö Karitan tarinoita :D

Vierailija
1833/5330 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan Karita Tykästä tykännyt, enkä pidä edelleenkään. Silti miehen olisi pitänyt jättää tällainen julkinen avautuminen tekemättä. Ei ole lastaan ajatellut pätkääkään.

Vierailija
1834/5330 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri niin. Tuo tahallisen julkisesti tehty avautuminen saa miettimään, että näinköhän on herralla itselläänkään puhtaat jauhot pussissa. Selvä kostohan tuo on tulevalle ex-vaimolle. Kovin moni ei tekisi noin edes petettynä, varsinkin jos on lapsia. Itselläni herää epäilys aina, kun joku parisuhde loppuu ja se toinen osapuoli kaataa syyn täysin sen toisen niskaan. Yleensä noissa on aina ongelmia myös sen syyllistäjän toiminnassa, niin varmaan tässäkin tapauksessa.

Tämä minullekin tuli mieleen. Yleensä vain on ollut niin, että kun toinen agressiivisesti käy toisen kimppuun haukkuen ja solvaten, , on isosti vikaa myös hänessä.

Olen nähnyt paljon pahemmin petettyjä ihmisiä ja silti käyttäytyminen on ollut toista. Kun rakkaus on ollut oikeasti syvää, niin ensin iskee yleensä syvä suru ja lamaannus.

Kiukku ja raivo tulee myöhemmin, jos ollenkaan.

Tuosta kirjoituksesta paistaa todella suuri vihan määrä ja tuli heti mieleen, että tällä tyypillä ei kyllä ole kaikki palikat kasassa.

En ole pettäjien puolella, mutta tästä kirjoituksesta tuli kyllä todella outo fiilis. Ja tuli muös jotenkin kammotavakin olo, kun mietti, että ovat "sopineet" asian ja mies lähtee perään vakoilemaan vaimoaan.

Mitä hän edes näki? Suutelua, kädestä kiinnipitämistä, panemista? Rysän päältä kiinni, sanoi. Jos esim.kävelivät vierekkäin, ei se ole rysän päältä kiinni jäämistä.

Tuon päivityksen jälkeen en kyllä itseltäni anna säälipisteitä.

Vierailija
1835/5330 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumppaohjaajat voivat varautua superkiimaisten iskuyritysten vyöryyn nyt kun Karita on käynnistänyt tuon trendin!

Vierailija
1836/5330 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Petri ei nyt kyllä ajattele lastaan yhtään

Ajatteliko Karita?

Eiköhän, kun ei hauku ukkoaan missään pää punaisena, vaan pysyy tyynenä, kuten lastaan ajatteleva äiti pysyisi.

Vierailija
1837/5330 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastaako näin

---

Kts. Edellinen sivu, tää on just sitä itsekeksittyä potaskaa, joka ei anna asialle yhtään mitään.

Oikeastaan se ei ole vaan kuvastaa tuontyyppisen mielen vastuista ulos puristelyä kaikenmaailman oikopolkuja universumeineen hyödyntäen. Siksi.

Vierailija
1838/5330 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Poika lähti Karitan mukana pois kotoa joten siitäkin voi jotain päätellä...

Niinpä.

Kahelilta vaikuttaa toi ukko.

Onko pettäminen sinulle tuttua kun niin kovasti puolustelee pettäjää? Vertaistukea haluat antaa club pettäjille.

Vierailija
1839/5330 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ukko kyllästynyt ainaisiin raakakakkuihin.

Muistan että jossain haastattelussa Karita selitti että mies ja poika syövät joskus karkkia. Hän itse ei tietenkään parempana ihmisenä niihin koske.

Vierailija
1840/5330 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todella surullista kaikkinensa, ennen kaikkea lapsen takia. Olisi nyt tämä Karitan mies vaan nuollut haavojaan hiljaa, eikä lähtenyt julkisesti tätä asiaa ruotimaan. Mitä se auttaa. Ymmärrän tuskan mutta silti. Ei ole ollut julkisuudessa tähänkään asti. Antaa itsestään todella omituisen kuvan oli vaikka kuka olis pettänyt ja ketä. Mitä se ulkopuolisille kuuluu.

Auttaahan se. Ellei hän olisi suoraan kertonut syytä, sen olisi jälleen kerran tehnyt narsistinen ja seuraajiaan manipuloiva somepuoliso omalla tavallaan tehden itsestään pyhimyksen ja antaen ymmärtää miehen olleen se pettänyt osapuoli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kolme