Karita Tykän aviomiehen tuskainen päivitys facebookissa
IS Karita Tykän aviomiehen sometilille ilmestyi yllättävä päivitys: ero? https://www.is.fi/viihde/art-2000009824968.html
Kommentit (5330)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisvihaajan retoriikkaa:
Karitan ura pilalla = nainen on vain miehen jatke
Karita joutuu Kontulaan = naisella ei voi olla omaa rahaa
Humpuukin myyjä = naisella ei voi olla ammattitaitoa ja annettavaa
Petturi = nainen on aina petturi, vaikka mies selvästi valehtelee
Golddigger = nainen tahtoo miehestä vain hyötyä
Jakorasia = naine on aina hortsu, paitsi jos on pihtari, jolloin on viddun hortsu
Hyvät tissit = nainen on pelkkä objekti
Lattatissit, ruma naama, vanha = nainen on arvoton, koska ei kelpaa enää objektiksiHei! Olen nainen ja kaikin tavoin pyrin tarkastelemaan omaa kielellistä antiani, että en uusintaisi naisvihaa. Todellakin tiedostan, että teemme sitä usein tiedostamattamme.
Silti se, että sanon humpuukia humpuukiksi ja sen myyjiä humpuukin myyjiksi, ei ole naisvihaa. Kaikki, mitä naiset tekevät ei ole laadukasta tai kriittistä arviointia kestävää ja sitä tulee voida arvioida ilman naisvihaleimaa.
Juuri kommenttisi kaltainen epämääräisyys vesittää keskustelua todellisesta naisvihasta, koska muut kohdat pätevät kyllä.
Mäkin olen nainen ja mä taas olen sitä mieltä, että jonkun namaste-höpinän, joogan, voimakivien, kristallien, vaginantuoksuisten kynttilöiden ja heinäteen myynti siihen uskoville ei ole humpuukkia. Jos joku haluaa siitä maksaa, ja kokee sillä jotenkin parantuvansa ja voimaantuvansa, niin eihän sen rahat ole hukkaan menneet. Erinomaisen hyvä asiahan se on, että niiden tarjoaja ja niitä kaipaava asiakas ovat löytäneet toisensa. I rest my case. Namaste 🙏
Vaginantuoksuiset kynttilät :,D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Karita on ollut yksi parhaita missejä ja hoitanut työt hienosti. Elintason keskellä pullamössö kulttuurissamme hän on pysynyt tosiaan mallin mitoissa, eikä ole yli satakiloinen nelikymppisenä, niinkuin jotkut toiset entiset kauneuskilpailuissa sijoittuneet.
Ja tämä on jokin merkittäväkin arvo ihmisessä?
No kuule tuntuu olevan, kun valtaosa viesteistä täällä on puhtaasti Karitan ulkomuodon haukkumista. Sinäkin varmasti yksi heistä.
Vierailija kirjoitti:
Minulle tulee Karitasta mieleen Demi Moore.
Hei, näähän on kuin kaksi marjaa! Tai neljä.
https://www.today.com/popculture/demi-moore-cried-after-ex-bruce-willis…
https://gekkonen.net/karita-tykan-aviomies-julkaisi-rajun-avautumisen-s…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei, näähän on kuin kaksi marjaa! Tai neljä.
https://www.today.com/popculture/demi-moore-cried-after-ex-bruce-willis…https://gekkonen.net/karita-tykan-aviomies-julkaisi-rajun-avautumisen-s…
Eikös se Brucekin ole jo seniili, eikä kukaan ota todesta sen jorinoita enää, ihan niinkuin petrikin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aira Samulin brunetteversiona.
Mene incel sunnuntaikaljalle.
Mikäs vika Airassa? Harva yli 90 vee niin nuorekas. Moni romahtaa jo kuusikymppisenä.
Petristä tulee mieleen oma ex-mieheni. Mustasukkainen kyttääjä joka kävi käsiksi niin minuun kuin tuttuihin miehiin, kun heidän kanssaan juttelin. Jos tuohon aikaan olisi ollut Facebook, niin taatusti olisi sinne myös tehnyt samantyylisen päivityksen. Mies myös nolasi minut monien tuttujen edessä. Ihan nousee karvat pystyyn kun ajattelen tuota aikaa. Valitettavasti muistan asiat kuin eilisen vaikka asiasta on aikaa jo yli 20 vuotta. Hurrrr.
Vierailija kirjoitti:
Kuopio erityisesti ilahtuu tästä tummemmasta vävyehdokkasta taatusti!
Tämä ketju osoittaa, ettei kovin tummaa miestä hyväksytä vielä tänä päivänäkään.
Jos joku huuhaa tekee ihmisen onnellisemmaksi niin sehän on vaan hyvä asia. Onhan sillä positiivinen vaikutus muihinkin. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joillekin ihmisille tekis hyvää hetken olla ja elää itekseen. Siinä jos jossain oppii paljon elämästä sekä itsestä. Ei taida Karitasta olla siihen. Suhdehistoriaa kun katsoo ni ei oo tainnu vuottakaan viettää sinkkuna.
Ja vaihtoja lennosta takana myös. Ikää varmaan liikaa muutokselle joka olisi aito. Näitä on nähty julkkiksissa.
Läheisriippuvaisia höystettynä muilla ongelmilla: Kyvyttömiä rakastamaan ketään.
Ole Miss Suomi Suomen kultakaudelta
Ole äiti, jolla murkkuun tuleva poika, jonka äiti antaa esikuvan naisesta elämään.
Ole Hyvinvointiyrityksesi oma naama
Ole puhdas ja julista sitä
>Jää kiinni Ratakadulla tummassa seurassa, mies kaataa koko kulissin, naaman ja Suomikultareunukset
Onhan tämä vapaapudotuksen Guinnesin enkka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No just! Että tällainen tapaus! Mies haukkuu pettäjäksi kun nainen lähettää VIESTIN. Ei jumalauta. Laittaa hirveän paskamyllyn pyörimään ja uhkaa eroavansa mutta ei vaan saa toimitettua eropapereita.
tollaset tykkää( heheh) uhkailla erolla ja sitten ovat superyllättyneitä kun nainen lopuksi kyllästyy sekoiluun ja laittaa eron vireille.
Joo, ei kuulemma itse halunnut erota missään tapauksessa vaan on vaimon päätös tämä.. Ei enää puhettakaan siitä, miten vie eropaperit heti huomenissa:
,,Itse yritin pitää kaikin tavoin meidän perheyksikön yhdessä vielä tämän petetyksi tulemisen jälkeen eli vielä tänä viikonloppuna, mutta puolisoni tekemiin päätöksiin en valitettavasti ole enää pystynyt vaikuttamaan, vaikka itse en ollut syypää mihinkään tapahtuneeseen, muutoin kuin että tein todella paljon töitä viimeisten vuosien aikana, mutta sitäkin ainoastaan meidän perhettä varten. Itse olisin halunnut jatkaa pettämisestä huolimatta tätä parisuhdetta, mutta minkäs teet.,,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Karita on ollut yksi parhaita missejä ja hoitanut työt hienosti. Elintason keskellä pullamössö kulttuurissamme hän on pysynyt tosiaan mallin mitoissa, eikä ole yli satakiloinen nelikymppisenä, niinkuin jotkut toiset entiset kauneuskilpailuissa sijoittuneet.
Ja tämä on jokin merkittäväkin arvo ihmisessä?
No kuule tuntuu olevan, kun valtaosa viesteistä täällä on puhtaasti Karitan ulkomuodon haukkumista. Sinäkin varmasti yksi heistä.
Niinpä. Naiset haukkuu. Niin paljon olen kuullut miesten Karitan ulkonäköä ihailevan, että nuo ulkonäön arvostelut voi jättää omaan arvoonsa. Ja ei kannata nyt tulla laittamaan tänne viestiä, missä haukkuu Karitaa ja sitten lukee terveisin mies tai M50. Nainen olet kuitenkin.
En yhtään ihmettele miksi Karita jätti noin negatiivisen ja kypsymättömän oloisen ihmisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä ketju osoittaa, ettei kovin tummaa miestä hyväksytä vielä tänä päivänäkään.
Eikä myöskään kaljuuntuvaa suomalaista. Petrin sanomiset on asia erikseen, mutta eihän kaljuus ja 10 vuoden ikäero tarkoita automaattisesti suhteen kariutumista. Melkoista mustavalkoista ajattelua täällä kyllä on. 40+ naiset laitetaan vaihdevuosilaatikkoon ja 50+ mies on seniili ja 10 vuoden ikäero on tähtitieteellinen.
Tää hänen viestittelynsä on kuin narsistin ohjekirjasta.
1. Suutu jostain pikkuasiasta, joka loukkaa sinun herkkää sisintä kuitenkin infernaalisesti ja menee ihon alle. (Tässä tapauksessa se Karitan viesti Olet elämäni valo.)
2. Saa raivari, uhkaa erolla (Tykkä kertoi näin tehneensä), esitä vaatimus että toinen ei enää koskaan ikinä mitenkään pidä häneen yhteyttä (Tykkä käytti tästä manipuloinnista ilmaisua että yhdessä sovimme)
3. Vahdi, että tätä vaatimustasi pilkuntarkasti myös noudatetaan. Muu on petos! (Tykkä vakoilee vaimoaan ja näkee tämän nousemassa autoon miehen kanssa, vieläpä aurinkoisen näköisenä. )
4. Pidä vaatimuksesi rikkomista niin suurena virheenä, että siitä tarvitaan todiste todistamaan, että toinen rikkoo yksinomaan sinun asettamaa sääntöä. (Tykkä valokuvasi heidät.)
5. Loukkaannu tästä äärimmäisesti. Aloita riita, räyhää, uhkaa, ihan mitä vaan. Tässä kohtaa Karita ei kuitenkaan enää jäänyt kuulemaan ja huom tämä on se keskeinen ero aikaisempaan: ennen Karita on ottanut vaan solvaukset vastaan ja yrittänyt saada miehen rauhoittumaan (kertoi podcastissaan että heillä riidellään kunnolla, ovet paukkuu mutta sitten keskustellaan). Tällä kertaa Karita keräsi kassin täyteen tavaraa ja lähti pojan kanssa muualle. Karita siis fyysisesti jätti Tykän yksin. Tämä on pahinta narsistille, joka on jo valmiiksi hädissään ja sisimmässään pelkää että hänet jätetään.
6. Mene tämän jälkeen äärimmäisyyksiin, jotta voit osoittaa toiselle kuinka paljon sinuun sattuu, loukkaa, kosta kuviteltu loukkaus. Ja niinpä Petri tekee postauksensa, jossa haukkuu ja uhoaa erolla vaikkei ole aikomustakaan erota vaan saada Karita myöntämään että joo hän petti, annatko anteeksi. Tällöin Petri olisi hyvänä ihmisenä antanut anteeksi ja kaikki olisi jatkunut kuin ennenkin.
7. Sekoilun jälkeen seuraa aina häpeä. Niin seurasi petrilläkin. Niinpä hän yrittää pitää kynsin hampain kiinni narratiivistaan ja vaihtaa strategiaa kokonaan toiseksi: hän on niin hyvä mies että olisi jopa antanut anteeksi mutta toinen ei enää halunnut jatkaa. Vika on vain sen toisen ihmisen.
Nyt puhuu Ratakadun välikohtauksen silminnäkijä: Mies huusi mustasta boasta!
Seiskaan yhteyttä ottanut silminnäkijä kertoo viime viikon kohutapahtumista Helsingin Ratakadulla. Seiska on nähnyt silminnäkijän etäämmältä tapahtumista kuvaaman videon. Video alkaa kun kaljupäinen mies takoo nyrkillä tumman Porschen takaikkunaa ja avaa takaluukun. Peräkontissa näkyy kaksi alastonta aikuista hahmoa. Takaluukun avannut mies huutaa toistellen sanoja petturi ja musta boa. Kaikilta osin huutamisesta ei saa selvää. Porschen sisällä olevat alastomilta vaikuttavat henkilöt sulkevat peräluukun ja kaljupäinen mies poistuu paikalta.
Lue kaikki Ratakadun seksitapahtumista perjantain Seiskan erikoisnumerosta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No just! Että tällainen tapaus! Mies haukkuu pettäjäksi kun nainen lähettää VIESTIN. Ei jumalauta. Laittaa hirveän paskamyllyn pyörimään ja uhkaa eroavansa mutta ei vaan saa toimitettua eropapereita.
tollaset tykkää( heheh) uhkailla erolla ja sitten ovat superyllättyneitä kun nainen lopuksi kyllästyy sekoiluun ja laittaa eron vireille.
Joo, ei kuulemma itse halunnut erota missään tapauksessa vaan on vaimon päätös tämä.. Ei enää puhettakaan siitä, miten vie eropaperit heti huomenissa:
,,Itse yritin pitää kaikin tavoin meidän perheyksikön yhdessä vielä tämän petetyksi tulemisen jälkeen eli vielä tänä viikonloppuna, mutta puolisoni tekemiin päätöksiin en valitettavasti ole enää pystynyt vaikuttamaan, vaikka itse en ollut syypää mihinkään tapahtuneeseen, muutoin kuin että tein todella paljon töitä viimeisten vuosien aikana, mutta sitäkin ainoastaan meidän perhettä varten. Itse olisin halunnut jatkaa pettämisestä huolimatta tätä parisuhdetta, mutta minkäs teet.,,
Tyylipuhdasta manipulointia.
Munaton mies.
Vierailija kirjoitti:
Nyt puhuu Ratakadun välikohtauksen silminnäkijä: Mies huusi mustasta boasta!
Seiskaan yhteyttä ottanut silminnäkijä kertoo viime viikon kohutapahtumista Helsingin Ratakadulla. Seiska on nähnyt silminnäkijän etäämmältä tapahtumista kuvaaman videon. Video alkaa kun kaljupäinen mies takoo nyrkillä tumman Porschen takaikkunaa ja avaa takaluukun. Peräkontissa näkyy kaksi alastonta aikuista hahmoa. Takaluukun avannut mies huutaa toistellen sanoja petturi ja musta boa. Kaikilta osin huutamisesta ei saa selvää. Porschen sisällä olevat alastomilta vaikuttavat henkilöt sulkevat peräluukun ja kaljupäinen mies poistuu paikalta.
Lue kaikki Ratakadun seksitapahtumista perjantain Seiskan erikoisnumerosta!
Ratakadun seksitapahtumat 😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä myöskään kaljuuntuvaa suomalaista. Petrin sanomiset on asia erikseen, mutta eihän kaljuus ja 10 vuoden ikäero tarkoita automaattisesti suhteen kariutumista. Melkoista mustavalkoista ajattelua täällä kyllä on. 40+ naiset laitetaan vaihdevuosilaatikkoon ja 50+ mies on seniili ja 10 vuoden ikäero on tähtitieteellinen.
Näillä herneaivoilla kumppani pitää olla vissiin samaa ikäluokkaa. Voi reppanoita. Vaikka presidenttiparikin jo yks esimerkki siitä että liitto voi toimia vaikka ikäeroa reilusti. Onhan heillä yhteinen lapsikin.
Mene incel sunnuntaikaljalle.