Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Karita Tykän aviomiehen tuskainen päivitys facebookissa

Vierailija
01.09.2023 |

IS Karita Tykän aviomiehen sometilille ilmestyi yllättävä päivitys: ero? https://www.is.fi/viihde/art-2000009824968.html

Kommentit (5330)

Vierailija
3921/5330 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varokaa tuollaisia hyväksikäyttäjänaisia. Ei siinä lupaukset paina että niin myötä- ja vastamäessä kunnes kuolema erottaa. Kerran tehnyt, tulee tekeen uudestaankin varppina. Tollasille naikkosille on myös olemassa  nimitys.

Ihan varmasti nousee miehen kanssa autoon ja lähettää jollekin miehelle tekstareita.

Osoita mulle Petrin viesteistä se kohta, jossa puhuu tai edes vihjaa mistään muunlaisesta pettämisestä kuin autoon nouseminen ja yhden viestin laittaminen.

Vierailija
3922/5330 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Petrin uusimman viestin jälkeen tää on ihan selvä kuvio.

Se että vielä kehua retostelee yrittäneensä tehdä kaikkensa vielä tänä viikonloppuna perheen eteen kertoo just siitä munattoman narsistin käytöksestä, että ensin kaikki paskaksi ka sitten yritetään hyvitellä että ota mut takas, rakastan sinua.

Petrillä ei ollut aikomustakaan laittaa eropapereita. Koko paskaviesti oli erityisesti Karitalle suunnattu purkaus, ja näytös meille muille.

Petri Tykkä tulee jäämään historiaan nolona ja munattomana narsistina, jonka mielestä pettäminen on sitä, kun lähettää miehelle viestin Olet elämäni valo.

Miksi ei laittanut papereita sisään? Ihme homma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3923/5330 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahaa. Oli jotenkin arvattavissa.

"Vain hetki sitten julkaisemassaan kommentissa hän paljastaa tehneensä lauantaisen julkaisunsa Karitan pyynnöstä."

Vierailija
3924/5330 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämmöinen naisvihaketju vuonna 2023? Veikkaan että ukko on vähintään yhtä p.stä. Tai enemmänkin tuon tekstin perusteella.

Vierailija
3925/5330 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Avioliitto olisi varmasti päättynyt paljon aiemmin ilman upeaa taloa, uima-allasta ja merenrantaa vieressä. Mies on rakkaudesta sokeana rakennuttanut talon ja altaan Karitalle.

Millä rannalla Carita ui jatkossa aamut ja illat? missä voi jumpata omassa rauhassa ei ole Helsingin keskustassa.

Mielenkiintoista nähdä, muuttaako Karita uuden miehennkanssa heti yhteen vai vuokralle vai omaan.

Ja mielenkiintoista nähdä tämän viikon seiskan kansi. Toimittajalla aikaa kaivaa asioita muutama päivä. Jännää!

Karitan ex on Vappu Pimiän aviomies. Jättikö Teemu Karitan Vapun takia? Toinen on liiankin rauhallinen ja toinen villi.

Minusta Teemu ja Vappu ovat epäsuhtainen pari ainakin ulkoisesti. Mies olisi ansainnut parempaa.

Vierailija
3926/5330 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun näitä Tykän viestejä täältä verkon syövereistä lukee, niin eihän se Karita ole edes pettänyt kuin Tykän mielikuvituksessa.

Varokaa naiset tollaisia sairaalloisen mustasukkaisia miehiä, he eivät muutu.

Toivottavasti Karita pääsee lopullisesti eroon Tykästä.

Vierailija
3927/5330 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

[karitalla on uskomattoman kauniit silmät. Joka muuta väittää, valehtelee. Karita on lähes 50 vuotias nainen, joka näyttää ikäiseltään. On vanhentunut mielestäni kauniisti.

Haters gonna hate.

Vierailija
3928/5330 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämmöinen naisvihaketju vuonna 2023? Veikkaan että ukko on vähintään yhtä p.stä. Tai enemmänkin tuon tekstin perusteella.

Naisvihaa?

Vierailija
3929/5330 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Itse yritin pitää kaikin tavoin meidän perheyksikön yhdessä vielä tämän petetyksi tulemisen jälkeen eli vielä tänä viikonloppuna, mutta puolisoni tekemiin päätöksiin en valitettavasti ole enää pystynyt vaikuttamaan, vaikka itse en ollut syypää mihinkään tapahtuneeseen, muutoin kuin että tein todella paljon töitä viimeisten vuosien aikana, mutta sitäkin ainoastaan meidän perhettä varten. Itse olisin halunnut jatkaa pettämisestä huolimatta tätä parisuhdetta, mutta minkäs teet."

Eli avioerohakemuksen jättäminen oli pelkkää uhoa ja uhkailua ja Petri olisi halunnut edelleen jatkaa. Ymmärrettävää, että puoliso teki kaiken tuon ryöpytykseen jälkeen päätöksen erosta riippumatta siitä, oliko hän oikeasti pettänyt vaiko ei.

Melkoista sädekehän kiilloitusta. Kaikkeni olen aina tehnyt ja olisin pettämisenkin antanut anteeksi, niin hyvä ihminen olen. Muutoin vain tässä hyvyydessäni välillä haukuin puolisoni julkisesti pataluhaksi varmistaen, että tieto menisi varmasti kaikille tahoille ja medialle ja aiheuttaisi hänelle ja hänen uralleen mahdollisimman paljon harmia ja kerroin, etten halua nähdä häntä enää ikinä.

Mutta nyt olisin valmis ottamaan hänet takaisin ja kaikki olisi meidän perheessä taas sitten hyvin. Mutta muistakaa nyt kaikki ihmiset silti ja älkää koskaan unohtako, että vaimoni on kuitenkin se petturi ja paha ihminen. Sillä enhän minä nyt niin paljon sentään voi sanojani perua, että ehkä mitään oikeaa pettämistä ei ollutkaan, vain minun päässäni. Koska sen jälkeenhän joku voisi ajatella, että jospa minä en olekaan niin hyvä ihminen.

Näinkö se meni?

Vierailija
3930/5330 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tienaamassa olo ei tarkoita tie naamassa oloa.

Vierailija
3931/5330 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä muutama Ulilaudan incel inisee, suurin osa kyllä tajuaa tilanteen.

Mä nautin aina kun näen niitä ulimiesten viestejä. Mietin, että toikin tyyppi on ilman ja sitä vtuttaa se niin paljon, että pitää mennä inisemään Vauva-lehden palstalle. Voi ristus että on säälittävää 😂

Vierailija
3932/5330 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tulee Karitasta mieleen Demi Moore.

Vierailija
3933/5330 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Avioliitto olisi varmasti päättynyt paljon aiemmin ilman upeaa taloa, uima-allasta ja merenrantaa vieressä. Mies on rakkaudesta sokeana rakennuttanut talon ja altaan Karitalle.

Millä rannalla Carita ui jatkossa aamut ja illat? missä voi jumpata omassa rauhassa ei ole Helsingin keskustassa.

Mielenkiintoista nähdä, muuttaako Karita uuden miehennkanssa heti yhteen vai vuokralle vai omaan.

Ja mielenkiintoista nähdä tämän viikon seiskan kansi. Toimittajalla aikaa kaivaa asioita muutama päivä. Jännää!

Karitan ex on Vappu Pimiän aviomies. Jättikö Teemu Karitan Vapun takia? Toinen on liiankin rauhallinen ja toinen villi.

Minusta Teemu ja Vappu ovat epäsuhtainen pari ainakin ulkoisesti. Mies olisi ansainnut parempaa.

Eihän tuo ole edes kummoisen näköinen. Vanha ukko jo.

Vierailija
3934/5330 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillekin ihmisille tekis hyvää hetken olla ja elää itekseen. Siinä jos jossain oppii paljon elämästä sekä itsestä. Ei taida Karitasta olla siihen. Suhdehistoriaa kun katsoo ni ei oo tainnu vuottakaan viettää sinkkuna.

Vierailija
3935/5330 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko näin? Itse en ole nähnyt.

Vierailija
3936/5330 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle tulee Karitasta mieleen Demi Moore.

Aira Samulin brunetteversiona.

Vierailija
3937/5330 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän tuo ole edes kummoisen näköinen. Vanha ukko jo.

Ja ilmeisesti julkkiksista kiinnostunut. Seuraavaksi vaimoksi joku Taavitsainen.

Vierailija
3938/5330 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös näillä ole aikamoinen ikäero.

Petrillä ei ole varmasti seisonut enää pitkään aikaan.

Vierailija
3939/5330 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joillekin ihmisille tekis hyvää hetken olla ja elää itekseen. Siinä jos jossain oppii paljon elämästä sekä itsestä. Ei taida Karitasta olla siihen. Suhdehistoriaa kun katsoo ni ei oo tainnu vuottakaan viettää sinkkuna.

Ja vaihtoja lennosta takana myös. Ikää varmaan liikaa muutokselle joka olisi aito. Näitä on nähty julkkiksissa.

Vierailija
3940/5330 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisvihaajan retoriikkaa:

Karitan ura pilalla = nainen on vain miehen jatke

Karita joutuu Kontulaan = naisella ei voi olla omaa rahaa

Humpuukin myyjä = naisella ei voi olla ammattitaitoa ja annettavaa

Petturi = nainen on aina petturi, vaikka mies selvästi valehtelee

Golddigger = nainen tahtoo miehestä vain hyötyä

Jakorasia = naine on aina hortsu, paitsi jos on pihtari, jolloin on viddun hortsu

Hyvät tissit = nainen on pelkkä objekti

Lattatissit, ruma naama, vanha = nainen on arvoton, koska ei kelpaa enää objektiksi

Hei! Olen nainen ja kaikin tavoin pyrin tarkastelemaan omaa kielellistä antiani, että en uusintaisi naisvihaa. Todellakin tiedostan, että teemme sitä usein tiedostamattamme.

Silti se, että sanon humpuukia humpuukiksi ja sen myyjiä humpuukin myyjiksi, ei ole naisvihaa. Kaikki, mitä naiset tekevät ei ole laadukasta tai kriittistä arviointia kestävää ja sitä tulee voida arvioida ilman naisvihaleimaa.

Juuri kommenttisi kaltainen epämääräisyys vesittää keskustelua todellisesta naisvihasta, koska muut kohdat pätevät kyllä.

Mäkin olen nainen ja mä taas olen sitä mieltä, että jonkun namaste-höpinän, joogan, voimakivien, kristallien, vaginantuoksuisten kynttilöiden ja heinäteen myynti siihen uskoville ei ole humpuukkia. Jos joku haluaa siitä maksaa, ja kokee sillä jotenkin parantuvansa ja voimaantuvansa, niin eihän sen rahat ole hukkaan menneet. Erinomaisen hyvä asiahan se on, että niiden tarjoaja ja niitä kaipaava asiakas ovat löytäneet toisensa. I rest my case. Namaste 🙏

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kahdeksan